Hoeksche Waardquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Wat is HW nou precies? Snap er nog steeds geen kont van.
Heerhugowaard. Typje verget expres een Hquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Eerste wat in mij opkomt is huiswerk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Maar het zijn Noorse goden!quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verfrissende wind door een witte cast
Dan neemt hij ons in de maling, die lulquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heerhugowaard. Typje verget expres een H
Pics van je kontquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
En wat is daar dan mee?quote:
Ja, nog van vroegâh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerste wat in mij opkomt is huiswerk.
Niks?quote:
En een Amerikaanse filmquote:
Altijd, oude troll dat het is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan neemt hij ons in de maling, die lul
Waarom?quote:
Waarom heeft men het er dan steeds over?quote:
Goeie ouwe tijd.quote:
Ze vinden het cooliewoolie dat ze er vandaan komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom heeft men het er dan steeds over?
Misschien maar een transseksuele homofiele Vietnamese-Amerikaan casten als Hulk dan.quote:
Ik zou zeggen, ga naar een auditiequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een transseksuele homofiele Vietnamese-Amerikaan casten als Hulk dan.
Oké.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vinden het cooliewoolie dat ze er vandaan komen.
Wow ingewikkeld dit, maar kan vast wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een transseksuele homofiele Vietnamese-Amerikaan casten als Hulk dan.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verfrissende wind door een witte cast
Heb je wat gedronken JC?quote:
Ik kom Amerika niet inquote:
Als je iets gaat verfilmen moet je niet zulke shit aanpassen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow ingewikkeld dit, maar kan vast wel.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom Amerika niet in
[..]
Als je iets gaat verfilmen moet je niet zulke shit aanpassen.
Maak dan gewoon je eigen baggerfilm met negers als Aesir. Ik ga het ze nooit vergeven.
Genoeg billen op het internet.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom Amerika niet in
[..]
Maak dan gewoon je eigen baggerfilm met negers als Aesir. Ik ga het ze nooit vergeven.
In GoT ookquote:
Was jij ook woedend toen de Fallen Angel in Diablo een neger bleek te zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom Amerika niet in
[..]
Oh normaal gesproken zie ik jou niet zulke moves makenquote:
Jij bent echt GoT addicted hè?quote:
Nee, valt wel meequote:
"Mag ik je kont zien?"quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh normaal gesproken zie ik jou niet zulke moves maken
quote:
Gegoogled op terrorisme, hoe zelf een bom te maken, Afghaanse volkslied gedownload.quote:
Ik was echt boos.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie je nog net niet stampvoeten.
Voor een fokker is dat heel wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Mag ik je kont zien?"
Wat een move
Heb Diablo nooit gespeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij ook woedend toen de Fallen Angel in Diablo een neger bleek te zijn?
Ja hoor. De Neger wordt weer uit de hemel getrapt
daar is johannes een stuk beter inquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Mag ik je kont zien?"
Wat een move
Mij lukt het niet nee, maar van een afstandje over andere oordelen is altijd lekker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een fokker is dat heel wat.
Trillende handjes boven het toetsenbord alles.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is johannes een stuk beter in
ik ga dat ook eens proberen
Ik ken iemand die kwam van Canada de grens over naar Amerika, en in zijn paspoort stond dat hij in Iran en nog een land was geweest op vakantie. Werd hij geweigerdquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gegoogled op terrorisme, hoe zelf een bom te maken, Afghaanse volkslied gedownload.
[..]
Ik was echt boos.
Tot ik de film zag. Toen was ik woest.
wat probeerde Johannes danquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is johannes een stuk beter in
ik ga dat ook eens proberen
niet zo bescheidenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij lukt het niet nee, maar van een afstandje over andere oordelen is altijd lekker.
Amerikaquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken iemand die kwam van Canada de grens over naar Amerika, en in zijn paspoort stond dat hij in Iran en nog een land was geweest op vakantie. Werd hij geweigerd
Ja.quote:
Stuur het door, misschien krijg je green card.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik in aanmerking kom voor staatsburgerschap van de VS als ze mijn posthistory en google history bekijken
Fera. Typisch heeft mijn zelfvertrouwen flink opgekrikt, dus uhm... mag ik een foto van je voeten?quote:
Niet cockblocken maatquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fera. Typisch heeft mijn zelfvertrouwen flink opgekrikt, dus uhm... mag ik een foto van je voeten?
Is goed hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
We kunnen het ook wat rustiger aan doen als je dat liever hebt.
Ik bewonder je moed, maar ik heb geen mooie voeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fera. Typisch heeft mijn zelfvertrouwen flink opgekrikt, dus uhm... mag ik een foto van je voeten?
Maakt niet uit hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Laffe streek dit. Ik weet niet wat mij bezielde.
Pics.quote:
Niet als je in Texas gaat wonen.quote:
leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed hoor.
[..]
Ik bewonder je moed, maar ik heb geen mooie voeten.
geen reet te doen en me alleen maar ergeren aan hillbillies, nee dat wordt hem nietquote:
Zal ik beginnen met een plukje haar op te sturen?quote:
hahahquote:
Per post?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met een plukje haar op te sturen?
ja spannend, of een gedragen slipjequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met een plukje haar op te sturen?
Eerst een foto. Niet te snel gaan natuurlijk.quote:
Eentje waar ik ongesteld in ben geworden. Die hoef ik ook niet terug.quote:
Oh sorryquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst een foto. Niet te snel gaan natuurlijk.
M`n pa had paar maanden geleden vergadering in Texas, hij vond het echt walgelijkquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Eentje waar ik ongesteld in ben geworden. Die hoef ik ook niet terug.
Mietje.quote:
Ik zou daar niet tegen kunnen. Elke maand bloeden als een rundquote:
gewoon pil doorslikkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou daar niet tegen kunnen. Elke maand bloeden als een rund
Wie? Bardo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
Zit er zo'n Youtube Vlogger bij RTL Latenight
ik ook maar 3 uur slaap en moest 7-16 werken kutleefquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk slaap ik straks wat beter dan gisteren.
Random semi-erotische dromen, constant half wakker. Was kapot vanmorgen
Balen man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook maar 3 uur slaap en moest 7-16 werken kutleef
Niet iedereen bloed alsof 'ie net geslacht is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou daar niet tegen kunnen. Elke maand bloeden als een rund
Heb het gelijk verwijderd. Politiek correcte bullshit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij ook woedend toen de Fallen Angel in Diablo een neger bleek te zijn?
Ja hoor. De Neger wordt weer uit de hemel getrapt
Feer:quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Eentje waar ik ongesteld in ben geworden. Die hoef ik ook niet terug.
Ken ik niet.quote:
Hij is van Marokkaan geeft rijles.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Die gast met dat overdreven Rotterdamse accent vond ik ook wel baas
nee man kan dat nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen man.
Niet een dutje gedaan na werk?
Awwwwww.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer:
http://www.funnyjunk.com/Eeveelution/funny-pictures/5151525/
Wel als je net ongesteld bent geworden toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedereen bloed alsof 'ie net geslacht is.
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als je net ongesteld bent geworden toch?
Daarna niet meer, weet ik.
Vooral de :3 blik van Eeveequote:
Schatje, dat is voor elke vrouw verschillend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als je net ongesteld bent geworden toch?
Daarna niet meer, weet ik.
Ergo: KS wordt ongesteld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Vooral de :3 blik van Eevee
Oh oke.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Schatje, dat is voor elke vrouw verschillend.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
ik denk dat ik meer van vrouwen weet dat fokkie ik wist zelfs laatst dat over die pil
Ik ben gaan modden. Ik wilde pas weer gaan spelen toen het een echte Ariër was. Een zwarte engel, geloof je het zelfquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb het gelijk verwijderd. Politiek correcte bullshit.
is niet slechtquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]je wist niet dat het slecht was om door te slikken
ohnee je wist niet wat doorbraakbloedngen waren, dat was het.quote:
Dat is ook in principe niet slecht hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]je wist niet dat het slecht was om door te slikken
jij dacht net dat de pil doorslikken slecht wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
ohnee je wist niet wat doorbraakbloedngen waren, dat was het.
ja ik zei dat jedaar doorbraakbloedingen van kan krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij dacht net dat de pil doorslikken slecht was
Haha, ik dacht ook aan een quiz. Misschien bestaat er al wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat Crack of Fera een quiz maken wie het meest over vrouwen weet
JA HALLO, GEEF ME NOU EENS GELIJKquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook in principe niet slecht hoor.
Ik weet niks van vrouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat Crack of Fera een quiz maken wie het meest over vrouwen weet
Je kan zelf heel snel een quizje in elkaar zetten. Doe maarquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, ik dacht ook aan een quiz. Misschien bestaat er al wat.
kauwe ja tog andrs poep jy dat pil gwoon uit xDquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij dacht net dat de pil doorslikken slecht was
Beetje vreemd ja. Iedereen weet dat de duivel als een neger werd afgebeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gaan modden. Ik wilde pas weer gaan spelen toen het een echte Ariër was. Een zwarte engel, geloof je het zelf
Wel een typische vrouwenopmerking. Eén bonuspunt voor jou.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een typische vrouwenopmerking. Eén bonuspunt voor jou.
Ik kan echt geen vragen bedenken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zelf heel snel een quizje in elkaar zetten. Doe maar
Ik vertrouw Inso wel dat hij niet gebruik maakt van google
Whehequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een typische vrouwenopmerking. Eén bonuspunt voor jou.
Altijd maar vrouwen die moeten lijden.quote:
Dat is niet helemaal waar. Ik als alpha mannetje heb een behoorlijk harige bilspeel en moet daarom exceptioneel meer vegen dan vrouwen.quote:
Ja en de Hitkrant.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
Vroeger had je Breakout konden meisjes vragen stellen:
Zo van ik heb mijn vriend gepijpt kan ik nu zwanger zijn.
Vochtig toiletpapier gebruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik als alpha mannetje heb een behoorlijk harige bilspeel en moet daarom exceptioneel meer vegen dan vrouwen.
Wat is er mis gegaan dan je stond 10e laatstquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
YepSta er nog net boven maar slecht in vorm
Weet niet man, 2e seizoen ging het aan het einde mis. Wel degradatie redelijk ontlopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan je stond 10e laatst
Misschien Typisch om hulp vragen die kan met Exelsior de Champions League winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet man, 2e seizoen ging het aan het einde mis. Wel degradatie redelijk ontlopen.
3e seizoen begon aardig, tijdje 8e-10e plek. Maar nu gaat het weer mis
Je moet ook de volwassen doekjes kopen, niet die met Woezel en Pip erop.quote:
Ja Krek, wil jij een quiz over vrouwen maken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hebben vrouwen een piemeltje of een vagina
hee crackquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
en werkte het?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Sof met wat lieve woorden bemind per DM
shit je bent er weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:20 schreef Typisch het volgende:
ah ik kom weer binnen op het juiste moment
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
http://www.funquizcards.c(...)know-about-women.php
Ik ben gezakt.
he bah. Dat sekses nog steeds op dat soort kleinigheden worden afgerekend. Kunnen we niet gewoon allemaal gelijk zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
In eerste instantie wel, maar ze weigert naar Groningen te komenquote:
Ja, maar moeten we dan allemaal een piemel of allemaal een vagina krijgen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
he bah. Dat sekses nog steeds op dat soort kleinigheden worden afgerekend. Kunnen we niet gewoon allemaal gelijk zijn?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Ik ben gezakt.
wat een gelukquote:You really know a lot about women
You really know a lot about women. You have enough experience about women, their real nature and their antics. You know how to read in between the lines and know the things unsaid.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Ik ben gezakt.
Echt niet, kutvragen manquote:
Maar wat doe ik dan fout? Ben ik stiekem een man?quote:
Ja had ik ookquote:
Dit ga ik tegen je zusje zeggen. Dat wordt geen mooie headset voor jou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
jammer dat het allemaal hoeren zijn
op mijn ( o)ma na
Nee moet je vooral geen conclusies uit trekkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan fout? Ben ik stiekem een man?Ik vulde het in op mezelf.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ga ik tegen je zusje zeggen. Dat wordt geen mooie headset voor jou.
O, die heb ik ook gedaan. Ik was 47% man. Viel nog wel mee eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee moet je vooral geen conclusies uit trekken
In VBL was laatst een testje hoeveel % man je was, c_a en karina scoorden allebei hoger dan ik en dat zijn vrouwen
Ah fuckquote:
linkquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die heb ik ook gedaan. Ik was 47% man. Viel nog wel mee eigenlijk.
Niet per se over hun lippenstift. Maar in het algemeen meer complimenten verwachten omdat je make-up op hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah fuck
Vond dat niet logisch, gewoon om er mooi uit te zien toch.
Of geef jij chicks complimenten over hun lipstift
ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah fuck
Volgens mij was de enige boodschap van deze test datquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah fuck
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
jammer dat het allemaal hoeren zijn
op mijn ( o)ma na
Weet ik niet meer, kwam ik tegen in SEX SC.quote:
ja, leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Add new manager en laat ze degraderen en jou al hun geld geven
Ik heb nog nooit complimenten gehad over m'n make-up eigenlijk. Eerder over kleding.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se over hun lippenstift. Maar in het algemeen meer complimenten verwachten omdat je make-up op hebt.
dat heb ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit complimenten gehad over m'n make-up eigenlijk. Eerder over kleding.
Jij hebt toch je playboylooks dan kan je je da permitteren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik niet
ik geef sowieso weinig complimentjes
Ik heb ook niks met veel make-upquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit complimenten gehad over m'n make-up eigenlijk. Eerder over kleding.
Wanneer was laatste keer dat je je vriendin compliment gaf?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik geef gewoon sowieso geen complimenten
zeker man, Brad Pitt is er niks bijquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt toch je playboylooks dan kan je je da permitteren.
Gewoon zaterdag naar de vrouwen tegen de mannen oid kijken is leuk en dan zelf mee doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Krek, wil jij een quiz over vrouwen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |