daar is johannes een stuk beter inquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Mag ik je kont zien?"
Wat een move
Mij lukt het niet nee, maar van een afstandje over andere oordelen is altijd lekker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een fokker is dat heel wat.
Trillende handjes boven het toetsenbord alles.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is johannes een stuk beter in
ik ga dat ook eens proberen
Ik ken iemand die kwam van Canada de grens over naar Amerika, en in zijn paspoort stond dat hij in Iran en nog een land was geweest op vakantie. Werd hij geweigerdquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Gegoogled op terrorisme, hoe zelf een bom te maken, Afghaanse volkslied gedownload.
[..]
Ik was echt boos.
Tot ik de film zag. Toen was ik woest.
wat probeerde Johannes danquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is johannes een stuk beter in
ik ga dat ook eens proberen
niet zo bescheidenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij lukt het niet nee, maar van een afstandje over andere oordelen is altijd lekker.
Amerikaquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken iemand die kwam van Canada de grens over naar Amerika, en in zijn paspoort stond dat hij in Iran en nog een land was geweest op vakantie. Werd hij geweigerd
Ja.quote:
Stuur het door, misschien krijg je green card.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik in aanmerking kom voor staatsburgerschap van de VS als ze mijn posthistory en google history bekijken
Fera. Typisch heeft mijn zelfvertrouwen flink opgekrikt, dus uhm... mag ik een foto van je voeten?quote:
Niet cockblocken maatquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fera. Typisch heeft mijn zelfvertrouwen flink opgekrikt, dus uhm... mag ik een foto van je voeten?
Is goed hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
We kunnen het ook wat rustiger aan doen als je dat liever hebt.
Ik bewonder je moed, maar ik heb geen mooie voeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fera. Typisch heeft mijn zelfvertrouwen flink opgekrikt, dus uhm... mag ik een foto van je voeten?
Maakt niet uit hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Laffe streek dit. Ik weet niet wat mij bezielde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |