Hoeksche Waardquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Wat is HW nou precies? Snap er nog steeds geen kont van.
Heerhugowaard. Typje verget expres een Hquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Eerste wat in mij opkomt is huiswerk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
Maar het zijn Noorse goden!quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verfrissende wind door een witte cast
Dan neemt hij ons in de maling, die lulquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heerhugowaard. Typje verget expres een H
Pics van je kontquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
En wat is daar dan mee?quote:
Ja, nog van vroegâh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerste wat in mij opkomt is huiswerk.
Niks?quote:
En een Amerikaanse filmquote:
Altijd, oude troll dat het is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan neemt hij ons in de maling, die lul
Waarom?quote:
Waarom heeft men het er dan steeds over?quote:
Goeie ouwe tijd.quote:
Ze vinden het cooliewoolie dat ze er vandaan komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom heeft men het er dan steeds over?
Misschien maar een transseksuele homofiele Vietnamese-Amerikaan casten als Hulk dan.quote:
Ik zou zeggen, ga naar een auditiequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een transseksuele homofiele Vietnamese-Amerikaan casten als Hulk dan.
Oké.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vinden het cooliewoolie dat ze er vandaan komen.
Wow ingewikkeld dit, maar kan vast wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een transseksuele homofiele Vietnamese-Amerikaan casten als Hulk dan.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje verfrissende wind door een witte cast
Heb je wat gedronken JC?quote:
Ik kom Amerika niet inquote:
Als je iets gaat verfilmen moet je niet zulke shit aanpassen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow ingewikkeld dit, maar kan vast wel.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom Amerika niet in
[..]
Als je iets gaat verfilmen moet je niet zulke shit aanpassen.
Maak dan gewoon je eigen baggerfilm met negers als Aesir. Ik ga het ze nooit vergeven.
Genoeg billen op het internet.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom Amerika niet in
[..]
Maak dan gewoon je eigen baggerfilm met negers als Aesir. Ik ga het ze nooit vergeven.
In GoT ookquote:
Was jij ook woedend toen de Fallen Angel in Diablo een neger bleek te zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom Amerika niet in
[..]
Oh normaal gesproken zie ik jou niet zulke moves makenquote:
Jij bent echt GoT addicted hè?quote:
Nee, valt wel meequote:
"Mag ik je kont zien?"quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh normaal gesproken zie ik jou niet zulke moves maken
quote:
Gegoogled op terrorisme, hoe zelf een bom te maken, Afghaanse volkslied gedownload.quote:
Ik was echt boos.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie je nog net niet stampvoeten.
Voor een fokker is dat heel wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Mag ik je kont zien?"
Wat een move
Heb Diablo nooit gespeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jij ook woedend toen de Fallen Angel in Diablo een neger bleek te zijn?
Ja hoor. De Neger wordt weer uit de hemel getrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |