Ik was een groot Thor fan, uit de comics. Maar die filmsquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja duh. Kan ook niet anders met die gast (ben ijn naam kwijt)
Weekje gaan is niet zo erg, al is het natuurlijk niet optimaal. Als je een drukke dag hebt is het voor mij juist makkelijker om dan ook nog maar even te sporten. Als je heel de dag geen reet uitvoert is het lastiger om nog van je luie reet af te komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het zo goed vol kan houden. Begin in september wel aan een nieuwe opleiding. Hopelijk heb ik dan nog genoeg tijd/zin om te gaan.
Soms ook een weekje niet geweest, maar dan de week erna weer extra hard geknald.
dat past nietquote:
En dat met zulke fysieke knappe man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was een groot Thor fan, uit de comics. Maar die filmsze doen gewoon fysiek pijn.
FOK! BBQ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weekje gaan is niet zo erg, al is het natuurlijk niet optimaal. Als je een drukke dag hebt is het voor mij juist makkelijker om dan ook nog maar even te sporten. Als je heel de dag geen reet uitvoert is het lastiger om nog van je luie reet af te komen.
[..]
dat past niet
dan moet ik er andere dingen uithalen
voor bbq zaterdag ga ik zwembadje vol laten lopen, tuinslang er in en dan die afentoe aanzetten en dan de kratten bier in dat badje om het koud te houden
ja zelfde principe als visbakken. Alleen dan gebruiken ze ijswaterquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weekje gaan is niet zo erg, al is het natuurlijk niet optimaal. Als je een drukke dag hebt is het voor mij juist makkelijker om dan ook nog maar even te sporten. Als je heel de dag geen reet uitvoert is het lastiger om nog van je luie reet af te komen.
[..]
dat past niet
voor bbq zaterdag ga ik zwembadje vol laten lopen, tuinslang er in en dan die afentoe aanzetten en dan de kratten bier in dat badje om het koud te houden
Zolang je niet teveel eet in zo`n sportloze week kan het geen kwaadquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het zo goed vol kan houden. Begin in september wel aan een nieuwe opleiding. Hopelijk heb ik dan nog genoeg tijd/zin om te gaan.
Soms ook een weekje niet geweest, maar dan de week erna weer extra hard geknald.
Ik heb geen werk of school momenteel, dus ik heb niks te doen. Ik ga dus altijd 's ochtends naar de sportschool, meteen nadat ik wakker ben geworden en ontbijt heb gehad. Juist dat vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dat past niet
kwarkquote:
Dat blijkt dan wel weer, want het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je niet teveel eet in zo`n sportloze week kan het geen kwaad
Niks wat je moet koken zeker?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen werk of school momenteel, dus ik heb niks te doen. Ik ga dus altijd 's ochtends naar de sportschool, meteen nadat ik wakker ben geworden en ontbijt heb gehad. Juist dat vind ik wel fijn.Ben bang dat ik na een drukke dag alleen wil bankhangen. Of ik moet zorgen dat ik niet eerst naar huis ga, maar meteen naar de sportschool.
Nu nog? Heb je nog wat in huis of niet?quote:
was vergeten avond te etenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu nog? Heb je nog wat in huis of niet?
Maar ja, ik zie dan wel hoe m'n rooster is. Heb wel gehoord dat er op maandagen geen lessen zijn voor half 11, dus wellicht kan ik dan wel in de ochtend.quote:
het is daar een uur eerderquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu nog? Heb je nog wat in huis of niet?
In hoeverre kan je in Engeland eigenlijk gezond eten bestellen of in magnetron gooien?quote:
Maar ja, maakt niet veel uit wat je nu eet, toch? Of moet het per se gezond zijn?quote:
Ik hoopte op een film in Noorse werelden, mooie gevechten met trollen en elfen, manipulatie van Loki, Heimdall, Odin, Balder en Warriors three die allemaal wat te doen hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat met zulke fysieke knappe man.
Nog steeds laat hoor, voor avondeten.quote:
werkt nogal eens in avonden dus dan vergeet ik avond te etenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
zegt je wijf dan niet van joh kom je gezellig mee eten?
die neger was het enige hoogtepunt in de film manquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte op een film in Noorse werelden, mooie gevechten met trollen en elfen, manipulatie van Loki, Heimdall, Odin, Balder en Warriors three die allemaal wat te doen hebben.
In plaats daarvan krijgen we een slappe film over een waardeloos geacteerde romance tussen Thor en Nathalie Portman.Die verschrikkelijke assistente van haar.
De gevechten waren onzichtbaar want slecht gefilmd en alles pikdonker.
En een neger als Heimdall.gvd, ik ben nog steeds boos.
Maar hij is zo gepassioneerd altijd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet helft van de tijd niet waar KS het altijd over heeft
ah, nicequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
werkt nogal eens in avonden dus dan vergeet ik avond te eten
Uhuquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte op een film in Noorse werelden, mooie gevechten met trollen en elfen, manipulatie van Loki, Heimdall, Odin, Balder en Warriors three die allemaal wat te doen hebben.
In plaats daarvan krijgen we een slappe film over een waardeloos geacteerde romance tussen Thor en Nathalie Portman.Die verschrikkelijke assistente van haar.
De gevechten waren onzichtbaar want slecht gefilmd en alles pikdonker.
En een neger als Heimdall.gvd, ik ben nog steeds boos.
Casual dat je bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet helft van de tijd niet waar KS het altijd over heeft
Ik moest huilenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
die neger was het enige hoogtepunt in de film man
hardop gelachen
goede jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb sleegers nu man met sparta, wat een god
Ik vind het ergens wel schattig.quote:
En een beetje engquote:
Nee joh.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je hebt overduidelijk meer kennis dan ik.
En die neger vond ik nog best leuk
Een of andere filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |