Wat is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
Godver, ik wil wat bestellen maar ik krijg geen TAN-code.
Ja Thor sowieso, X-men een keer, wolverine, en nog 1quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt vaak aangeraden het eerst 30 minuten aan te laten staan voordat het stabiel is.
Hier heeft het echt weken geduurd voordat het echt stabiel was
[..]
Heb je al wat van die films gezien?
Gewoon doorgaan, volgende zomer moet je jezelf eens zien vergeleken met nu.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt inderdaad. Ik ga ook gewoon door. Laatst een meting gehad en m'n vetpercentage was gedaald en mijn spiermassa toegenomen. Ik was wel trots.
Personal trainers zijn handig om te kennen. Een ex van mij geeft ook personal training. Kreeg ik ook wel eens brute schema's van. Alleen hem spreek ik eigenlijk nooit meer.
jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
camel geel is toch de originele camel
ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel gek
ik drink eigenlijk niet zoveel meer
Gebeurt.quote:
Thor was echt heel kut.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Thor sowieso, X-men een keer, wolverine, en nog 1
Nee helemaal niets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebeurt.
Ook geen telefoontje? Dat krijg ik dan soms ineens.
Ik hoop dat ik het zo goed vol kan houden. Begin in september wel aan een nieuwe opleiding. Hopelijk heb ik dan nog genoeg tijd/zin om te gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, volgende zomer moet je jezelf eens zien vergeleken met nu.
Ik was ook aardig op de goede weg, maarja daarna dus laten versloffen. Maar weer oppikken dus ditdat. #realtalk
zet in koelkast dan joh kkgekquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook niet
al komt dat voornamelijk omdat mijn kratje bier in de schuur staat en dat is nu dus warm
en het duurt lang voordat het koud is
ofzo
Er zijn 4 X-Men films he?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja Thor sowieso, X-men een keer, wolverine, en nog 1
Raar.quote:
Ja duh. Kan ook niet anders met die gast (ben ijn naam kwijt)quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn 4 X-Men films he?
En Thor. Zo'n enorme vrouwenfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |