Weet niet man, 2e seizoen ging het aan het einde mis. Wel degradatie redelijk ontlopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dan je stond 10e laatst
Misschien Typisch om hulp vragen die kan met Exelsior de Champions League winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet man, 2e seizoen ging het aan het einde mis. Wel degradatie redelijk ontlopen.
3e seizoen begon aardig, tijdje 8e-10e plek. Maar nu gaat het weer mis
Je moet ook de volwassen doekjes kopen, niet die met Woezel en Pip erop.quote:
Ja Krek, wil jij een quiz over vrouwen maken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hebben vrouwen een piemeltje of een vagina
hee crackquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
en werkte het?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Sof met wat lieve woorden bemind per DM
shit je bent er weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:20 schreef Typisch het volgende:
ah ik kom weer binnen op het juiste moment
Ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
http://www.funquizcards.c(...)know-about-women.php
Ik ben gezakt.
he bah. Dat sekses nog steeds op dat soort kleinigheden worden afgerekend. Kunnen we niet gewoon allemaal gelijk zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Crack_ het volgende:
In eerste instantie wel, maar ze weigert naar Groningen te komenquote:
Ja, maar moeten we dan allemaal een piemel of allemaal een vagina krijgen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
he bah. Dat sekses nog steeds op dat soort kleinigheden worden afgerekend. Kunnen we niet gewoon allemaal gelijk zijn?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Ik ben gezakt.
wat een gelukquote:You really know a lot about women
You really know a lot about women. You have enough experience about women, their real nature and their antics. You know how to read in between the lines and know the things unsaid.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
Ik ben gezakt.
Echt niet, kutvragen manquote:
Maar wat doe ik dan fout? Ben ik stiekem een man?quote:
Ja had ik ookquote:
Dit ga ik tegen je zusje zeggen. Dat wordt geen mooie headset voor jou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
jammer dat het allemaal hoeren zijn
op mijn ( o)ma na
Nee moet je vooral geen conclusies uit trekkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan fout? Ben ik stiekem een man?Ik vulde het in op mezelf.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ga ik tegen je zusje zeggen. Dat wordt geen mooie headset voor jou.
O, die heb ik ook gedaan. Ik was 47% man. Viel nog wel mee eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee moet je vooral geen conclusies uit trekken
In VBL was laatst een testje hoeveel % man je was, c_a en karina scoorden allebei hoger dan ik en dat zijn vrouwen
Ah fuckquote:
linkquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die heb ik ook gedaan. Ik was 47% man. Viel nog wel mee eigenlijk.
Niet per se over hun lippenstift. Maar in het algemeen meer complimenten verwachten omdat je make-up op hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah fuck
Vond dat niet logisch, gewoon om er mooi uit te zien toch.
Of geef jij chicks complimenten over hun lipstift
ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah fuck
Volgens mij was de enige boodschap van deze test datquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah fuck
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
jammer dat het allemaal hoeren zijn
op mijn ( o)ma na
Weet ik niet meer, kwam ik tegen in SEX SC.quote:
ja, leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Add new manager en laat ze degraderen en jou al hun geld geven
Ik heb nog nooit complimenten gehad over m'n make-up eigenlijk. Eerder over kleding.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se over hun lippenstift. Maar in het algemeen meer complimenten verwachten omdat je make-up op hebt.
dat heb ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit complimenten gehad over m'n make-up eigenlijk. Eerder over kleding.
Jij hebt toch je playboylooks dan kan je je da permitteren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik niet
ik geef sowieso weinig complimentjes
Ik heb ook niks met veel make-upquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit complimenten gehad over m'n make-up eigenlijk. Eerder over kleding.
Wanneer was laatste keer dat je je vriendin compliment gaf?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik geef gewoon sowieso geen complimenten
zeker man, Brad Pitt is er niks bijquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt toch je playboylooks dan kan je je da permitteren.
Gewoon zaterdag naar de vrouwen tegen de mannen oid kijken is leuk en dan zelf mee doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Krek, wil jij een quiz over vrouwen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |