2 vingers in de neus dat MvG dit wintquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:49 schreef icloud het volgende:
Ik vond mvg niet overtuigend, ben bang voor de finale.
Hij is meestal prima in staat om het niveau op te krikken als het moet, dus ik zou me niet direct zorgen maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:49 schreef icloud het volgende:
Ik vond mvg niet overtuigend, ben bang voor de finale.
No way hij had het lastig met andersson en heeft het met de hakken over de sloot gehaald.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 vingers in de neus dat MvG dit wint
nou... als Anderson z'n dubbels gooit ligt ie er gewoon uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is meestal prima in staat om het niveau op te krikken als het moet, dus ik zou me niet direct zorgen maken.
2 vingers in de neus geloof me nou maar. Kan als geen ander tandje erbij doen als het moet. Zie die laatste leg ff 171 beginnen etc.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
No way hij had het lastig met andersson en heeft het met de hakken over de sloot gehaald.
Als hij echt in topvorm was had hij andersson vermorzeld, en echt indruk gemaakt.
Mvg gaat dit niet winnen, deze post kun je aan het einde van de avond quote en mij gelijk geven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 vingers in de neus geloof me nou maar. Kan als geen ander tandje erbij doen als het moet. Zie die laatste leg ff 171 beginnen etc.
2 vingers in de neusquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg gaat dit niet winnen, deze post kun je aan het einde van de avond quote en mij gelijk geven.
Denk het niet. Had laatste 2x gewoon moeten winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt weer een monumentale afgang voor Raybar.
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt weer een monumentale afgang voor Raybar.
101 dacht ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef polderturk het volgende:
Ik heb de eerste halve finale gemist. Heeft van Gerwen 109 gemiddeld gegooid?
97 ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef polderturk het volgende:
Gezien ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet had 8-6 volgens mij. Ik sta nog aan kop hè.
Ik 8-6 waarbij Barney bij 6-6 weer een handjevol dubbels mist.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien ja.
Ik voorspel 8-3 voor Taylor.
en geen interview geven na afloop.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik 8-6 waarbij Barney bij 6-6 weer een handjevol dubbels mist.
Je kondigt hier acht keer aan dat het bijna begint en dan mis je hetquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef polderturk het volgende:
taylorquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Zou leuk zijn, Barney en MvG in de finale.
Taylor
Misschien begint het verliezen te wennen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interviews geven bij verlies durft 'ie wel weer.
Nah. Ze gooiden beide eigenlijk evengoed, wat zich ook uitte in het scoreverloop. Beide wat kansen om elkaar te breken, en dat door flink wat gemiste dubbels nalieten. Scorend ook weinig verschil, al heb ik de stats niet bij de hand.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer van Gerrie. Hoorde dat 'ie het eigenlijk meer verdiende?
Jammerquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nah. Ze gooiden beide eigenlijk evengoed, wat zich ook uitte in het scoreverloop. Beide wat kansen om elkaar te breken, en dat door flink wat gemiste dubbels nalieten. Scorend ook weinig verschil, al heb ik de stats niet bij de hand.
Gary speelde gewoon een verschrikkelijke laatste leg, dus Mikey won 'em verdiend.
Gary speelde wel in meer legs slecht die hij niet zelf begon. De enige reden dat Van Gerwen won was omdat hij de eerste leg mocht beginnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nah. Ze gooiden beide eigenlijk evengoed, wat zich ook uitte in het scoreverloop. Beide wat kansen om elkaar te breken, en dat door flink wat gemiste dubbels nalieten. Scorend ook weinig verschil, al heb ik de stats niet bij de hand.
Gary speelde gewoon een verschrikkelijke laatste leg, dus Mikey won 'em verdiend.
Das ook een beetje onzin natuurlijk, hij moet gewoon op eigen kracht van iedereen kunnen winnen om een finale te halen. Of hij nou Mike loot of Wright. Anderson verzaakt gewoon vaak op de belangrijkste momenten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer. Hopen dat 'ie de rest van het jaar eens meer kans heeft om een finale te halen op TV en dat 'ie niet bij Mike zit.
Ik las pillen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Ohja Stijn Barney heeft weer nieuwe pijlen
Ik had een afspraak vanavond.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kondigt hier acht keer aan dat het bijna begint en dan mis je het?
Alleen flights lijkt me. De set-up is volgens mij degene die hij al sinds week een gebruikt dacht ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Ohja Stijn Barney heeft weer nieuwe pijlen
Hij is aardig wat kwijtgeraakt lijkt het, misschien ook een ideetje voor Barney.quote:
Paar maanden terug was die wel echt afgevallenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is aardig wat kwijtgeraakt lijkt het, misschien ook een ideetje voor Barney.
Misschien eerder het PL-finalecomplexquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
En alweer 3-0. Barney's Taylorcomplex is weer een dimensie groter.
Zonde van de trein.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hij houdt expres is omdat 'ie bang is dat Barney bij een 0-5 voor de trein springt.
Marcgodquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik mezelf wurgen als ik niet weet wie dat in die UI is?
De paardenfluisteraar, van Ik heb het nog nooit gedaanquote:
Ah, die.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
De paardenfluisteraar, van Ik heb het nog nooit gedaan
ooo die dat enge kereltjequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef Szura het volgende:
[..]
De paardenfluisteraar, van Ik heb het nog nooit gedaan
Tv ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben het over de laatste keer dat RvB op tv van Taylor won neem ik aan? Want in 2011 won hij nog 2 keer op een Players Championship in Spanje.
Komt nog wel een epische choke zo, iets met matchdarts en allesquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck. Gaat het na zes jaar gebeuren?
Dat was er al eentje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt nog wel een epische choke zo, iets met matchdarts en alles
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Allemaal op de veilige weg. Ik doe gek en zeg gewoon dat Raymond wint.
Dat gebeurde vorig jaar ook al?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:40 schreef polderturk het volgende:
EEN NEDERLANDER WINT DE PREMIER LEAGUE !!!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit weiger ik te geloven. Ik weiger. Ik weiger. Ik weiger.
Ik weiger dit te geloven.
twitter:
Dat zal wel lukken met die bierbuiken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken de World Cup of Darts.
Barney en MVG moeten een front vormen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
En alweer 3-0. Barney's Taylorcomplex is weer een dimensie groter.
Nee, er mag gezapt worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef icloud het volgende:
Moeten we eerst naar het jeugd wk gaan kijken?
Denk dat iedereen er wel van overtuigt was dat het weer over was.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..].
Leuk om alle reacties te lezen toen Barney 3-0 en 4-1 achter kwam. Moet zelf zeggen dat ik ook zeker wist dat het game over was
Gerwen stond volgens mij ook 2x op rij in de jeugd WK finale (dacht 3/4 jaar geleden. Hij verloor ze wel beide.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef icloud het volgende:
Moeten we eerst naar het jeugd wk gaan kijken?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft weer 5 9-darter gegooid in de warm up.
5 maar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft weer 5 9-darter gegooid in de warm up.
Bakkes de man is een legendequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Na zo'n lange carrière heeft hij eindelijk de laatste maanden geleerd om nooit op te geven.
Hij had allang opgegevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Na zo'n lange carrière heeft hij eindelijk de laatste maanden geleerd om nooit op te geven.
Fixedquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Hafcfan de koning van de retards. Tong80 is er niets bij
Dat is het ook. Op verlof.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Mannekes kunnen wel darten. Die Rodriguez lijkt wel een vietnamees kindsoldaatje
Die dikke staat er niet voor het eerst.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ze gooien wel strakke darts. Toch knap zo voor de eerste keer op zo'n podium.
Brown kent het wel hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Ze gooien wel strakke darts. Toch knap zo voor de eerste keer op zo'n podium.
Ja die loempiabakker bedoel ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die dikke staat er niet voor het eerst.
Niet anders waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Benieuwd hoe Rodriquez er over 5 jaar uit ziet
Je stream loopt achterquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NL finale!!!!
Van Gerwen FTW.
Niet allemaal, niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel vooral zijn buik. Alle nieuwe jochies gaan bij roem ineens frituren als een gek.
Ik zag dat Barney achter stond, toen heb ik wat anders gedaan. Zag dat nu de finale voor de talenten is of zo?quote:
Dan heeft die Rowby wel een hel dun buikje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij mag nog geen bier en je hebt een bierbuik nodig, dus dat gaat nog ff duren.
Wie niet dan? Mike was 6 jaar terug ook zo dun als een gras sprietje. Alleen die Australiërs letten goed op hun lichaam en Co god.quote:
Aaah daar is onze Stijn weer! Hoe was het bij dwdd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heeft die Rowby wel een hel dun buikje.
Die Whitlock begint wel weer af te haken helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie niet dan? Mike was 6 jaar terug ook zo dun als een gras sprietje. Alleen die Australiërs letten goed op hun lichaam en Co god.
Mike was dunquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie niet dan? Mike was 6 jaar terug ook zo dun als een gras sprietje. Alleen die Australiërs letten goed op hun lichaam en Co god.
Klaassen is weer afgevallen ja, maar die is best wel een periode dik geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mike was dunIk ben jarenlang met Mike bevriend geweest. Mike woog ooit 40 kilo meer als wat hij nu weegt (vandaar het waggelen). Ging naar een afvalkliniek en is nu stuk lichter als toen.
Klaassen is dun, Stompe, Scholten, Painter etc
Klopt maar is niet dik. Dik is een Henderson, Smith etc. Als je zo huge bent zoals Vd Voort ben je vaak wel wat steviger heb ik het idee bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Klaassen is weer afgevallen ja, maar die is best wel een periode dik geweest.
Ligt er ook aan wat je onder dik verstaat. Ik zou er in ieder geval niet uit willen zien zoals een Vvdv bijvoorbeeld en dan heb ik het niet over zijn hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar is niet dik. Dik is een Henderson, Smith etc. Als je zo huge bent zoals Vd Voort ben je vaak wel wat steviger heb ik het idee bijvoorbeeld.
Klaassen is zeker niet dik meer, ziet er fit uit (laatste keer dat ik hem zag). Henderson en Smith zijn natuurlijk gewoon moddervet, heeft weinig met dik te maken. Barney is dik. Vd Voort is idd gewoon groot.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar is niet dik. Dik is een Henderson, Smith etc. Als je zo huge bent zoals Vd Voort ben je vaak wel wat steviger heb ik het idee bijvoorbeeld.
VdV is 2,05 meter ofzo. Dun zijn als je zo lang bent is geen gezicht (eckto)quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je onder dik verstaat. Ik zou er in ieder geval niet uit willen zien zoals een Vvdv bijvoorbeeld en dan heb ik het niet over zijn hoofd.
Ja, als Henderson 3 meter lang zou zijn was hij ook niet dikquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Als VDV een stuk kleiner zou zijn geweest had hij ook een stuk dikker geoogd.
Jawel, VDV is ook gewoon redelijk aan de dikke kant. Alleen oogt het niet echt zo door zijn lengte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, als Henderson 3 meter lang zou zijn was hij ook niet dik
Wil je Gerwen-Anderson niet terug zien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:24 schreef Max23 het volgende:
Is de wedstrijd van Barney-Taylor al ergens terug te zien?
Ja die ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wil je Gerwen-Anderson niet terug zien?
Dan krijgt Syl ervan langs straksquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Raymond dit gaat winnen.
met haar dikke tetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |