Niet allemaal, niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel vooral zijn buik. Alle nieuwe jochies gaan bij roem ineens frituren als een gek.
Ik zag dat Barney achter stond, toen heb ik wat anders gedaan. Zag dat nu de finale voor de talenten is of zo?quote:
Dan heeft die Rowby wel een hel dun buikje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij mag nog geen bier en je hebt een bierbuik nodig, dus dat gaat nog ff duren.
Wie niet dan? Mike was 6 jaar terug ook zo dun als een gras sprietje. Alleen die Australiėrs letten goed op hun lichaam en Co god.quote:
Aaah daar is onze Stijn weer! Hoe was het bij dwdd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heeft die Rowby wel een hel dun buikje.
Die Whitlock begint wel weer af te haken helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie niet dan? Mike was 6 jaar terug ook zo dun als een gras sprietje. Alleen die Australiėrs letten goed op hun lichaam en Co god.
Mike was dunquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie niet dan? Mike was 6 jaar terug ook zo dun als een gras sprietje. Alleen die Australiėrs letten goed op hun lichaam en Co god.
Klaassen is weer afgevallen ja, maar die is best wel een periode dik geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mike was dunIk ben jarenlang met Mike bevriend geweest. Mike woog ooit 40 kilo meer als wat hij nu weegt (vandaar het waggelen). Ging naar een afvalkliniek en is nu stuk lichter als toen.
Klaassen is dun, Stompe, Scholten, Painter etc
Klopt maar is niet dik. Dik is een Henderson, Smith etc. Als je zo huge bent zoals Vd Voort ben je vaak wel wat steviger heb ik het idee bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Klaassen is weer afgevallen ja, maar die is best wel een periode dik geweest.
Ligt er ook aan wat je onder dik verstaat. Ik zou er in ieder geval niet uit willen zien zoals een Vvdv bijvoorbeeld en dan heb ik het niet over zijn hoofd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar is niet dik. Dik is een Henderson, Smith etc. Als je zo huge bent zoals Vd Voort ben je vaak wel wat steviger heb ik het idee bijvoorbeeld.
Klaassen is zeker niet dik meer, ziet er fit uit (laatste keer dat ik hem zag). Henderson en Smith zijn natuurlijk gewoon moddervet, heeft weinig met dik te maken. Barney is dik. Vd Voort is idd gewoon groot.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar is niet dik. Dik is een Henderson, Smith etc. Als je zo huge bent zoals Vd Voort ben je vaak wel wat steviger heb ik het idee bijvoorbeeld.
VdV is 2,05 meter ofzo. Dun zijn als je zo lang bent is geen gezicht (eckto)quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je onder dik verstaat. Ik zou er in ieder geval niet uit willen zien zoals een Vvdv bijvoorbeeld en dan heb ik het niet over zijn hoofd.
Ja, als Henderson 3 meter lang zou zijn was hij ook niet dikquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Als VDV een stuk kleiner zou zijn geweest had hij ook een stuk dikker geoogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |