abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:31:37 #76
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_140302332
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:19 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Raybar of de Power?
Als Raybar of Phil een langere periode echt slecht speelt, dan kappen ze ermee denk ik. Daar is het erg afhankelijk van.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:32:30 #77
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_140302354
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die zich niet realiseren dat zonder van Barneveld er geen MvG was geweest (als darter ;) ) en ze zelf nooit naar darts zouden kijken. Het afzeiken van degene die deze sport op de kaart heeft gezet in Nederland en decennia later nog steeds in de wereldtop speelt, zegt vooral iets over de kleinzielige mentaliteit van deze misgunners.

Het zou mij trouwens ook niets verbazen als dit zijn laatste grote titel zal zijn en zij het hem naar alles wat hij voor de dartsport heeft betekent meer dan gegund.
Mwa, zonder Barney geen MvG is overdreven denk ik.
pi_140303160
RVB gooit zijn dubbels beter dan ooit tevoren lijkt wel.
pi_140303956
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

De Schol of Bert Vlaardingerbroek hadden het darten hier echt niet op de kaart gezet hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2014 @ 09:02:59 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140305391
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:19 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Raybar of de Power?
Raymond. Phil zie ik stoppen als hij te weinig aansprekende resultaten haalt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:31 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Als Raybar of Phil een langere periode echt slecht speelt, dan kappen ze ermee denk ik. Daar is het erg afhankelijk van.
Een nóg langere periode voor Raybar?? :D
pi_140305556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:32 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Darten was een kruimelsport in Nederland waar geen enkele aandacht voor was. Je moest naar de BBC schakelen om nog eens wat te kunnen zien. Pas na de eerste titel van van Barneveld op de Embassy veranderde dat. Roland Scholten die met een dartbord op tafel aan Annette van Trigt uit kwam leggen bij Studio Sport hoe de puntentelling nou eigenlijk precies werkte. :')

Pas daarna is de boom op gang gekomen en zijn er vele jongeren ook gaan darten, dus ja....voor mij is de pioniersrol die van Barneveld vervuld heeft onlosmakelijk verbonden aan de opkomst van darters als MvG. Zonder hem was er (net als in het snooker bijvoorbeeld) echt geen Nederlander die een rol van betekenis zou spelen, was er geen zender die het uit zou zenden en zou er niemand zijn beroep van maken.
pi_140310720
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Darten was een kruimelsport in Nederland waar geen enkele aandacht voor was. Je moest naar de BBC schakelen om nog eens wat te kunnen zien. Pas na de eerste titel van van Barneveld op de Embassy veranderde dat. Roland Scholten die met een dartbord op tafel aan Annette van Trigt uit kwam leggen bij Studio Sport hoe de puntentelling nou eigenlijk precies werkte. :')

Pas daarna is de boom op gang gekomen en zijn er vele jongeren ook gaan darten, dus ja....voor mij is de pioniersrol die van Barneveld vervuld heeft onlosmakelijk verbonden aan de opkomst van darters als MvG. Zonder hem was er (net als in het snooker bijvoorbeeld) echt geen Nederlander die een rol van betekenis zou spelen, was er geen zender die het uit zou zenden en zou er niemand zijn beroep van maken.
Er wordt toch ook weinig gesnookert? Heb altijd de indruk dat mensen in NL meer van het biljarten zijn. Maar er zitten wel vele mensen voor de buis bij een dartwedstrijd, datzelfde aantal publiek bereik je toch niet met snooker. Of ik moet mijzelf hier vergissen. Wordt snooker wel uitgezonden op Nederlandse televisie?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 mei 2014 @ 13:23:11 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_140310740
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Er wordt toch ook weinig gesnookert? Heb altijd de indruk dat mensen in NL meer van het biljarten zijn. Maar er zitten wel vele mensen voor de buis bij een dartwedstrijd, datzelfde aantal publiek bereik je toch niet met snooker. Of ik moet mijzelf hier vergissen. Wordt snooker wel uitgezonden op Nederlandse televisie?
Biljart en Pool idd. NL levert wereldkampioenen af in het Pool. Maar in Snooker moeten we het doen met een Belg :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_140310851
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef borisz het volgende:

[..]

Biljart en Pool idd. NL levert wereldkampioenen af in het Pool. Maar in Snooker moeten we het doen met een Belg :')
Ik beschouw de Vlamingen ook gewoon als Nederlanders.
Kim & Ronny kunnen op mijn support rekenen.

Maar ja ik vind dan ook dat België bestaat uit Nederlanders, Fransen en Duitsers. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')