en geen interview geven na afloop.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik 8-6 waarbij Barney bij 6-6 weer een handjevol dubbels mist.
Je kondigt hier acht keer aan dat het bijna begint en dan mis je hetquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef polderturk het volgende:
Ik heb de eerste halve finale gemist. Heeft van Gerwen 109 gemiddeld gegooid?
taylorquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Zou leuk zijn, Barney en MvG in de finale.
Taylor
Misschien begint het verliezen te wennen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Interviews geven bij verlies durft 'ie wel weer.
Nah. Ze gooiden beide eigenlijk evengoed, wat zich ook uitte in het scoreverloop. Beide wat kansen om elkaar te breken, en dat door flink wat gemiste dubbels nalieten. Scorend ook weinig verschil, al heb ik de stats niet bij de hand.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer van Gerrie. Hoorde dat 'ie het eigenlijk meer verdiende?
Jammerquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nah. Ze gooiden beide eigenlijk evengoed, wat zich ook uitte in het scoreverloop. Beide wat kansen om elkaar te breken, en dat door flink wat gemiste dubbels nalieten. Scorend ook weinig verschil, al heb ik de stats niet bij de hand.
Gary speelde gewoon een verschrikkelijke laatste leg, dus Mikey won 'em verdiend.
Gary speelde wel in meer legs slecht die hij niet zelf begon. De enige reden dat Van Gerwen won was omdat hij de eerste leg mocht beginnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nah. Ze gooiden beide eigenlijk evengoed, wat zich ook uitte in het scoreverloop. Beide wat kansen om elkaar te breken, en dat door flink wat gemiste dubbels nalieten. Scorend ook weinig verschil, al heb ik de stats niet bij de hand.
Gary speelde gewoon een verschrikkelijke laatste leg, dus Mikey won 'em verdiend.
Das ook een beetje onzin natuurlijk, hij moet gewoon op eigen kracht van iedereen kunnen winnen om een finale te halen. Of hij nou Mike loot of Wright. Anderson verzaakt gewoon vaak op de belangrijkste momenten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer. Hopen dat 'ie de rest van het jaar eens meer kans heeft om een finale te halen op TV en dat 'ie niet bij Mike zit.
Ik las pillen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Ohja Stijn Barney heeft weer nieuwe pijlen
Ik had een afspraak vanavond.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kondigt hier acht keer aan dat het bijna begint en dan mis je het?
Alleen flights lijkt me. De set-up is volgens mij degene die hij al sinds week een gebruikt dacht ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Ohja Stijn Barney heeft weer nieuwe pijlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |