quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef vinnieboy het volgende:
Precies de types die je zou verwachten ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he![]()
Gelukkig geen lekker wijf gezien in een juichpak![]()
Dan is het ook geen lekker wijf meer hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he![]()
Gelukkig geen lekker wijf gezien in een juichpak
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ze hadden liever meer betaald voor het ding?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat die pakken niet in NL worden gemaakt daar valt ook iedereen over
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het ook geen lekker wijf meer hè?
Een stuk effectiever dus dan zeggen dat je hoofdpijn hebtquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:49 schreef vinnieboy het volgende:
[..]Dat heb je helemaal goed. Mijn pener zou nooit meer werken dan
Tijd voor een juichpak?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een stuk effectiever dus dan zeggen dat je hoofdpijn hebt
Heeft u last van handtastelijke mannen tijdens het stappen? Dan hebben wij nu: de Roy Donders juichpakquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft u last van handtastelijke mannen tijdens het stappen? Dan hebben wij nu: de Roy Donders juichpakGegarandeerd een rustige avond, zodat u rustig kunt bijpraten met uw vriendinnen.
Bijwerkingen zijn dat u zelf voor uw eigen drankjes moet betalen
[..]
Heeft u last van handtastelijke mannen tijdens het stappen? Dan hebben wij nu: de Roy Donders juichpakGegarandeerd een rustige avond, zodat u rustig kunt bijpraten met uw vriendinnen.
[..]
quote:Op zondag 8 juni 2014 08:48 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al in Amerika een groot succes
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Tering.. Die badslippers maken het helemaal af!
Vinnie is er helemaal kloar veur.
Die witte sokken eronder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Tering.. Die badslippers maken het helemaal af!
Vinnie is er helemaal kloar veur.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Ben jij dat dan niet op de foto?
Wel toch?
Er zijn twee soorten petten, met en zonder Roy Donders haar....deze is met haar zo te zien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat kapsel vind ik meer verontrustend...
Krijg je d'r haarlak bij?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten petten, met en zonder Roy Donders haar....deze is met haar zo te zien.
Omg, wat ergquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten petten, met en zonder Roy Donders haar....deze is met haar zo te zien.
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is echt zoquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef trovey het volgende:
[..]
En een stijltangquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Krijg je d'r haarlak bij?
Of bruin zonder zon spray?
Niet gezien bij de Jumbo waar ik vaak mijn boodschappen doe.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Krijg je d'r haarlak bij?
Of bruin zonder zon spray?
quote:
Yep, die met haar waren bij "mijn" Jumbo al niet meer verkrijgbaar...ik vrees het ergste voor het straatbeeld de komende tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is echt zo![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die worden in EU-land Turkije gemaaktquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat die pakken niet in NL worden gemaakt daar valt ook iedereen over
Gezien het interieur van al deze mensen weten we weer voor wie de juichpakken zijn gemaakt tokkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he![]()
Gelukkig geen lekker wijf gezien in een juichpakI like the way you look at me with those beautiful eyes
Jepquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gezien het interieur van al deze mensen weten we weer voor wie de juichpakken zijn gemaakt tokkies.
vooral de inhoud van die pakken zijn lelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit ja.
Vind die krengen ook zo lelijk
Is het inhoud dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
vooral de inhoud van die pakken zijn lelijk
En de pakken ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit ja.
Vind die krengen ook zo lelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |