Mee eensquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen. Als je bang bent dat hij niet zou staan kun je beter iets anders zoeken wat oranje is en wel goed staat. En dan doel ik niet op zo'n juichpak
Nee. Wel een letterlijke kutkloonquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw?![]()
Ik vind het leuke WK jurkjes, leuker dan die Bavaria jurkjes van vorige keer, met dat gare touwtje enzo..
Sowieso, SBS6 volk
Nikonlover toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee. Wel een letterlijke kutkloonen ik kan ook nog eens zeiken als ware ik een ongesteld wijf
Nope.quote:
Joh, ze hadden ook een "helaas, uitverkocht" reclamespotjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
Overigens net een halve reclame gezien van dat zgn. petje. Die is nog triester.
En deed me eigenlijk denken dat het een soort van opzetje is geweest van Jumbo? Anders is die nieuwe reclame wel erg snel geregeld en in elkaar gezet? Dus zou het me niets verbazen dat die reclame allang klaar lag. En dat de winst gaat zitten in de verkoop van die eveneens lelijke petjes.
quote:Op zondag 8 juni 2014 08:48 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al in Amerika een groot succes
Orange is the new blackquote:Op zondag 8 juni 2014 08:48 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al in Amerika een groot succes
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef Maraca het volgende:
Vandaag kunnen de eerste pakken opgehaald worden. Conclusie: de Jumbo Facebookpagina is weer vermakelijkJumbo's die door hun voorraad heen zijn (huh?), gaten in broeken (een Roy Donders trademark toch) en 2 verschillende maten in 1 verpakking
Oh en mensen die 8 (acht) euro hebben betaald om hem thuis te ontvangen (je zult maar even naar de Jumbo moeten), hebben hem nog niet ontvangenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef vinnieboy het volgende:
[..]en hij wordt er nog eens rijk van ook
Prachtig dit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:07 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
1 lange en een korte mouw
je kleurt leuk bij het zonnescherm.quote:
Is dat Vinnieboy dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kleurt leuk bij het zonnescherm.
ik dacht trouwens eerst dat je je opgeknoopt had maar dat is iets van het zonnescherm zeker?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kleurt leuk bij het zonnescherm.
ik dacht trouwens eerst dat je je opgeknoopt had maar dat is iets van het zonnescherm zeker?
Terwijl Mick Jagger dan wel weer weet wie Roy Donders isquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Roy DondersWeet niet wie Ruud Gullit en Mick Jagger zijn. Wat een prutser.
Idd. Die kerel krijgt veel te veel credits.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Terwijl Mick Jagger dan wel weer weet wie Roy Donders is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he![]()
Gelukkig geen lekker wijf gezien in een juichpak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |