Van welk materiaal is het eigenlijk gemaakt? Is het straks 30 graden lopen al die lui in een kunstvezel zweetpak, zou wel lachen zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Jawel, dr was een levendige handel in.
En straks als de pakken binnen zijn, zullen ze ook massaal worden aangeboden op marktplaats. En gekocht worden door domme huisvrouwen en oma's in de schuldhulpverlening die ze aan dr kinderen beloofd hadden. Ofzo..
Dat is het enige wat Jumbo fout heeft gedaan; ze te goedkoop in de markt gezet. Of, bij te weinig zegeltjes..
Alhoewel, 10 euro voor zo'n spuuglelijk pak is nog te veel als je het mij vraagt. Anderzijds kost een pyjama al meer en dan is het weer niet al te duur.
Maak je nu meneer de marketingstudent belachelijk?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Boerin!
[..]
Als je sommigen op facebook moest geloven, zouden ze er zo 2-3 miljoen kwijt kunnen.
Heb aantallen gelezen van 100.000 van die pakken, maar ook 250.000 stuks. Geen idee hoeveel dr daadwerkelijk verkocht zijn; Jumbo wil dat niet vertellen helaas. Maar dat het er veels te veel zijn naar mijn idee mag duidelijk zijn
Die bavaria jurkjes vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Ziet er ook een stuk minder tokkie uit dan zo'n pak van Roy Donders ook.
Arme mensen die misgrepen en maar een paar tientjes wekelijks te besteden hadden. Hadden die maar een pak kunnen kopen, hadden ze zomaar een paar dagen extra te eten gehad als ze m direct op marktplaats zouden zetten..
Ik geloof inderdaad dat ik die geadviseerd heb met zn studie te stoppen jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maak je nu meneer de marketingstudent belachelijk?Overigens is het aantal volgens mij rond de 250.000. 100.000 was de eerste bestelling en daarna hebben ze nog een tweede bestelling geplaatst.
Weet niet, denk katoen. Ik heb toen ik naar de Jumbo ging wel even gevoeld eraan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Van welk materiaal is het eigenlijk gemaakt? Is het straks 30 graden lopen al die lui in een kunstvezel zweetpak, zou wel lachen zijn.
Zie nu de nieuwe reclame, ziet er inderdaad uit als heel dunne troep...en uit China....tja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:01 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Weet niet, denk katoen. Ik heb toen ik naar de Jumbo ging wel even gevoeld eraan.
Het is een heel dun stofje, geen kwaliteitsstof dus. Tamelijk goedkoop in ieder geval, dus die prijs van 10 euro ervoor lijkt me redelijk netjes. Als het dezelfde kwaliteit is als zn pakken die naar het schijnt 60 euro te kosten normaal, dan maakt die Donderse 'stylist' een behoorlijke winst ermee.
'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Zie nu de nieuwe reclame, ziet er inderdaad uit als heel dunne troep...en uit China....tja.
De stof blijkbaar uit China of ze liegen in hun eigen reclamequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
'
Die pakken komen uit het EU-land Turkije.. dat echt heel goed zou toezien op kinderarbeid.
Ja, EU-land Turkije.. daar waar nog wel kinderhandjes actief zijn in de katoenpluk.
Wanneer Turkije toegetreden is tot de EU wil de Jumbo niet zeggen, want op mn tegenvraag daar werd niet meer verder gereageerd.
Had in eerste instante namelijk de vraag gesteld, of dat pak wel verantwoord in elkaar geflansd werd, en niet met behulp van kinderhandjes bijvoorbeeld. Gezien die Donders er een half miljoen aan over zou houden, de verkoopprijs een tientje is en er 100.000 besteld zouden zijn. Dan hou je een pak over dat 5 euro kost all-in om het te produceren, distrbueren wil je dr geen verlies op maken.
Maar, Turkije is dus een EU-land volgens Jumbodus de berichten van hun meoten we ook maar met een korrel zout nemen
En nu ben ik echt pleite![]()
Jij bent geen vrouw?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Daar zou ik zo een tientje voor neerleggen. Als ik vrouw was danZijn gewoon leuke zomerjurkjes.. In plaats van dat ze 'hot' zijn omdat ze van een plopkop komen die een reality soap had op een vande campingzenders.
picsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb net even wat comments zitten lezenMy god.. Inderdaad, zielig verhaal ophangen dat ze niet genoeg geld hebben om de zegels bij elkaar te kunnen schrapen, maar wél 10 euro overhebben om zo'n nutteloos pak te kunnen kopen?! The fuck? Alle tokkie alarmbellen gaan hier af..
![]()
Nee doe mij maar zo'n Supertrash jurkjeIk heb er geen tientje voor over, maar gratis zou ik hem zeker wel aantrekken hoor.
Dit jurkje?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb jij een jurkje voor me? Ik ben wel een maatje XL, dus of je dan nog pics wilt?
Er was volgens mij ook nog een andere versie van!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit jurkje?
[ afbeelding ]
Kost volgens de site maar een tientje
Klopt, er is er ook één waar geen print op staat. Verder kon ik geen vinden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er was volgens mij ook nog een andere versie van!
ach beetje vlees op de botten is niet verkeerdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb jij een jurkje voor me? Ik ben wel een maatje XL, dus of je dan nog pics wilt?
Een beetje, daarnaast is het vooral m'n lengtequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:50 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
ach beetje vlees op de botten is niet verkeerd
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:53 schreef bondage het volgende:
Bedoel je deze Poesopstokje?
[ afbeelding ]
Hmm, lijkt dezelfde maar dan andersom![]()
je bent 1.80 bij 180 ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een beetje, daarnaast is het vooral m'n lengte1.80m
Oranje legging eronder aanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Ik twijfel nog.. Ze lijken me beide te kort
Nee manquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:55 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
je bent 1.80 bij 180 ?
[ afbeelding ]
My badquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee manEen beetje vet en een beetje veel lengte, zo bedoelden we het!
Ben je daarom bang dat het jurkje niet zou staan ivm de lengte?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee manEen beetje vet en een beetje veel lengte, zo bedoelden we het!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je daarom bang dat het jurkje niet zou staan ivm de lengte?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Maar als hij bij petite Olcay (schrijf je dat zo goed?) al net over dr kont komt.. dan hangt hij bij mij ergens halverwege m'n rug ofzo
Kan me er wat bij voorstellen. Als je bang bent dat hij niet zou staan kun je beter iets anders zoeken wat oranje is en wel goed staat. En dan doel ik niet op zo'n juichpakquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen. Als je bang bent dat hij niet zou staan kun je beter iets anders zoeken wat oranje is en wel goed staat. En dan doel ik niet op zo'n juichpak
Nee. Wel een letterlijke kutkloonquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw?![]()
Ik vind het leuke WK jurkjes, leuker dan die Bavaria jurkjes van vorige keer, met dat gare touwtje enzo..
Sowieso, SBS6 volk
Nikonlover toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee. Wel een letterlijke kutkloonen ik kan ook nog eens zeiken als ware ik een ongesteld wijf
Nope.quote:
Joh, ze hadden ook een "helaas, uitverkocht" reclamespotjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
Overigens net een halve reclame gezien van dat zgn. petje. Die is nog triester.
En deed me eigenlijk denken dat het een soort van opzetje is geweest van Jumbo? Anders is die nieuwe reclame wel erg snel geregeld en in elkaar gezet? Dus zou het me niets verbazen dat die reclame allang klaar lag. En dat de winst gaat zitten in de verkoop van die eveneens lelijke petjes.
quote:Op zondag 8 juni 2014 08:48 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al in Amerika een groot succes
Orange is the new blackquote:Op zondag 8 juni 2014 08:48 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook al in Amerika een groot succes
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef Maraca het volgende:
Vandaag kunnen de eerste pakken opgehaald worden. Conclusie: de Jumbo Facebookpagina is weer vermakelijkJumbo's die door hun voorraad heen zijn (huh?), gaten in broeken (een Roy Donders trademark toch) en 2 verschillende maten in 1 verpakking
Oh en mensen die 8 (acht) euro hebben betaald om hem thuis te ontvangen (je zult maar even naar de Jumbo moeten), hebben hem nog niet ontvangenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef vinnieboy het volgende:
[..]en hij wordt er nog eens rijk van ook
Prachtig dit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:07 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
1 lange en een korte mouw
je kleurt leuk bij het zonnescherm.quote:
Is dat Vinnieboy dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kleurt leuk bij het zonnescherm.
ik dacht trouwens eerst dat je je opgeknoopt had maar dat is iets van het zonnescherm zeker?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kleurt leuk bij het zonnescherm.
ik dacht trouwens eerst dat je je opgeknoopt had maar dat is iets van het zonnescherm zeker?
Terwijl Mick Jagger dan wel weer weet wie Roy Donders isquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Roy DondersWeet niet wie Ruud Gullit en Mick Jagger zijn. Wat een prutser.
Idd. Die kerel krijgt veel te veel credits.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Terwijl Mick Jagger dan wel weer weet wie Roy Donders is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he![]()
Gelukkig geen lekker wijf gezien in een juichpak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |