Moet je eens naar de facebookpagina van Jumbo gaan. Ik amuseer me daar echt prima tussen alle jankerds die een pak mislopen omdat het echt een op=op actie is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
tot nu toe loopt niemand in die dingen. ze staan massaal op marktplaats te koop
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Moet je eens naar de facebookpagina van Jumbo gaan. Ik amuseer me daar echt prima tussen alle jankerds die een pak mislopen omdat het echt een op=op actie is.
Niemand heeft ze nog, ze worden pas na de eerste wedstrijd geleverd.
Ja, en welk bedrijf geeft nu meer zegeltjes uit dan pakken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Al die lui die klagen dat ze geen 50 euro per week kunnen besteden aan voedsel maar dan wel dat pak willen kopen voor 10 euro..prioriteiten.
![]()
Ik heb er zelf 1quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:17 schreef Funkel het volgende:
Ik heb er 2 hoor, 12 juni ophalen, dus voor de 1e wedstrijd
toppertjes daarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Moet je eens naar de facebookpagina van Jumbo gaan. Ik amuseer me daar echt prima tussen alle jankerds die een pak mislopen omdat het echt een op=op actie is.
Niemand heeft ze nog, ze worden pas na de eerste wedstrijd geleverd.
Ze geven meer zegeltjes uit dan pakken omdat niet iedereen gebruik maakt van die zegels (incl. ikzelf). Als ze precies zoveel zegels uitgeven als er pakken zijn blijven ze gegarandeerd zitten met een aantal van die dingen dus ik begrijp het prima waarom ze het zo doen, Jumbo zal daarin niets anders zijn dan andere bij acties bij wie dan ook. Hopelijk leest elke klager op die Facebookpagina hier mee zodat ze het ook snappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 07:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en welk bedrijf geeft nu meer zegeltjes uit dan pakken?![]()
Ik geef overigens de mensen die wel een code hebben ontvangen meer gelijk. Alhoewel ik mij goed voor kan stellen dat Jumbo een correctie heeft gedaan op de codes. Bijvoorbeeld door op basis van ervaringscijfers vast te stellen hoeveel uitgegeven codes niet gebruikt worden en dat aantal boven het aantal pakken aan codes uit te geven.
Maar wat ik absoluut mooi vind zijn de '' ik doe normaal gesproken nooit boodschappen bij de Jumbo' klagers. Als ik werkzaam zou zijn op de marketingsafdeling, had ik toch even een goede fles champagne opengemaakt. Well done guys
[..]
Ik heb er zelf 1ook 12 juni ophalen. Ben benieuwd of ik levend van het parkeerterrein kom
Het pak is zo heerlijk fout, dat ik het niet kon latenDan kan ik mijn kleinkinderen later vertellen over de huispakkencrisis, maar dat oma fout was en zo'n pak had
Nu moet de rest het nog snappen op die Facebookpagina.
Hopelijk leest iedereen van de Facebookpagina hier mee zodat ze het ook snappen.
![]()
Je hebt twee kampen:quote:
Ik ben blij met die laatste regelquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze geven meer zegeltjes uit dan pakken omdat niet iedereen gebruik maakt van die zegels (incl. ikzelf). Als ze precies zoveel zegels uitgeven als er pakken zijn blijven ze gegarandeerd zitten met een aantal van die dingen dus ik begrijp het prima waarom ze het zo doen, Jumbo zal daarin niets anders zijn dan andere bij acties bij wie dan ook. Hopelijk leest elke klager op die Facebookpagina hier mee zodat ze het ook snappen.![]()
Hierbij de uitleg voor die personen.![]()
Neuh, maar ik hou rekening met lurkers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben blij met die laatste regelDacht even dat je nu serieus aan mij uit ging leggen hoe het werkte
Moeten mensen maar niet zo dom zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
Whehehe, en dan te bedenken dat er ook genoeg zegeltjes aangeboden werden op marktplaats. Werd grif 10-15 euro voor een vol zegelkaartje betaald. Krijgen ze de zegeltjes binnen op het moment dat ze waardeloos zijn
Bied ze aan op de jumbo facebook-paginaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Moeten mensen maar niet zo dom zijn, van mij hadden ze ze gratis kunnen krijgen Heb er trouwens nog een paar, liefhebbers?
Durf ik nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:05 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Bied ze aan op de jumbo facebook-pagina
Hehe, best lekker he? om je gal te spuwenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Durf ik niet, ik heb er paar reacties geplaatst die bij sommigen niet zo fijn zullen vallen.
Omg dat meen jequote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
Whehehe, en dan te bedenken dat er ook genoeg zegeltjes aangeboden werden op marktplaats. Werd grif 10-15 euro voor een vol zegelkaartje betaald. Krijgen ze de zegeltjes binnen op het moment dat ze waardeloos zijn
Jawel, dr was een levendige handel in.quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hehe, best lekker he? om je gal te spuwen
Ze worden al aangeboden op Marktplaats.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Jawel, dr was een levendige handel in.
En straks als de pakken binnen zijn, zullen ze ook massaal worden aangeboden op marktplaats. En gekocht worden door domme huisvrouwen en oma's in de schuldhulpverlening die ze aan dr kinderen beloofd hadden. Ofzo..
Dat is het enige wat Jumbo fout heeft gedaan; ze te goedkoop in de markt gezet. Of, bij te weinig zegeltjes..
Alhoewel, 10 euro voor zo'n spuuglelijk pak is nog te veel als je het mij vraagt. Anderzijds kost een pyjama al meer en dan is het weer niet al te duur.
Boerin!quote:
Als je sommigen op facebook moest geloven, zouden ze er zo 2-3 miljoen kwijt kunnenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Doch mar normaal, dochst ol gek genoach sizze we hjirre.
Nederlânners.. stel idioaten..![]()
Nee voor vrouwen vind ik zo'n Bavaria/Supertrash jurkje nog wel leuk, mits je geen maatje hobbeldebobbel hebt, maar zijn er serieus mannen die in zo'n huispak gaan lopen? Of kopen ze die voor hun hobbeldebobbel huisvrouwen die niet in de jurkjes passen?
Is het nog gelukt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:01 schreef Funkel het volgende:
Wie o wie helpt mij aan juichpak-zegels van de Jumbo? Ik wil zo'n kek WK pak van Roy Donders!
Gaarne PM-en
Ik heb net even wat comments zitten lezenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:26 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Boerin!
[..]
Als je sommigen op facebook moest geloven, zouden ze er zo 2-3 miljoen kwijt kunnen![]()
.
Heb aantallen gelezen van 100.000 van die pakken, maar ook 250.000 stuks. Geen idee hoeveel dr daadwerkelijk verkocht zijn; Jumbo wil dat niet vertellen helaas. Maar dat het er veels te veel zijn naar mijn idee mag duidelijk zijn
Die bavaria jurkjes vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Ziet er ook een stuk minder tokkie uit dan zo'n pak van Roy Donders ook.
Arme mensen die misgrepen en maar een paar tientjes wekelijks te besteden hadden. Hadden die maar een pak kunnen kopen, hadden ze zomaar een paar dagen extra te eten gehad als ze m direct op marktplaats zouden zetten..
Daar zou ik zo een tientje voor neerleggen. Als ik vrouw was danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb net even wat comments zitten lezenMy god.. Inderdaad, zielig verhaal ophangen dat ze niet genoeg geld hebben om de zegels bij elkaar te kunnen schrapen, maar wél 10 euro overhebben om zo'n nutteloos pak te kunnen kopen?! The fuck? Alle tokkie alarmbellen gaan hier af..
![]()
Nee doe mij maar zo'n Supertrash jurkjeIk heb er geen tientje voor over, maar gratis zou ik hem zeker wel aantrekken hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |