Oh wacht, ik zie een bron van inkomsten voor de komende maand.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef vinnieboy het volgende:
O Mijn God
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Je moet natuurlijk wel een Jumbo in de buurt hebben zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:17 schreef Urnotindangr het volgende:
50 euro boodschappe is toch niks man
Bedankt voor de herinnering, ik moet niet vergeten om mijn 250 beesies erop te zettenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef vinnieboy het volgende:
O Mijn God
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
maak maar 50e over dan doe ik wel ff boodschappen bij de jumbo, krijg jij de zegels.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef Funkel het volgende:
Kick!! Iemand die van t weekend boodschappen bij de jumbo gaat doen? Help mij aan een juichpak!
Is dat hoofd er opgeshopped? Lijkt net een bobble headquote:
Half Nederland, ridicuul landquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dat hoofd er opgeshopped? Lijkt net een bobble head
Godjezus, wie wil daar nou in lopen man
Ja, het is echt een barslechte fotoshopquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dat hoofd er opgeshopped? Lijkt net een bobble head
Godjezus, wie wil daar nou in lopen man
Doch mar normaal, dochst ol gek genoach sizze we hjirre.quote:
Ik zou er nooit of te nimmer in gaan lopen. Dan ga ik nog liever deldonderdoekje springen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Doch mar normaal, dochst ol gek genoach sizze we hjirre.
Nederlânners.. stel idioaten..![]()
Nee voor vrouwen vind ik zo'n Bavaria/Supertrash jurkje nog wel leuk, mits je geen maatje hobbeldebobbel hebt, maar zijn er serieus mannen die in zo'n huispak gaan lopen? Of kopen ze die voor hun hobbeldebobbel huisvrouwen die niet in de jurkjes passen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou er nooit of te nimmer in gaan lopen. Dan ga ik nog liever deldonderdoekje springen.
Kinderen. Vooral kinderen gaan er mee lopen denk ik, er zijn aardig wat mede-moeders die ze voor hun kinderen sparen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Nee voor vrouwen vind ik zo'n Bavaria/Supertrash jurkje nog wel leuk, mits je geen maatje hobbeldebobbel hebt, maar zijn er serieus mannen die in zo'n huispak gaan lopen? Of kopen ze die voor hun hobbeldebobbel huisvrouwen die niet in de jurkjes passen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |