Ik kan al die plaatsvervangende schaamte niet hendelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:06 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Ik verwacht nog veel betere foto's van
Vanavond zijn al die lui dronken en dan komen de parelsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:06 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Ik verwacht nog veel betere foto's van
Ik dacht dat jij op zou tyfen?quote:
Mooie groene omgeving, aardig groot balkon ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:08 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat pak trekt je lijf niet
Ik droom al mijn hele leven van zo'n pak:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:08 schreef Bayora het volgende:
Triest dat ook nog eens een enorm groot deel van Nederland bijna een moord zou doen om in zo'n pak te kunnen lopen. Er ook nog trots op zijn is extra triest. Ik blijf niet in dit land wonen.
Braddie gaat op zijn minst nog wel een dagje ofzo weg als hij weer eens zo'n topic maakt.quote:
quote:Wij brullen en donderen Holland de finale in!!!
Ja meestal neemt ie zelfs een iets van een weekje pauzequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Braddie gaat op zijn minst nog wel een dagje ofzo weg als hij weer eens zo'n topic maakt.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zal je moeder maar zijn, echt![]()
Tja..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Al zullen die kinderen waarschijnlijk net zo achterlijk zijn.
Wat is het toch lastig om nog wat vertrouwen in de mensheid te behouden als je dit soort dingen ziet.quote:
Naam van de winkel van ons Roykequote:
Ach, het zou zomaar onze volgende MP kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is het toch lastig om nog wat vertrouwen in de mensheid te behouden als je dit soort dingen ziet.
Mag ik met je mee dan? Ben het volledig met je eens namelijk..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:08 schreef Bayora het volgende:
Triest dat ook nog eens een enorm groot deel van Nederland bijna een moord zou doen om in zo'n pak te kunnen lopen. Er ook nog trots op zijn is extra triest. Ik blijf niet in dit land wonen.
Laten we het vierde rijk stichten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Mag ik met je mee dan? Ben het volledig met je eens namelijk..
Gezellig op je IKEA-meubels zitten terwijl je voetbal kijkt en longkanker krijgt.quote:
Want?quote:
zonder pak zou ik haar rakenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:34 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gezellig op je IKEA-meubels zitten terwijl je voetbal kijkt en longkanker krijgt.
[..]
Want?
Smeerlap. Ze is lelijk. De paupergenen druipen er vanaf.quote:
Echt he? Zonder enige vorm van schaamte poseren in zo'n lelijk pak als ware je een professioneel model.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:32 schreef roodborst het volgende:
Dat voetbal voor tokkies is wist ik al maar dit...
[ afbeelding ]
Zou gevenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou gevenlijkt me ook wel sexy, met zo'n chick in een juichpak. Zo dat ritsje open doen en dan haar naakte borsten die tevoorschijn komen.
die 3equote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:32 schreef vinnieboy het volgende:
strak in het pak
[ afbeelding ]
gezellig op de bank voetbal kijken
[ afbeelding ]
Dit doet mij echt zeer![]()
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is het toch lastig om nog wat vertrouwen in de mensheid te behouden als je dit soort dingen ziet.
Heel het electoraat van Wilders op de trein. Ik ben voor!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:59 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik het voor het zeggen had zou ik dit soort volk direct op de trein laten zetten.
Simpel zieltje.. makkelijk te neukenquote:
Pics graag ben niet veel soeps tegen gekomenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:27 schreef Id_do_her het volgende:
Ik heb wel een paar sletten zien lopen met zo'n ding die wel ok waren.
Toppiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:39 schreef BlueMage het volgende:
M'n vader heeft nou ook zo'n juichpak aangeschaft!
[ afbeelding ]
Waar kan ik meer van haar downloaden!?quote:
60 euro dacht ik. Eerst 50 euro aan boodschappen voor zegels, en dan nog eens 10 euro om het te kopen wanneer je zegelkaart vol is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waar kan ik meer van haar downloaden!?![]()
Btw, hoe duur was dat tokkiepak eigenlijk!?
Kijk bij facebook van Jumbo. Leuk koppie zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waar kan ik meer van haar downloaden!?![]()
Btw, hoe duur was dat tokkiepak eigenlijk!?
Altijd lol op FOK!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:43 schreef Geelman het volgende:
Die mensen hebben tenminste lol en plezier in hun leven. Ts niet.
Ik ben al wat ouder. Dan heb je niet meer binnen 3 seconden een bonerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:58 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Kijk bij facebook van Jumbo. Leuk koppie zeker. Maar dat juichpak heeft mijn erectie dus danig verstoord
Ik vind het zo leuk dat mensen die een verkeerd/kapot pak hebben niet alleen de 10 euro terug willen (wat nog wel terecht is), maar ook die 50 euroquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:51 schreef Syntos het volgende:
[..]
60 euro dacht ik. Eerst 50 euro aan boodschappen voor zegels, en dan nog eens 10 euro om het te kopen wanneer je zegelkaart vol is.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat mensen die een verkeerd/kapot pak hebben niet alleen de 10 euro terug willen (wat nog wel terecht is), maar ook die 50 euroNederlanders
Met dat half miljoen (quote:
En dat allemaal omdat nederland gevuld is met dwazenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:25 schreef Syntos het volgende:
[..]
Met dat half miljoen (_!) die hij heeft gekregen voor die dingen? Die zal er geen moer om geven.
Ja, want ze hebben allemaal onnodige boodschappen gedaan die niet nodig hadden ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat mensen die een verkeerd/kapot pak hebben niet alleen de 10 euro terug willen (wat nog wel terecht is), maar ook die 50 euroNederlanders
Ik vraag me bij dit soort dingen (net als Zanger Rinus trouwens) altijd af wie hier nu echt dom is...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:26 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat nederland gevuld is met dwazen
Je geeft totaal 50 euro uit aan boodschappen voor alle zegels, en dan koop je dat ding voor nog eens 10 euro.quote:
Kan die foto van mij en mijn vriend weg aubquote:Op zondag 15 juni 2014 11:46 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden zo de ouders van Braddie kunnen zijn ______
hahaha heb die veren van de plus ook voor je. Srs. Edit: Liggen op de koelkast. Stuur eens selfie!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kan die foto van mij en mijn vriend weg aub
Pic dat jij het bentquote:Op zondag 15 juni 2014 11:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:03 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben allemaal onnodige boodschappen gedaan die niet nodig hadden ook.
braddie heeft mij verwijderd op facebook xDquote:Op zondag 15 juni 2014 11:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja was hij uit gefapt op jou?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:19 schreef mapima het volgende:
[..]
braddie heeft mij verwijderd op facebook xD
Kennen jullie elkaar van de dagopvang?quote:
Ik ben bang dat hij zijn reet niet eens kan afvegenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:58 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat zal de man minder hebben IQ of tanden?
mensen als rinus en roy donders zijn gewoon slim.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen (net als Zanger Rinus trouwens) altijd af wie hier nu echt dom is...
;')
Precies, de ware debielen zijn mensen die juichpakken of kaartjes voor 'n Rinus show kopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:38 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
mensen als rinus en roy donders zijn gewoon slim.
Zij zitten lekker hun euro´s te tellen nu, kan ik je verzekeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |