Je geeft totaal 50 euro uit aan boodschappen voor alle zegels, en dan koop je dat ding voor nog eens 10 euro.quote:
Kan die foto van mij en mijn vriend weg aubquote:Op zondag 15 juni 2014 11:46 schreef vinnieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden zo de ouders van Braddie kunnen zijn ______
hahaha heb die veren van de plus ook voor je. Srs. Edit: Liggen op de koelkast. Stuur eens selfie!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kan die foto van mij en mijn vriend weg aub
Pic dat jij het bentquote:Op zondag 15 juni 2014 11:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:03 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben allemaal onnodige boodschappen gedaan die niet nodig hadden ook.
braddie heeft mij verwijderd op facebook xDquote:Op zondag 15 juni 2014 11:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja was hij uit gefapt op jou?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:19 schreef mapima het volgende:
[..]
braddie heeft mij verwijderd op facebook xD
Kennen jullie elkaar van de dagopvang?quote:
Ik ben bang dat hij zijn reet niet eens kan afvegenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:58 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat zal de man minder hebben IQ of tanden?
mensen als rinus en roy donders zijn gewoon slim.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen (net als Zanger Rinus trouwens) altijd af wie hier nu echt dom is...
;')
Precies, de ware debielen zijn mensen die juichpakken of kaartjes voor 'n Rinus show kopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:38 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
mensen als rinus en roy donders zijn gewoon slim.
Zij zitten lekker hun euro´s te tellen nu, kan ik je verzekeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |