Niet gezien bij de Jumbo waar ik vaak mijn boodschappen doe.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Krijg je d'r haarlak bij?
Of bruin zonder zon spray?
quote:
Yep, die met haar waren bij "mijn" Jumbo al niet meer verkrijgbaar...ik vrees het ergste voor het straatbeeld de komende tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is echt zo![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die worden in EU-land Turkije gemaaktquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat die pakken niet in NL worden gemaakt daar valt ook iedereen over
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef vinnieboy het volgende:
Gezien het interieur van al deze mensen weten we weer voor wie de juichpakken zijn gemaakt tokkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he![]()
Gelukkig geen lekker wijf gezien in een juichpakI like the way you look at me with those beautiful eyes
Jepquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gezien het interieur van al deze mensen weten we weer voor wie de juichpakken zijn gemaakt tokkies.
vooral de inhoud van die pakken zijn lelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit ja.
Vind die krengen ook zo lelijk
Is het inhoud dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
vooral de inhoud van die pakken zijn lelijk
En de pakken ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit ja.
Vind die krengen ook zo lelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |