ik welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
ik denk dat iedereen een beetje date-moe is
Fijne vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef MissGump het volgende:
Nee hoor! Maar ik ga zo op vakantiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Dus die date moet helaas even twee weken wachten.
Ownee hoor. Heb zondag 1e date met de dame die ik gisteren via Paiq heb leren kennen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Maak zelf eens een goede grapquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Weissman het volgende:
Is er onderling een slechte-grappen-contest gaande ofzo
tis de moppentrommel niet hier, dus op zich hoeft hij dat niet te doen lijkt me.quote:
Date je niet op vakantie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef MissGump het volgende:
Nee hoor! Maar ik ga zo op vakantiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Dus die date moet helaas even twee weken wachten.
Nee hoor woensdag mag ik weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Much appreciated.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:22 schreef BeamofLight het volgende:
tis de moppentrommel niet hier, dus op zich hoeft hij dat niet te doen lijkt me.
Denken dat ze mij kunnen verslaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Weissman het volgende:
Is er onderling een slechte-grappen-contest gaande ofzo
Uhm.. sorry maar maak jij hier grappen? #serieusquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ze mij kunnen verslaan![]()
Tenminste iets waar ik wel goed in ben
Hoi lieverdquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. sorry maar maak jij hier grappen? #serieus
Dat is altijd fijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:07 schreef Rickario het volgende:
De date van zaterdagavond wordt een chillen langs de rivier date. Een keer wat anders. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Alleen wanneer er geen familieleden op sterven liggen uiteraard
IJs op de grond smijtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef habitue het volgende:
Ik weet trouwens een leuke (matige) grap als je op date bent. Je gaat naar een ijskraam waar een mannetje ijs ah verkopen is voor een halve euro.
Laat ook maar![]()
![]()
Ik heb mogen meemaken dat m'n date op het station op me stond te wachten met m'n favo ben & jerry's ijs. Hij wist in ieder geval hoe hij zsm in het broekje van een fattie kon komenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
IJs op de grond smijten
Het zou meer succes hebben als je voor je date in 1x haar meest favoriete ijsje weet te bestellen
Ben&Jerry'squote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb mogen meemaken dat m'n date op het station op me stond te wachten met m'n favo ben & jerry's ijs. Hij wist in ieder geval hoe hij zsm in het broekje van een fattie kon komen.
Na een uren durende treinreis op een zomerse dag kan je mij érg blij maken met een orgasme, kittens/babydieren of B&J. Aangezien hij te beleefd was om me op te halen met z'n piemel uit z'n broek en er geen kittens in de buurt waren, voldeed de Amerikaanse troep. De volgende keer zal ik vragen of hij ff naar dat ene achterafstraatje in Rome kan, waar het zo lekker was, kay?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben&Jerry's
Amerikaanse troep
Er gaat niets boven Italiaans schep ijs
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb mogen meemaken dat m'n date op het station op me stond te wachten met m'n favo ben & jerry's ijs. Hij wist in ieder geval hoe hij zsm in het broekje van een fattie kon komen.
Faxie, lees je mee?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Na een uren durende treinreis op een zomerse dag kan je mij érg blij maken met een orgasme, kittens/babydieren of B&J.
Straks combineert hij het op debiele wijze. "Dus ik lag op m'n deken gemaakt van kittenvachtjes m'n stijve in te smeren met Cookie Dough en wat denk je, ze loopt walgend de deur uit, de hoerquote:
Dat zal dan gelijk de boeken in gaan als slechtste date EVER!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks combineert hij het op debiele wijze. "Dus ik lag op m'n deken gemaakt van kittenvachtjes m'n stijve in te smeren met Cookie Dough en wat denk je, ze loopt walgend de deur uit, de hoer".
Je bedoelt ''Dus ik lag op m'n stijve, kittens in te smeren met Cookie Dough''quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks combineert hij het op debiele wijze. "Dus ik lag op m'n deken gemaakt van kittenvachtjes m'n stijve in te smeren met Cookie Dough en wat denk je, ze loopt walgend de deur uit, de hoer".
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In de sportschoolquote:
GA WEG LOGICAquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de sportschool
klinkt gek, ik weet het...
lol...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de sportschool
klinkt gek, ik weet het...
Het is bijna een uitzondering op datingsites als iemand aangeeft níet sportief te zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zal dan gelijk de boeken in gaan als slechtste date EVER!!!!
Hoe vind men een sportieve date?
Sportief alsin wandelen, stukje fietsen, of sportief alsin keihard hardlopen, competitief tafeltennissen tegen elkaar?quote:
Lekker stukje varen met de boot. Alleen wel even voorkomen dat ze gaat trillen en daarna kwijtraakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lol...
Neen ik bedoel werkelijk een date met een sportieve inslag als zijnde een stuk fietsen, desnoods met een roeiboot het meer op... offuh volleyballen weet ik t
als ik mijn soort sportieve kerel zoek dan dien ik sowieso richting een running event te gaan of vollybal gok ik zo
Ik ben uniek ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is bijna een uitzondering op datingsites als iemand aangeeft níet sportief te zijn
Ik denk niet dat ze spontaan een orgasme krijgt en dan flauwvalt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen wel even voorkomen dat ze gaat trillen en daarna kwijtraakt.
Juist nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben uniek ...
Maar er is een verschil tussen sportief en SPORTIEF <<<< Het eerste is oke en bij het tweede wordt t lastig
Ik ben te langzaamquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben uniek ...
Maar er is een verschil tussen sportief en SPORTIEF <<<< Het eerste is oke en bij het tweede wordt t lastig
Wandelen, fietsen, hardlopen (nee niet keihard) en tafeltennissen allemaal opties... ben niet competitief ingesteld overigens... en kan prima tegen mijn verliesquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:16 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Sportief alsin wandelen, stukje fietsen, of sportief alsin keihard hardlopen, competitief tafeltennissen tegen elkaar?
Of een kano-date en dan natuurlijk even omgooienquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wandelen, fietsen, hardlopen (nee niet keihard) en tafeltennissen allemaal opties... ben niet competitief ingesteld overigens... en kan prima tegen mijn verlies![]()
Hmss tafeltenissen als date lijkt me an sich ook weer eens wat anders... batjes zijn wel te regelen en een picknick erbij voor de innerlijke mensch erna .... klinkt best goed ja
Waardoor trillen en kwijtraken... WTH Hoe regel je dat tijdens een date op een boot?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker stukje varen met de boot. Alleen wel even voorkomen dat ze gaat trillen en daarna kwijtraakt.
ik ben niet sportief <<< dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Juist nietha ha. Nou ja, er zitten er zat tussen hoor. En ik herken wat je zegt. Al hoef ik niet zo nodig samen met een partner een sport te beoefenen dus wat dat betreft geen probleem, zolang ik maar niet enthousiast mee hoef te doen aan een sport waar ik niks mee heb.
Mijn Joran kwam niet helemaal uit de verf denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waardoor trillen en kwijtraken... WTH Hoe regel je dat tijdens een date op een boot?
Ik ben best vaak gaan zeilen (nee niet als date.... een afspraak met mijn oom dan wel collega's telt niet)
Met heeeeeel erg sportief kan ik niet mee komen.... dat vond ik al irritant tijdens LO op school en dat vind ik nog steeds.... Ik hoef niet samen te sporten, maar als iemand een obstacle run gaat doen wil ik op zijn minst mee kunnen komen.... en niet dat het hele team ff moet wachten omdat ik nog ergens over een hindernis heen moetquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik ben te langzaam![]()
Maar wat is er mis met heeeel erg sportief zijn? Moet iemand per se minimaal 1 maximaal 3 keer per week sporten?
Gewoon alleen reageren op profielen met als hobby "bankhangen" dan heb je grote kans dat iemand van wandelen, fietsen en tafeltennis houdt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben niet sportief <<< dat bedoel ik
Nee, dat dat duidelijk is....quote:
inb4 fax: ff lekker soppenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of een kano-date en dan natuurlijk even omgooien
Nee, klopt... dit soort humor is ook niet aan mij besteed... niet voor, tijdens of na een date....quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn Joran kwam niet helemaal uit de verf denk ik
Denk toch richting date 5 hoor..quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
inb4 fax: ff lekker soppen![]()
Maar goede date als blijkt dat er gedacht is aan een heerlijke handdoek en kampvuurtje om de kleding te drogen....
wordt t wel een gewaagde date van ...Misschien is dat meer voor date 3 of 4?
Nee, vrouw.... Van slechts bankhangen krijg ik ook geen vlinders hoor..... maar lui die heel sportief zijn ... de volgende keer opper ik als date.... een avondje klimmenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon alleen reageren op profielen met als hobby "bankhangen" dan heb je grote kans dat iemand van wandelen, fietsen en tafeltennis houdt.
Het valt mij ook op hoor, veel mannen in gladde fietspakken (niet heel aantrekkelijk trouwens op een foto) of met een zeer grote verzameling aan sporten op hun profiel. Ik zei het laatst ook al, die sturen dan het volgende bericht: "Ik zie dat jij ook heel sportief bent!"
Eh.. lees nog eens? Beweging genoeg maar heel sportief is wel het andere uiterste
Ah op die manier. Lijkt mij sowieso niet dat je iemand wil die je niet eens zelf laat beslissen wat je met je leven wil. Ik sport vrij veel met periodes maar ik blijf 0 talent hebben, helaas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met heeeeeel erg sportief kan ik niet mee komen.... dat vond ik al irritant tijdens LO op school en dat vind ik nog steeds.... Ik hoef niet samen te sporten, maar als iemand een obstacle run gaat doen wil ik op zijn minst mee kunnen komen.... en niet dat het hele team ff moet wachten omdat ik nog ergens over een hindernis heen moet
En hoe vaak je gaat, mag je zelf weten als ik maar niet zo'n blik krijg van Griet.... je moet nu ook naar de GYM![]()
Daar zullen waarschijnlijk een aantal heren het niet mee eens zijn, maar mocht het heel gevaarlijk zijn en hij heeft mij gered dan mag ie best wat zien, maar niet aankomenquote:
Nee, maar als iemand veeeeeeeeeeeeel sportiever is dan jezelf bent krijg je na de datingfase meestal de neuzelfase.... en daarin is het meestal wel HEEEEL belangrijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ah op die manier. Lijkt mij sowieso niet dat je iemand wil die je niet eens zelf laat beslissen wat je met je leven wil. Ik sport vrij veel met periodes maar ik blijf 0 talent hebben, helaas.
Tafeltennissen is trouwens wel een goede, die ga ik onthouden. Als ik ooit een tafeltennistafel vind in mijn stad, kan ik hem ooit uitproberen. Ooit. Badmintonnen ofzo is wat dat betreft makkelijker. Of een sport met wat meer lichamelijk contact, basketbal.
Ik ben dan ook niet serieus. Moet je helemaal zelf weten joh. En bankhangen is ook geen hobby maar ik knap eerder af op iemand die nooit een boek leest dan op iemand die niet elke dag zwetend in de sportschool hangt, zeg maar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar zullen waarschijnlijk een aantal heren het niet mee eens zijn, maar mocht het heel gevaarlijk zijn en hij heeft mij gered dan mag ie best wat zien, maar niet aankomen
Neuzelfase? Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand veeeeeeeeeeeeel sportiever is dan jezelf bent krijg je na de datingfase meestal de neuzelfase.... en daarin is het meestal wel HEEEEL belangrijk
Wat heeft frequent sporten met talent te maken? En tijdens een date lijkt talent me het minst noodzakelijk... eerder lol hebben he
Tafeltennistafel... check, basketbal ding hing er volgens mij ook en anders de rugbydoelen ... sportieve wijk woon ik in![]()
Basketbal.... All stars wedstrijd ... kan ook een leuke date zijn... Je weet gelijk of het juichlevel gelijk is![]()
of niet
Ik kijk wel rond.... bij gebrek aan straatnamen weet ik dan tenminste nog de weg naar mijn huis te vindenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:41 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Neuzelfase? Nog nooit van gehoord.
Hoe vaak ik ook train, ik zal nooit echt goed worden. Alles wat ik qua sport kan is voor iedereen redelijk haalbaar als je genoeg traint.
Misschien ken ik mijn wijk/stad ook wel niet goed genoeg, het is ook weer niet zo dat ik altijd om mij heen zit te kijken als ik er doorheen fiets op zoek naar een tafeltennistafel. Zou ik vroeger wel gedaan hebben, maar nu niet.
Het leuke van een sportieve date is dat je nog "iets" op het spel kan zetten. Wie wint, krijgt/mag/... Of wie verliest, moet ...
En dat noemt zich internistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Sporten op een date.
*schuift chips in smoel*
Er moet niks, maar m'n dateperiode met degene die naast haar eigen bedrijf nog voor een marathon trainde was wel lastig in sommige opzichtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:19 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik ben te langzaam![]()
Maar wat is er mis met heeeel erg sportief zijn? Moet iemand per se minimaal 1 maximaal 3 keer per week sporten?
Oh nee, iemand doet iets met zijn of haar leven en heeft een hoog doel bedacht. Laat ik haar daar keihard op afrekenen en geen geduld hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:25 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Er moet niks, maar m'n dateperiode met degene die naast haar eigen bedrijf nog voor een marathon trainde was wel lastig in sommige opzichten
Als je allebei gewoon (meer dan) fulltime werkt en 1 van de 2 sport zeer fanatiek en de ander niet dan blijft er vrij weinig tijd samen over.
Voor sommigen zal het werken, voor mij niet.
Laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:38 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Oh nee, iemand doet iets met zijn of haar leven en heeft een hoog doel bedacht. Laat ik haar daar keihard op afrekenen en geen geduld hebben.![]()
Ooit gedacht aan een massage achteraf aanbieden? Voor haar koken voor of na een training? Creativiteit enzo.
voel je je een beetje aangevallenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:38 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Oh nee, iemand doet iets met zijn of haar leven en heeft een hoog doel bedacht. Laat ik haar daar keihard op afrekenen en geen geduld hebben.![]()
Ooit gedacht aan een massage achteraf aanbieden? Voor haar koken voor of na een training? Creativiteit enzo.
Nee hoor, mij boeit het niet wat anderen denken. Maar het is zo kortzichtig om te zeggen dat iemand geen tijd heeft want iemand werkt fulltime en traint voor een marathon. Dat is echt onzin. Tijd maak je, tijd zoek je, maar net zoals bij iedereen, moet je wel de juiste dingen vinden om samen te doen. Als iemand net een paar uur heeft getraind, heeft diegene vast geen zin om uit te gaan, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voel je je een beetje aangevallen
Ik zie mezelf ook niet zo matchen met iemand die serieus sport
Ik haat sport
Maar goed, mensen zullen mij ook vast geen match vinden juist om die redenprima toch
ja en als jij graag uitgaat is het dus geen matchquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:53 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee hoor, mij boeit het niet wat anderen denken. Maar het is zo kortzichtig om te zeggen dat iemand geen tijd heeft want iemand werkt fulltime en traint voor een marathon. Dat is echt onzin. Tijd maak je, tijd zoek je, maar net zoals bij iedereen, moet je wel de juiste dingen vinden om samen te doen. Als iemand net een paar uur heeft getraind, heeft diegene vast geen zin om uit te gaan, bijvoorbeeld.
Ik vind het nogal kortzichtig hoe simpel jij dat stelt. Zo kan iemand elke maand 2 weken in het buitenland zitten voor zijn/haar werk, 80 uur werken in de week etc. Er zijn mensen die dat geen probleem vinden en anderen hebben de behoefte om hun partner meer te zien. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:53 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Nee hoor, mij boeit het niet wat anderen denken. Maar het is zo kortzichtig om te zeggen dat iemand geen tijd heeft want iemand werkt fulltime en traint voor een marathon. Dat is echt onzin. Tijd maak je, tijd zoek je, maar net zoals bij iedereen, moet je wel de juiste dingen vinden om samen te doen. Als iemand net een paar uur heeft getraind, heeft diegene vast geen zin om uit te gaan, bijvoorbeeld.
Ik had het helemaal niet over 'gewoon' uitgaan, maar uitgaan als je zwaar hebt gesport en je eigenlijk niet eens op je benen wil staan. Dat is geen kwestie van een match zijn of niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en als jij graag uitgaat is het dus geen match
volgende
Dat is helemaal het probleem niet. Het probleem is dat die poster niet haar hobby's in zijn voordeel gebruikt door dates te verzinnen die haar wél uitkomen. Buiten dat is geen tijd hebben en toch tijd maken nog altijd een pré. Oftewel: zij vond hem gewoon niet leuk genoeg. Maar dat krenkt zijn ego, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kortzichtig hoe simpel jij dat stelt. Zo kan iemand elke maand 2 weken in het buitenland zitten voor zijn/haar werk, 80 uur werken in de week etc. Er zijn mensen die dat geen probleem vinden en anderen hebben de behoefte om hun partner meer te zien. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?
en dat bepaal jij? wanneer ik iemand als een match zie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over 'gewoon' uitgaan, maar uitgaan als je zwaar hebt gesport en je eigenlijk niet eens op je benen wil staan. Dat is geen kwestie van een match zijn of niet.
Ja, dat bepaal ik jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat bepaal jij? wanneer ik iemand als een match zie?
ik ga niet met iemand afspreken als ie niet op zijn benen kan staan
wat de fuck heb ik er dan aan?
ik moet 3 weken wachten!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:15 schreef habitue het volgende:
Bleghh lang moeten wachten op volgende date.
is het een super sexy, briljant leuke blondine?quote:
Gewoon in de tussentijd naar de kroeg gaanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:15 schreef habitue het volgende:
Bleghh lang moeten wachten op volgende date.
Je kunt ze lokken met rauw vlees, bier en goud. Have fun.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb voor volgende week wel wat leuks gepland staan, maar nu eerst vikings.
Prettig weekend, leute.
Het wordt er niet minder verdacht op zo, foto in dm svp!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het een super sexy, briljant leuke blondine?
Dat doe ik sws al.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon in de tussentijd naar de kroeg gaan
Is weer slecht voor je gezondheid... keuzes, keuzes...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon in de tussentijd naar de kroeg gaan
ja maar ik ging een grapje makenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Het wordt er niet minder verdacht op zo, foto in dm svp!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is weer slecht voor je gezondheid... keuzes, keuzes...
Het was dan ook alleen een poging je foto te ronselen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik ging een grapje makenzo van 'dan ben ik het juist niet hahaha'
Maar even voor de zekerheid: waar woon je?
Nu ga je toch echt te kort door de bocht. Wie zegt dat we dat soort dingen niet gedaan hebben? Voor iemand koken word alleen een stuk minder leuk als je van tevoren al te horen krijgt wat ze moet eten volgens het trainingsschema.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over 'gewoon' uitgaan, maar uitgaan als je zwaar hebt gesport en je eigenlijk niet eens op je benen wil staan. Dat is geen kwestie van een match zijn of niet.
[..]
Dat is helemaal het probleem niet. Het probleem is dat die poster niet haar hobby's in zijn voordeel gebruikt door dates te verzinnen die haar wél uitkomen. Buiten dat is geen tijd hebben en toch tijd maken nog altijd een pré. Oftewel: zij vond hem gewoon niet leuk genoeg. Maar dat krenkt zijn ego, natuurlijk.
De vraag is nu of ze nog steeds alles om dat rennen heen plant....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Nu ga je toch echt te kort door de bocht. Wie zegt dat we dat soort dingen niet gedaan hebben? Voor iemand koken word alleen een stuk minder leuk als je van tevoren al te horen krijgt wat ze moet eten volgens het trainingsschema.
Ik heb geen enkel probleem met mensen die graag sporten, alleen in dit geval was het in mijn ogen te fanatiek. Ze sportte zeven dagen per week en al het andere werd om sport en werk heen gepland. Om een voorbeeld te geven: tijdens een weekendje weg samen stond ze op zondag ochtend om half acht op om even 15 km te gaan hardlopen. Ik had iets andere ideeën
En als je het dan over ego hebt, dan is de mijne groot genoeg om te zeggen "ik vond haar niet leuk genoeg om dat te accepteren".
Overigens nog steeds wel een goed contact met haar. We werken in dezelfde branche, schuiven elkaar opdrachten toe, drinken regelmatig nog een borrel samen. In september gaat ze trouwen en ik heb zelfs een uitnodiging voor de bruiloft.
Gebeurt nog steeds, misschien niet alles meer maar wel veel. Het voorstel om lopend naar het stadhuis te gaan is overigens door haar verloofde wel een veto over uitgesprokenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De vraag is nu of ze nog steeds alles om dat rennen heen plant....
als ze sportschoenen onder de trouwtrainingspak aan heeft weet je ook genoeg
Oke Alex. Goed begin.quote:Alex zegt: hi
Alex zegt: ik ben in den haag, woonde hierover lang in azie
Alex zegt: maar nu 5 jaar terug
Alex zegt: waar woon jij?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef Silenus het volgende:
Haha, je kunt nu op paiq een heel tournament houden met foto's beoordelen. De lekkerste gaan naar de kwartfinales, de halve finales en uiteindelijk de finale.![]()
Ik vind het geinig.
Nu een battledate met Alex om Els:
[..]
Oke Alex. Goed begin.
Goed Nederlands ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef Silenus het volgende:
ik ben in den haag, woonde hierover lang in azie
Els had zelf ook geen reet te melden. Grappig dat je dat vooraf eigenlijk al verwacht bij de naam Els.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]. En maar hopen dat de vrouw denkt: wow, wat een interessante, avontuurlijke man moet dat zijn!
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Els had zelf ook geen reet te melden. Grappig dat je dat vooraf eigenlijk al verwacht bij de naam Els.
Weinig creatieve ouders, Els zelf ook niet al te spannend. Heb nog nooit een intrigerende Els ontmoet. Volgende Els kan het sowieso vergeten. Els.
Ik dacht jij daar meteen bij tussen de benen wilde springenquote:
Nou ja, ze is iig slankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Haha, dat had dus niks met het sporten te maken. Je bent gew gefriendzoned en ze neukt nu een alpha die wel fit genoeg isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:36 schreef Clicks_nl het volgende:
Overigens nog steeds wel een goed contact met haar. We werken in dezelfde branche, schuiven elkaar opdrachten toe, drinken regelmatig nog een borrel samen. In september gaat ze trouwen en ik heb zelfs een uitnodiging voor de bruiloft.
Ik heb wel eens mezelf en die andere gozer voorgesteld. Hij was niet blij en zij vond het apart.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef habitue het volgende:
Dat heb ik met Diane.
Tevens battledatesTijd geleden ging ik gewoon met die gozer over voetbal lullen.
Als een vreemde dude mij voorstelt zou ik ook Nixx vinden hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mezelf en die andere gozer voorgesteld. Hij was niet blij en zij vond het apart.
De meest aparte vraag die ik heb gekregen: Beschrijf de ander eens.
Hmm, even m'n voormalige leidinggevende vragen of ik een bezoek mag brengen aan zijn hobbyclub (sterrenwacht).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Mochten mensen vanavond nog een date hebben dan nog een leuke tip:
http://nos.nl/artikel/651(...)meteorenkijkers.html
http://nos.nl/artikel/650275-meteorenregen-boven-nederland.html
Battledates zijn altijd mooi om een beetje te trollen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef habitue het volgende:
Dat heb ik met Diane.
Tevens battledatesTijd geleden ging ik gewoon met die gozer over voetbal lullen.
Die kreeg ik zo vaak bij Paiq.. En dan de ander als heel lelijk omschrijvenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:13 schreef Nixx- het volgende:
Klopt, ik heb eens een hele avond dikke schik met mezelf, een fles wijn en battledates gehad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Battledates zijn altijd mooi om een beetje te trollen.
Terrrring, serieus. Whahahaha, das echt een leipe vraag.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mezelf en die andere gozer voorgesteld. Hij was niet blij en zij vond het apart.
Ik had het al gezien. Helaas geen date in de planning aangezien er met zoiets best iets te doen is qua date.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Mochten mensen vanavond nog een date hebben dan nog een leuke tip:
http://nos.nl/artikel/651(...)meteorenkijkers.html
http://nos.nl/artikel/650275-meteorenregen-boven-nederland.html
Het is hier geen moppentrommel...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Terrrring, serieus. Whahahaha, das echt een leipe vraag.
Vertel, vertel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:58 schreef Nixx- het volgende:
Helaas heeft mijn date voor vanavond afgezegd.
Wie lag er op sterven?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:58 schreef Nixx- het volgende:
Helaas heeft mijn date voor vanavond afgezegd.
Ik heb hier echt de kracht niet meer voor.quote:Kinderen?
Zoontje van vijf. Die woont bij zijn moeder.
Ooh leuk! Hoe oud?
Dat is... Tja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb hier echt de kracht niet meer voor.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mss is ze gew dislectysch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Arme manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
De...kracht...niet...meer...
Ik hou niet zo van smakkende mannenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wieg mij huilend tegen je boezem aan in slaap, Cue_. Terwijl ik duimzuig.
En toch zal zij tientallen matches krijgenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
De...kracht...niet...meer...
Jezus Faxie, ik lees hier nog geen maand mee en begin nu al chronisch droog te slaan door die wanhoopsposts van je.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch zal zij tientallen matches krijgen
Nee toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus Faxie, ik lees hier nog geen maand mee en begin nu al chronisch droog te slaan door die wanhoopsposts van je.
Kusjes uit het noorden.
Oh, vast wel. Maar zij liever dan ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toch zal zij tientallen matches krijgen
Zolang de wanhoop uit al je poriën siepelt ga jij voornamelijk de band met je handpalmen versterken, vermoed ik.quote:
Dit is niet echt een wanhoopspost van zijn kant tochquote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus Faxie, ik lees hier nog geen maand mee en begin nu al chronisch droog te slaan door die wanhoopsposts van je.
Kusjes uit het noorden.
Datzelfde denken mensen nou ook als ze een grap van jou lezen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is niet echt een wanhoopspost van zijn kant toch
Hij laat meer zien hoe kansloos mannen zijn in het algemeen....
Ik ben het wel met Faxie eens, zoals ik het lees dan:
Het is te erg voor woorden dat dat soort vrouwen nog reacties krijgen ook
Mwah, volgens mij was het vooral een hulliewelenikkeniet. Maar goed.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is niet echt een wanhoopspost van zijn kant toch
Hij laat meer zien hoe kansloos mannen zijn in het algemeen....
Ik ben het wel met Faxie eens, zoals ik het lees dan:
Het is te erg voor woorden dat dat soort vrouwen nog reacties krijgen ook
Ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was het vooral een hulliewelenikkeniet. Maar goed.
Vrouwen vallen toch op kerels met sterke armen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang de wanhoop uit al je poriën siepelt ga jij voornamelijk de band met je handpalmen versterken, vermoed ik.
armen ja... niet 1 arm die heel sterk isquote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen vallen toch op kerels met sterke armen?
Ik ga soms vreemdquote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
armen ja... niet 1 arm die heel sterk is
wel lekker, net of iemand anders het doet danquote:
Het was beidequote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was het vooral een hulliewelenikkeniet. Maar goed.
Eerst even op je hand zitten voor een kwartiertjequote:Op zondag 25 mei 2014 00:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel lekker, net of iemand anders het doet dan
Autsjquote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Weissman het volgende:
Het is wel te merken wie er vandaag niet geneukt heeft iig
Gelukkig niet, dan heb ik woensdag wat uit te leggenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Weissman het volgende:
Date woensdag?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan heb ik woensdag wat uit te leggen
En daarom pluk je er weer volop de vruchten van bij een leukere vrouw zolang je er niet uitziet als Quasimodo, niet als een mongool overkomt en in staat bent grapjes te maken. Iets wat voor veel fokkers al een opgave van jewelste is. Heerlijk, wat een luxekeuzes je dan krijgt. Ik juich het alleen maar toequote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja
maar ja het feit dat een vrouw met zo'n omschrijving wel matches krijgt en een man met een dergelijke omschrijving niet, zegt toch wel weer wat erover hoe kansloos mannen zijn
Eensquote:Op zondag 25 mei 2014 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarom pluk je er weer volop de vruchten van bij een leukere vrouw zolang je er niet uitziet als Quasimodo, niet als een mongool overkomt en in staat bent grapjes te maken. Iets wat voor veel fokkers al een opgave van jewelste is. Heerlijk, wat een luxekeuzes je dan krijgt. Ik juich het alleen maar toe
ja 6e inmiddelsquote:
Tijdens het daten al aan de ketting liggenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan heb ik woensdag wat uit te leggen
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijdens het daten al aan de ketting liggenen dat met Hank Moody als UI.
The irony
Als er *een* man voor eeuwig aan de ketting ligt, is dat Hank Moody wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijdens het daten al aan de ketting liggenen dat met Hank Moody als UI.
The irony
Waarom niet?quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]jij snapt er echt helemaal niks van
Jij snapt het welquote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als er *een* man voor eeuwig aan de ketting ligt, is dat Hank Moody wel.
Na 6 dates weet je toch al wel welke kant het op gaat of niet dan?quote:
Mwah, ik ben niet zo van het nadenken als het om dat vlak gaatquote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na 6 dates weet je toch al wel welke kant het op gaat of niet dan?
Niet dat ik het weet overigens, ik ben nooit verder dan een 2e date gekomen![]()
![]()
Gaan we weerquote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na 6 dates weet je toch al wel welke kant het op gaat of niet dan?
Niet dat ik het weet overigens, ik ben nooit verder dan een 2e date gekomen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaan we weer. Je snapt niet dat het goed mogelijk zou zijn dat je via fok al aan een relatie zou kunnen komen, ware het niet dat je overkomt als een huilende zak blubber he?
Ik ga even fappen om de droogte tegen te gaan, tabee.
Inbe4 Faxie die zegt; IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij helemaal niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaan we weer. Je snapt niet dat het goed mogelijk zou zijn dat je via fok al aan een relatie zou kunnen komen, ware het niet dat je overkomt als een huilende zak blubber he?
Dat plan om een Viking aan je lijstje toe te voegen kwam niet helemaal uit de verf?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo van het nadenken als het om dat vlak gaatik zie wel hoe het loopt. Ik heb het nu heel leuk met haar en het klikt enorm goed op zo'n beetje alle vlakken, maar verder dan dat wil ik niet nadenken
. Het is leuk zolang het leuk is
en als daar meer uit voortkomt is dat alleen maar mooi meegenomen
Boe-fucking-hoequote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zoveel Weissheid deze manquote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens
Gewoon andere dames neuken en met andere dames omgaan totdat ze vraagt ''zijn we nou eigenlijk exclusief?'' of ''wat zijn we nou eigenlijk?'' o.i.d.
In plaats van: ''maar we waren al op duhh derduhh datee''. Derde date, of zesde date doesn't mean shit.
Ow ben jij diegene die alle nieuwe users 'waarschuwt' voor mij?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Faxie die zegt; IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij helemaal niet.
Trouwens, Faxert neukt de ene fokster na de ander, dus zo zielig is hij ook weer niet
Ik wil Faxie nog weleens meeten. Ik vermoed zo dat de helft van zijn reacties uit getroll bestaat. Of misschien ook wel niet. Het is hoe dan ook intrigerend.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Faxie die zegt; IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij helemaal niet.
Trouwens, Faxert neukt de ene fokster na de ander, dus zo zielig is hij ook weer niet
Dan zal ze wel bijzonder zijn ja, als je stopt met anderen neuken en exclusief voor haar gaatquote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens
Gewoon andere dames neuken en met andere dames omgaan totdat ze vraagt ''zijn we nou eigenlijk exclusief?'' of ''wat zijn we nou eigenlijk?'' o.i.d.
In plaats van: ''maar we waren al op duhh derduhh datee''. Derde date, of zesde date doesn't mean shit.
Ik snap je puntquote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens
Tja ach, ik faal behoorlijk bij vrouwen, dus er zal toch wel iets van waar zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil Faxie nog weleens meeten. Ik vermoed zo dat de helft van zijn reacties uit getroll bestaat. Of misschien ook wel niet. Het is hoe dan ook intrigerend.
Ik ben vooralsnog tequote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat plan om een Viking aan je lijstje toe te voegen kwam niet helemaal uit de verf?
Tits work for mequote:Op zondag 25 mei 2014 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben vooralsnog tecultureel verantwoord
bezig geweest om met piemels bezig te zijn, maar van wat ik opgemerkt heb is mannelijk Noorwegen echt bizar ripped en knap op het modellerige af of fugly. Vrouwen net zo, trouwens. En ze hebben goeie tieten hier. De vikings nog niet gespot. Morgenavond eens verder kijken.
Zou je niet zeggen, als je denkt aan wat je me gedmd hebt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I made all the mistakes. And learned from them.
Als het al niet meer isquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vermoed zo dat de helft van zijn reacties uit getroll bestaat.
Wow, en dat al op je 19e?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
I made all the mistakes. And learned from them.
Ik snap dus niet wat daar bijzonder aan isquote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Faxie het volgende:
Dan zal ze wel bijzonder zijn ja, als je stopt met anderen neuken en exclusief voor haar gaat
Ik heb een open relatie? En nu?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap je punt
Maar als het goed voelt, voelt het goed en heb je niet eens de behoefte andere "wijven te neuken" (wat een kansloze kanjerterm is dat zeg). Wil je dat wel? dan ben je:
A) Niet gek genoeg op haar
2) een kneus
Ow is hij er zo een?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, als je denkt aan wat je me gedmd hebt.
Joh ieder z'n ding, als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral doenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als het al niet meer is
[..]
Wow, en dat al op je 19e?Ik voel me nu best wel dom eigenlijk
[..]
Ik snap dus niet wat daar bijzonder aan is
[..]
Ik heb een open relatie? En nu?
Een kneus vond je me toch al. Maar ik hou dus niet genoeg van mijn geliefde begrijp ik? Hoe moet ik dat zien?
Enlighten me, please
Ik pak ook even een nieuwequote:Op zondag 25 mei 2014 01:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even een biertje pakken. Kunnen jullie zo vriendelijk zijn even te wachten met flamen tot ik terug ben?
Je spreekt jezelf nu tegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh ieder z'n ding, als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral doen
je woonplaats is je grootste issue (joke), Nee hoor, je bevooroordeeldheid maakt je een kneuslaat mensen gewoon lekekr, wat kan jou het allemaal verrotten wat anderen doen/denken? als zij er gelukkig van worden, laat ze lekker hun gang gaan en probeer ze niet te veranderen.
Ik wil je wel lekker bevooroordeeld laten hoor, als je maar weet dat je dan een kneus bent (in mijn ogen)quote:
Ik ben een bevooroordeelde kneus, dus?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil je wel lekker bevooroordeeld laten hoor, als je maar weet dat je dan een kneus bent (in mijn ogen)
Weet je, laat het lekker...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben een bevooroordeelde kneus, dus?
Kom op SC, die shit heb ik wel eens eerder gehoord. Je moet echt met iets beters komen
Ga je me nou serieus zeggen dat er mensen zijn die om je grappen lachen?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je, laat het lekker...
Net zoals jij denkt dat mijn grapjes niet werken, denk ik dat een open relatie niet werkt
Het is gewoon niet voor iedereen weggelegd, klaar
Jup, net zoveel als mensen waarvoor een open relatie werktquote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus zeggen dat er mensen zijn die om je grappen lachen?
Zelfs ik weet mensen aan het lachen te krijgenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus zeggen dat er mensen zijn die om je grappen lachen?
Je snapt dat dit echt niet helpt hequote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs ik weet mensen aan het lachen te krijgen
Dan doe je het al stukken beter dan SC.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs ik weet mensen aan het lachen te krijgen
Heerlijk. Kan me niet vaak genoeg zijn hier. Stukken beter dan dat geneuzel over wie de drankjes betaalt.quote:
Ik heb m'n eigen kratje bier betaald vandaag, damnquote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk. Kan me niet vaak genoeg zijn hier. Stukken beter dan dat geneuzel over wie de drankjes betaalt.
*braakt ENORME gele brokken over zijn schoenen*
Als de man betaalt is de vrouw een hoerrrrrquote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk. Kan me niet vaak genoeg zijn hier. Stukken beter dan dat geneuzel over wie de drankjes betaalt.
Klopt, die vrouwen die ik zover heb gekregen om met me mee naar huis te gaan waren vooral gek op m'n uiterlijk.. Die slechte humor namen ze voor liefquote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan doe je het al stukken beter dan SC.
Is het nu de bedoeling dat we om pics gaan vragen in DM ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, die vrouwen die ik zover heb gekregen om met me mee naar huis te gaan waren vooral gek op m'n uiterlijk.. Die slechte humor namen ze voor lief
Nee, maar gewoon dat dat even duidelijk is:quote:Op zondag 25 mei 2014 01:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat we om pics gaan vragen in DM ofzo?
Moet ik je haar even uit je gezicht houden?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, m'n hilariteit is het enige wat voor me werkt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon dat dat even duidelijk is:
Uiterlijk > Humor
Not sure if trollin or just drunk...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon dat dat even duidelijk is:
Uiterlijk > Humor
Kom vertel eens een goede mopquote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, m'n hilariteit is het enige wat voor me werkt.
Dat was 1 van de mistakes die me tot dat inzicht heeft geleidquote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval genoeg fouten gemaakt met vrouwen om tot dat inzicht in mijn post te komenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wow, en dat al op je 19e?Ik voel me nu best wel dom eigenlijk
Ik ben het levende bewijsquote:
Die Fax spendeert toch behoorlijk wat tijd in de Sex sc. Ik heb begrepen dat daar aardig wat af gecopuleerd wordt. Onderling dan. Maar daarentegen is heel fok een groot Sodom en Gomorra natuurlijk.quote:
Open relatie eh? Vind het zelf ook best een raar concept, maar live and let live natuurlijk.quote:
Er is een lijstje, samengesteld door Fera en Fasquote:Op zondag 25 mei 2014 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die Fax spendeert toch behoorlijk wat tijd in de Sex sc. Ik heb begrepen dat daar aardig wat af gecopuleerd wordt. Onderling dan. Maar daarentegen is heel fok een groot Sodom en Gomorra natuurlijk.
Wie doet wie daar, Faxie?
Gooi hem er eens in? Weet ik gelijk of ik eventueel bloed mag laten prikken aankomende week of niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een lijstje, samengesteld door Fera en Fas
Ik heb de link niet meerquote:Op zondag 25 mei 2014 01:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gooi hem er eens in? Weet ik gelijk of ik eventueel bloed mag laten prikken aankomende week of niet.
Klopt niks van.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een lijstje, samengesteld door Fera en Fas
Jawel. Er zijn helaas wat mensen die zich schamen voor hun sekspartners.quote:
Is dat zo? Wie danquote:Op zondag 25 mei 2014 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel. Er zijn helaas wat mensen die zich schamen voor hun sekspartners.
Wie dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie danik wilde juist zeggen dat ik er meer heb gehad
Dwars door de muur fax, dwars door de muur.quote:
Á la Weissman dus?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil Faxie nog weleens meeten. Ik vermoed zo dat de helft van zijn reacties uit getroll bestaat. Of misschien ook wel niet. Het is hoe dan ook intrigerend.
Nee sorry, ik vind je fantastisch maar die drie borden, dat kan echt niet, doei.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef Rickario het volgende:
Zo, ook weer thuis. Het weer bleek gisteravond aardig mee te vallen. Geen parapludate maar toch het originele plan.
Stukje wezen lopen langs de rivier en vervolgens op een steiger wezen chillen met stokbrood en wijn. Erg gezellig en mooie zonsondergang boven het water (heel cliché ja)
Vervolgens naar haar huis gegaan en voor het slapen nog even een enorme mood killer toen een zwangere vrouw haar in paniek opbelde (ze is verloskundige). Gelukkig kon ze een collega op pad sturen waardoor ze kon blijven liggen.
Gaat zeker een vervolg krijgen. Maar damn al die decoraties in haar huis.... Overal van die woorden "HOME", "LOVE", "DREAM".....brrrr![]()
Dat is wel een minpuntje
Dat soort figuren zitten veel op de Into My Life app. Ook op Paiq?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef Rickario het volgende:
Zo, ook weer thuis. Het weer bleek gisteravond aardig mee te vallen. Geen parapludate maar toch het originele plan.
Stukje wezen lopen langs de rivier en vervolgens op een steiger wezen chillen met stokbrood en wijn. Erg gezellig en mooie zonsondergang boven het water (heel cliché ja)
Vervolgens naar haar huis gegaan en voor het slapen nog even een enorme mood killer toen een zwangere vrouw haar in paniek opbelde (ze is verloskundige). Gelukkig kon ze een collega op pad sturen waardoor ze kon blijven liggen.
Gaat zeker een vervolg krijgen. Maar damn al die decoraties in haar huis.... Overal van die woorden "HOME", "LOVE", "DREAM".....brrrr![]()
Dat is wel een minpuntje
Nouja de kans is groot dat het dan van die onwijs suffe mutserige types zijn. De ultieme check is wanneer er een boek met Loesje-uitspraken op haar nachtkastje ligt. Loesje, godverdomme he...wat een naar wijf is dat.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind je fantastisch maar die drie borden, dat kan echt niet, doei.
Ga maar een keer daten met fax en laat het ons weten.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou fax dan ook zo hot en sexy a la Weissman zijn?
Al een stoere viking aan de haak geslagen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kusjes uit het noorden.
Half fok?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Weissman het volgende:
Dan moet je wel eerst de 'vleeskeuring' overleven HJ. Dat is soms al een hele opgave.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarom pluk je er weer volop de vruchten van bij een leukere vrouw zolang je er niet uitziet als Quasimodo, niet als een mongool overkomt en in staat bent grapjes te maken. Iets wat voor veel fokkers al een opgave van jewelste is. Heerlijk, wat een luxekeuzes je dan krijgt. Ik juich het alleen maar toe
Hoeveelheid dates zegt niets. In de relaties die ik gehad heb was er eigenlijk nooit een moment dat het echt uitgesproken werd dat we een relatie hadden, dat ging gewoon automatisch. En voor wat betreft dat eerste, eerst maar eens een date regelenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat dus...Al schijn ik ook verdomd goede massages te geven.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, m'n hilariteit is het enige wat voor me werkt.
Voor?quote:
Toen ik er wat over zei vertelde zij dat zedie kortgeleden had gekregen voor haar verjaardag. Voordeel van de twijfel dusquote:Op zondag 25 mei 2014 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind je fantastisch maar die drie borden, dat kan echt niet, doei.
Ik had het boedabeeldje moeten kopen voor 50cent.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Je had ze gewoon van de muur moeten trekken en voor haar ogen kapot moeten gooien.
Middagdatesquote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef PeterPastoor het volgende:
Onderweg naar de eerste Paiq-date. Ben benieuwd. Wel vertrouwen in. Contact is al erg leuk met bellen. Sinds woensdag contact
Je dates zijn over het algemeen niet om aan te zien tijdens daglicht?quote:
Jaquote:Op zondag 25 mei 2014 12:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Je dates zijn over het algemeen niet om aan te zien tijdens daglicht?
Ik ben ook wel meer gemaakt voor de avond/nacht hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 12:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee, 's avonds hangt er gewoon een leukere/spannendere sfeer. In een cafétje met gedimd licht enzo.
This is true.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ben ook wel meer gemaakt voor de avond/nacht hoor![]()
![]()
Maar 's middags beginnen met dit weer, en 's avonds eindigen whereever kan natuurlijk ook.
Neger tochquote:Op zondag 25 mei 2014 08:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fax met mij vergelijken
Nigga please...
Date me en kom erachterquote:Op zondag 25 mei 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou fax dan ook zo hot en sexy a la Weissman zijn?
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh ik zou fax best daten. Volgens mij is het een dotje
ik hou wel van lief. Ik kan er ook niks aan doenquote:
Issie ookquote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moeten jullie eens wat minder serieus doen altijdquote:Op zondag 25 mei 2014 14:12 schreef Rickario het volgende:
Fax, neem een ander account en probeer eens normaal te doen
Kom op man. Hou je zelf niet voor de gek. Je doet enorm wanhopig steeds.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens wat minder serieus doen altijd
Ja en?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Kom op man. Hou je zelf niet voor de gek. Je doet enorm wanhopig steeds.
Die chickies hosselen jeweetzquote:Op zondag 25 mei 2014 14:21 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat je ermee wil bereiken.
auwtsjquote:Op zondag 25 mei 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die makkelijke chickies die je eig de moeite niet waard vindt
Het gaat gewoon niet werkenquote:Op zondag 25 mei 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die makkelijke chickies die je eig de moeite niet waard vindt
KO, met 3 topless chicks op een bankje en een dildo in je mond?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit net foto's terug te kijken op mijn telefoon van gisteravond. Het was een gedenkwaardige avond. Zo te zien....
Toch zonde als je foto's nodig hebt om het je te herinneren.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zit net foto's terug te kijken op mijn telefoon van gisteravond. Het was een gedenkwaardige avond. Zo te zien....
Weiss... ga eens SC datenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Datzelfde denken mensen nou ook als ze een grap van jou lezen.
Gosh... ik ben het zowaar eens een keer met je eensquote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap je punt
Maar als het goed voelt, voelt het goed en heb je niet eens de behoefte andere "wijven te neuken" (wat een kansloze kanjerterm is dat zeg). Wil je dat wel? dan ben je:
A) Niet gek genoeg op haar
2) een kneus
ik nietquote:Op zondag 25 mei 2014 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gosh... ik ben het zowaar eens een keer met je eens
*pluim voor SC!!
Ik ook nietquote:
ik ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook niet
(niet dat het er toe doet maar ik wou het toch even delen met iedereen)
Dat mag... vrije wereld and such... maar ik zou t igg wel enorm kunnen waarderen als beide na een date etc. het wat serieuzer aan pakken zonder dat gelijk te moeten uitspreken... iets van respect ofzo...quote:
Ik wacht trouwens nog steeds op antwoord van SC daarover. Hoe hij er nou bij kwam dat ik niet genoeg voel voor mijn vriendin.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
Het gaat mij eerder om het 'niet de behoefte anderen te neuken want anders zit het niet goed'
omdat je andere vrouwen wil doen dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wacht trouwens nog steeds op antwoord van SC daarover. Hoe hij er nou bij kwam dat ik niet genoeg voel voor mijn vriendin.
#offtopic #manhoer #efteling
meestal gaat dat de ene kant op prima, maar is het de andere kant op wat lastigerquote:Op zondag 25 mei 2014 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Alweer deze discussie?
Voor de ene persoon zijn seks en liefde twee volledig gescheiden zaken, voor de ander staat seks gelijk aan liefde. Maar goed, deze twee personen zullen elkaar nooit begrijpen.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meestal gaat dat de ene kant op prima, maar is het de andere kant op wat lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |