ik welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
ik denk dat iedereen een beetje date-moe is
Fijne vakantiequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef MissGump het volgende:
Nee hoor! Maar ik ga zo op vakantiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Dus die date moet helaas even twee weken wachten.
Ownee hoor. Heb zondag 1e date met de dame die ik gisteren via Paiq heb leren kennen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Maak zelf eens een goede grapquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Weissman het volgende:
Is er onderling een slechte-grappen-contest gaande ofzo
tis de moppentrommel niet hier, dus op zich hoeft hij dat niet te doen lijkt me.quote:
Date je niet op vakantie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef MissGump het volgende:
Nee hoor! Maar ik ga zo op vakantiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Dus die date moet helaas even twee weken wachten.
Nee hoor woensdag mag ik weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Much appreciated.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:22 schreef BeamofLight het volgende:
tis de moppentrommel niet hier, dus op zich hoeft hij dat niet te doen lijkt me.
Denken dat ze mij kunnen verslaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Weissman het volgende:
Is er onderling een slechte-grappen-contest gaande ofzo
Uhm.. sorry maar maak jij hier grappen? #serieusquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ze mij kunnen verslaan![]()
Tenminste iets waar ik wel goed in ben
Hoi lieverdquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. sorry maar maak jij hier grappen? #serieus
Dat is altijd fijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:07 schreef Rickario het volgende:
De date van zaterdagavond wordt een chillen langs de rivier date. Een keer wat anders. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Alleen wanneer er geen familieleden op sterven liggen uiteraard
IJs op de grond smijtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef habitue het volgende:
Ik weet trouwens een leuke (matige) grap als je op date bent. Je gaat naar een ijskraam waar een mannetje ijs ah verkopen is voor een halve euro.
Laat ook maar![]()
![]()
Ik heb mogen meemaken dat m'n date op het station op me stond te wachten met m'n favo ben & jerry's ijs. Hij wist in ieder geval hoe hij zsm in het broekje van een fattie kon komenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
IJs op de grond smijten
Het zou meer succes hebben als je voor je date in 1x haar meest favoriete ijsje weet te bestellen
Ben&Jerry'squote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb mogen meemaken dat m'n date op het station op me stond te wachten met m'n favo ben & jerry's ijs. Hij wist in ieder geval hoe hij zsm in het broekje van een fattie kon komen.
Na een uren durende treinreis op een zomerse dag kan je mij érg blij maken met een orgasme, kittens/babydieren of B&J. Aangezien hij te beleefd was om me op te halen met z'n piemel uit z'n broek en er geen kittens in de buurt waren, voldeed de Amerikaanse troep. De volgende keer zal ik vragen of hij ff naar dat ene achterafstraatje in Rome kan, waar het zo lekker was, kay?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben&Jerry's
Amerikaanse troep
Er gaat niets boven Italiaans schep ijs
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb mogen meemaken dat m'n date op het station op me stond te wachten met m'n favo ben & jerry's ijs. Hij wist in ieder geval hoe hij zsm in het broekje van een fattie kon komen.
Faxie, lees je mee?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Na een uren durende treinreis op een zomerse dag kan je mij érg blij maken met een orgasme, kittens/babydieren of B&J.
Straks combineert hij het op debiele wijze. "Dus ik lag op m'n deken gemaakt van kittenvachtjes m'n stijve in te smeren met Cookie Dough en wat denk je, ze loopt walgend de deur uit, de hoerquote:
Dat zal dan gelijk de boeken in gaan als slechtste date EVER!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks combineert hij het op debiele wijze. "Dus ik lag op m'n deken gemaakt van kittenvachtjes m'n stijve in te smeren met Cookie Dough en wat denk je, ze loopt walgend de deur uit, de hoer".
Je bedoelt ''Dus ik lag op m'n stijve, kittens in te smeren met Cookie Dough''quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks combineert hij het op debiele wijze. "Dus ik lag op m'n deken gemaakt van kittenvachtjes m'n stijve in te smeren met Cookie Dough en wat denk je, ze loopt walgend de deur uit, de hoer".
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In de sportschoolquote:
GA WEG LOGICAquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de sportschool
klinkt gek, ik weet het...
lol...quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de sportschool
klinkt gek, ik weet het...
Het is bijna een uitzondering op datingsites als iemand aangeeft níet sportief te zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zal dan gelijk de boeken in gaan als slechtste date EVER!!!!
Hoe vind men een sportieve date?
Sportief alsin wandelen, stukje fietsen, of sportief alsin keihard hardlopen, competitief tafeltennissen tegen elkaar?quote:
Lekker stukje varen met de boot. Alleen wel even voorkomen dat ze gaat trillen en daarna kwijtraakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lol...
Neen ik bedoel werkelijk een date met een sportieve inslag als zijnde een stuk fietsen, desnoods met een roeiboot het meer op... offuh volleyballen weet ik t
als ik mijn soort sportieve kerel zoek dan dien ik sowieso richting een running event te gaan of vollybal gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |