SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 22-05-2014 12:25:01 ]
Sure.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben van plan ergens dit jaar noh een last minuutje te doen..
Ga je mee pap??
Als je me een still geeft zet ik hem eronder.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
Goeden mascotte, als was een still uit Generation Iron ook niet verkeerd geweest.
TT is bagger, had: "Wij stemmen op de ijzerpartij" moeten zijn.
Heb je hem al gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Eleiko het volgende:
Goeden mascotte, als was een still uit Generation Iron ook niet verkeerd geweest.
TT is bagger, had: "Wij stemmen op de ijzerpartij" moeten zijn.
200kg DL met handschoentjes is pas knap...quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word echt strontziek van al die beachboys met hun schriele lichamen die wel handschoentjes dragen. Jezus christus, als je nou 200 kg DL doet kan ik het begrijpen maar deze paupers kunnen toch geen handschoentjes nodig hebben met hun 16 kg shoulder press
amenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Deadliften is juist kut met handschoenen vind ik.
Wat ook gay is btw, gasten die 100kg gaan deadliften met strapsAls je grip echt zo kut is, train het dan of doe mixed, maar ga niet bij kut gewichten al liften met straps "omdat het hoort bij deadlift"
Wat moet iemand die 200kg kan deadliften überhaupt met handschoentjes?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word echt strontziek van al die beachboys met hun schriele lichamen die wel handschoentjes dragen. Jezus christus, als je nou 200 kg DL doet kan ik het begrijpen maar deze paupers kunnen toch geen handschoentjes nodig hebben met hun 16 kg shoulder press
hahahaha henk!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
@sap niet zo raar dat je bij de sgp uitkomt.je bent nog conservatiever dan Andries Knevel
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:28 schreef fathank het volgende:
@sap niet zo raar dat je bij de sgp uitkomt.je bent nog conservatiever dan Andries Knevel
Gew alles met handschoenen en belt doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
Deadliften is juist kut met handschoenen vind ik.
Wat ook gay is btw, gasten die 100kg gaan deadliften met strapsAls je grip echt zo kut is, train het dan of doe mixed, maar ga niet bij kut gewichten al liften met straps "omdat het hoort bij deadlift"
Vrouw palen: eerst even handschoenen en riem omdoenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew alles met handschoenen en belt doen.
#nohomoquote:
zolang ze mijn training niet verstoren maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit uiteraard. Zie ook eerste regel BB-topic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
zolang ze mijn training niet verstoren maakt het me weinig uit eerlijk gezegd.
Dat is 7 jaar terug gast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:31 schreef THEFXR het volgende:
het verraad!
http://www.vrijspreker.nl(...)on-13-december-2007/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |