In tijden van oorlog zijn er geen onschuldigen. De vijand is de vijand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast, ik snap dat maar al te goed. Maar het is nooit een excuus om onschuldige mensen te vermoorden.
Voor ditquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op joh klapdebielMonument voor wat?!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef vigen98 het volgende:
Maar ik weet dat Armenen niet bepaald engeltjes waren
Wie, wij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef polderturk het volgende:
Wij moeten een herdenkingsmonument plaatsen voor de Turkse slachtoffers van de Armeniers.
Dus de Joden tijdens de ww2 waren schuldig aan wat om precies te zijn?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In tijden van oorlog zijn er geen onschuldigen. De vijand is de vijand.
Jij weigert de bewijzen te lezen die ik heb geplaatst. Daarom kan het me geen zak schelen wat jij vindt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef beantherio het volgende:
Ik heb me altijd afgezet tegen de PVV die Turkije zo graag buiten de EU wil houden maar op basis van dit soort dingen moet ik ze toch wel een beetje gelijk geven. Als je zulke enorme fouten uit het verleden niet kunt toegeven en zelfs probeert weg te poetsen dan mis je echt iets in je benadering van "goed" en "fout".
Dat is niet mijn oorlog vriend. De joden waren de vijand van de Duitsers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dus de Joden tijdens de ww2 waren schuldig aan wat om precies te zijn?
Omdat dat geen bewijzen zijn!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jij weigert de bewijzen te lezen die ik heb geplaatst. Daarom kan het me geen zak schelen wat jij vindt.
Jij zegt dat tijdens een oorlog niemand onschuldig is. Dus kinderen, bejaarden, vrouwen waren allemaal schuldig aan wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is niet mijn oorlog vriend. De joden waren de vijand van de Duitsers.
Een goede leider ziet dat niet zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In tijden van oorlog zijn er geen onschuldigen. De vijand is de vijand.
Misschien moet je je eens gaan inlezen over de situatie van het Ottomaanse Rijk ten tijde van WOI.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een goede leider ziet dat niet zo.
Je kan perfect de kinderen laten lopen, hoe erg een oorlogssituatie ook is.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is niet mijn oorlog vriend. De joden waren de vijand van de Duitsers.
Non-argument.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens gaan inlezen over de situatie van het Ottomaanse Rijk ten tijde van WOI.
Het is juist wel een argument. Er was geen Ottomaans kinderdagverblijf voor zielige armeense kindertjes.quote:
Pas wanneer deze mensen doelbewust zijn afgeslacht is het een genocide. Dat is erg lastig te bewijzen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef vigen98 het volgende:
Laat dan tenminste de kinderen de vrouwen en de bejaarden gaanWaarom moesten die allemaal worden vermoordt?! Dat is gewoon etnisch zuiveren
Daarom hoef je ze toch nog niet af te knallen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is juist wel een argument. Er was geen Ottomaans kinderdagverblijf voor zielige armeense kindertjes.
Ze zijn gedeporteerd naar de woestijn. Daar gingen ze zomaar vanzelf dood.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pas wanneer deze mensen doelbewust zijn afgeslacht is het een genocide. Dat is erg lastig te bewijzen.
Wat wil je er dan mee doen? De vrouwen leverden in die tijd ook strijd. Zo waren bijv. de Turkse vrouwen vaak bezig met het maken van kogels etc.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarom hoef je ze toch nog niet af te knallen?
Kom op man, dit was gewoon bewust gedaan om Armenen uit te roeien. Hier is geen excuus voor dit is puur moord maar dat zien ( sommige ) Turken maar niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pas wanneer deze mensen doelbewust zijn afgeslacht is het een genocide. Dat is erg lastig te bewijzen.
Als de Turken ze bewust uit wilden roeien was er niet gezegd dat de armenen gedeporteerd moesten worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kom op man, dit was gewoon bewust gedaan om Armenen uit te roeien. Hier is geen excuus voor dit is puur moord maar dat zien ( sommige ) Turken maar niet.
Jij hoort opgepakt te worden, dat je alleen al dit soort dingen zegt is onvoorstelbaar, hoe kun je dit zomaar zeggen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee doen? De vrouwen leverden in die tijd ook strijd. Zo waren bijv. de Turkse vrouwen vaak bezig met het maken van kogels etc.
Dan pak je die individuen aan. Niet een compleet etnische groep. Want dat heet genocide.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee doen? De vrouwen leverden in die tijd ook strijd. Zo waren bijv. de Turkse vrouwen vaak bezig met het maken van kogels etc.
1: Ik had het over de kinderen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens polderturk mag je ook niet met kanker schelden, aangezien zijn opa bij een door hem geplande razzia is doodgeschoten door een kankerarmeenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is volgens PolderTurk dus de Turkse genocide door Armenen.![]()
PolderTurk redeneert zo: Turken mogen Armenen vermoorden, maar als Turken omkomen tijdens het vermoorden van andere volkeren door de Turken, dan plegen die volkeren genocide op de Turken.
Haha wtf? Wat denk je nou echt? Je snapt de situatie totaal niet? Er was amper een overheid en jij wilt mensen oppakken en opsluiten? Wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij hoort opgepakt te worden, dat je alleen al dit soort dingen zegt is onvoorstelbaar, hoe kun je dit zomaar zeggen?
Doe niet zo dom. Het is een vaststaand feit dat Armeniers op grote school Turkse burgers hebben afgeslacht voor, tijdens en na WO I. Of ontken jij dit?quote:
Zou kunnen, maar daarvoor is geen overtuigend bewijs.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kom op man, dit was gewoon bewust gedaan om Armenen uit te roeien. Hier is geen excuus voor dit is puur moord maar dat zien ( sommige ) Turken maar niet.
Weer zo'n slappe excuus van ''Ja als de Armenen nou meewerkten dan hadden we ze misschien niet allemaal koelbloedig vermoordt''quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als de Turken ze bewust uit wilden roeien was er niet gezegd dat de armenen gedeporteerd moesten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |