Men probeerde het volk niet uit te roeien. Ze moesten daar gewoon weg omdat ze in opstand kwamen tegen de Turken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad. Door massamoord te plegen en te proberen een compleet volk uit te roeien.
Ik lul er helemaal niet naast. Je kan die mensen niet daar laten omdat ze een veiligheidsrisico waren en deportatie niet altijd mogelijk was. Het was de Turken of de Armenen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn post, je lult ernaast.
De bronnen die je geeft hebben helemaal niets met de eerste wereldoorlog te maken, want ze zijn allemaal van (ver) voor de oorlog en een van na de oorlog....quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef polderturk het volgende:
Middels dit topic wil ik laten zien dat het officiele Armeense genocide verhaal niet klopt. Het officiele verhaal is namelijk dat er 1,5 miljoen Armeniers zijn vermoord door Turken en dat er geen Armeense opstand was. In het officiele verhaal wordt met geen woord gerept over 523.000 onschuldige Turken en Koerden die afgeslacht zijn door Armeniers. Ik wil jullie laten zien dat er een grote Armeense opstand was. Toen Turkije zich aansloot bij Duitsland tijdens WO I vielen Armeniers massaal Turkse dorpen binnen waarbij IEDEREEN werd afgeslacht. Niemand werd gespaard. De bronnen die ik u geef zijn voornamelijk westerse bronnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Men probeerde het volk niet uit te roeien. Ze moesten daar gewoon weg omdat ze in opstand kwamen tegen de Turken.
Jij weet niet eens waar het over gaat. Maar goed, ze zullen je thuis wel nooit verteld hebben dat je voorvaderen een stel verraders waren die uit waren om misbruik te maken van de Turken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]_! Jij bent een van de allerdomste Turken ooit
..boeit verder niet, het is legaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
Overigens vind ik dit voorgenomen protest tegen een herdenkingsmonument te absurd voor woorden.
Dat is geen reden om ze maar af te gaan slachten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik lul er helemaal niet naast. Je kan die mensen niet daar laten omdat ze een veiligheidsrisico waren en deportatie niet altijd mogelijk was. Het was de Turken of de Armenen.
Dat is het zeker wel want als de Turken dat niet doen dan slachten de Armenen de Turken af. Je lijkt het niet te willen snappen dat de armenen delen van Turkije wilden innemen (Dat willen ze nog steeds, o.a. de stad Van.)quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen reden om ze maar af te gaan slachten.
Het was geen Ottomaanse politiek om Armeense kinderen te vermoorden. Armeniers leefden vooral in het frontgebied tussen het Ottomaanse rijk en Rusland. Daar deserteerden Armeneens-Ottomaanse soldaten naar het Russische leger, sneden Ottomaanse bevoorradingsroutes af en moordden ze hele dorpen uit. Daarop besloten de Turken alle Armeniers in het gebied te reloceren naar Syrie. De meeste Armeniers zijn tijdens de tocht overleden door een gebrek aan voedsel en medicijnen. De Armeniers zeggen dat de Turken de Armeniers bewust uitgehongerd hebben. Echter, veel Ottomaanse soldaten die de Armeniers begeleiden zijn ook omgekomen door voedselgebrek. Er waren zelfs soldaten die het weinige voedsel dat ze hadden deelden met de Armeniers. Turkse soldaten die zich misdroegen en Armeense burgers vermoordden kregen de doodstraf van de Ottomaanse rechtbanken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen Armeen was een gevaar voor het Ottomaanse rijk? inclusief de kids?
Er wordt hier bij mij thuis niet over de genocide gesproken. Maar ik weet dat Armenen niet bepaald engeltjes waren maar wat jij allemaal zegt is kant en klare bullshit en dat jij zo'n genocide loopt te ontkennen, is net als het ontkennen van de holocaust ( wat illegaal is )quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat. Maar goed, ze zullen je thuis wel nooit verteld hebben dat je voorvaderen een stel verraders waren die uit waren om misbruik te maken van de Turken.
Onzin.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bronnen die je geeft hebben helemaal niets met de eerste wereldoorlog te maken, want ze zijn allemaal van (ver) voor de oorlog en een van na de oorlog....
Ik ontken het genocide stickertje. En goed om te zien dat je zelf ook ziet dat de armenen geen lieverdjes waren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Er wordt hier bij mij thuis niet over de genocide gesproken. Maar ik weet dat Armenen niet bepaald engeltjes waren maar wat jij allemaal zegt is kant en klare bullshit en dat jij zo'n genocide loopt te ontkennen, is net als het ontkennen van de holocaust ( wat illegaal is )
Gast, ik snap dat maar al te goed. Maar het is nooit een excuus om onschuldige mensen te vermoorden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is het zeker wel want als de Turken dat niet doen dan slachten de Armenen de Turken af. Je lijkt het niet te willen snappen dat de armenen delen van Turkije wilden innemen (Dat willen ze nog steeds, o.a. de stad Van.)
offtopic:
@PizzaMizza: Nog een reactie voor je DM
Ataturk was geniaal. Zeer tactische zet ja. Door de koerden een stuk land te beloven bleven ze Turkije trouw. Overigens ben ik ook blij dat Turkije nooit bij de EU komt.
Daarmee ontken je de hele genocidequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ontken het genocide stickertje. En goed om te zien dat je zelf ook ziet dat de armenen geen lieverdjes waren.
Etnisch zuiveren, is dat wel akkoord?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ontken het genocide stickertje. En goed om te zien dat je zelf ook ziet dat de armenen geen lieverdjes waren.
Flikker toch een eind op joh klapdebielquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef polderturk het volgende:
Wij moeten een herdenkingsmonument plaatsen voor de Turkse slachtoffers van de Armeniers.
In tijden van oorlog zijn er geen onschuldigen. De vijand is de vijand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast, ik snap dat maar al te goed. Maar het is nooit een excuus om onschuldige mensen te vermoorden.
Voor ditquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op joh klapdebielMonument voor wat?!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef vigen98 het volgende:
Maar ik weet dat Armenen niet bepaald engeltjes waren
Wie, wij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef polderturk het volgende:
Wij moeten een herdenkingsmonument plaatsen voor de Turkse slachtoffers van de Armeniers.
Dus de Joden tijdens de ww2 waren schuldig aan wat om precies te zijn?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In tijden van oorlog zijn er geen onschuldigen. De vijand is de vijand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |