het is islamitische leer wat hij hier verkondigt, die stelt namelijk dat god alles kan vergeven behalve shirk (afgoderij)quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nice.. ik kan dus gewoon mij in de islam verdiepen, zeggen dat ik moslim ben (soenniet) en Anders Breivikje spelen zonder dat ik tegen de wetten van de islam inga?
![]()
Dat eerste is veel belangrijker dan dat geneuzel over of hij nu wel of geen moslim is. Hij is een immoreel "mens" .quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef De_Ilias het volgende:
Assad is onmenselijk, little Hitler is hij gewoon. Hij lijkt ook wel een beetje op Hitler kwa uiterlijk vind ik.
Van 1 maand geleden hè...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef theunderdog het volgende:
http://www.mercurynews.co(...)rt-poison-gas-attack
Dude jij vraagt steeds.... ik beantwoord gewoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat eerste is veel belangrijker dan dat geneuzel over of hij nu wel of geen moslim is. Hij is een immoreel "mens" .
Oh, het was geen ad hominem hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dude jij vraagt steeds.... ik beantwoord gewoon.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef De_Ilias het volgende:
Assad is onmenselijk, little Hitler is hij gewoon. Hij lijkt ook wel een beetje op Hitler kwa uiterlijk vind ik.
"zijn" land wilt hem niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]Assad verdedigt zijn land tegen terroristen, niks mis mee.
Haha waaruit zou dat blijken? Ik zit op het moment in Marokko waar duizenden Syrische vluchtelingen lopen, als ik ze aanspreek en een gesprek met ze begin weet ik weer waarom Assad de tiran is. Klaarblijkbaar wilt "Zijn land" hem niet.quote:
Daar is geen enkel bewijs voor. In ieder geval is het wel een feit dat de pro-Assad demonstraties gecombineerd een stuk groter waren dan de anti-Assad demonstraties. En velen die eerst demonstreerde steunen nu ook de overheid.quote:
No shit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha waaruit zou dat blijken? Ik zit op het moment in Marokko waar duizenden Syrische vluchtelingen lopen, als ik ze aanspreek en een gesprek met ze begin weet ik weer waarom Assad de tiran is. Klaarblijkbaar wilt "Zijn land" hem niet.
Maar waar is het bewijs dat het volk hem wil?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
No shit.
Assad krijgt nog steeds significante steun van de Syrische bevolking, zelfs onder de Soennieten geniet hij nog steeds steun, vooral de stedelijke Soennieten.
Propaganda is het, nog nooit een sunniet gezien die voor Assad is! Of anders is het een berdrieger die zich voordoet als sunniet, Alawieten mogen namelijk liegen voor hun doelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
No shit.
Assad krijgt nog steeds significante steun van de Syrische bevolking, zelfs onder de Soennieten geniet hij nog steeds steun, vooral de stedelijke Soennieten.
Nee, dat is geen bewijs dat zijn land hem niet wil.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha waaruit zou dat blijken? Ik zit op het moment in Marokko waar duizenden Syrische vluchtelingen lopen, als ik ze aanspreek en een gesprek met ze begin weet ik weer waarom Assad de tiran is. Klaarblijkbaar wilt "Zijn land" hem niet.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Propaganda is het, nog nooit een sunniet gezien die voor Assad is! Of anders is het een berdrieger die zich voordoet als sunniet, Alawieten mogen namelijk liegen voor hun doelen.
Hoe kan Assad overleven zonder steun?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar waar is het bewijs dat het volk hem wil?
Lees anders de reporten eens. In Aleppo alleen zijn er al Soennitische (Baath) brigades die aan de kant van Assad vechten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Propaganda is het, nog nooit een sunniet gezien die voor Assad is! Of anders is het een berdrieger die zich voordoet als sunniet, Alawieten mogen namelijk liegen voor hun doelen.
Als iemand andermans moeder verkracht en vermoordt krijgt de verkrachter/moordenaar de doodstraf volgens de Shariah.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een moslim die een Boeddha beeldje in zijn huis heeft staan is immoreler dan een moslim die je moeder verkracht en vermoord?
Genoeg soennieten die voor Assad zijn in Syrie hoor. Ik ken genoeg niet-Syrische soennie's in mijn omgeving die hopen dat Assad wint. Elk weer met eigen reden. Het is niet zo zwart-wit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Helaas zijn wel veel Soennieten pro-Assad. zowel binnen als buiten Syrië.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoever is een Baathie "sunniet" te noemen? Een Baathie is toch hartstikke onreligeus en zo seculair als de pest?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Genoeg soennieten die voor Assad zijn in Syrie hoor. Ik ken genoeg niet-Syrische soennie's in mijn omgeving die hopen dat Assad wint. Elk weer met eigen reden. Het is niet zo zwart-wit.
Voor een seculiere staat zijn betekent niet dat je geen soenniet kunt zijn...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoever is een Baathie "sunniet" te noemen? Een Baathie is toch hartstikke onreligeus en zo seculair als de pest?
obama is een pussy, een slapjanus, een president die na zijn termijn in vergetelheid zal geraken, hij zal deze opmerking wel gemaakt hebben in een context dat assad in een sjiitische invloedssfeer zit, wat een feit is, deze rijkt tegenwoordig zonder onbelemmerd van de perzische golf tot aan de middellandse zeequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]Vele ministers zijn soennitisch, zelfs Obama zegt dat Assad overleeft dankzij de soennitische soldaten.
de backbone van dit regime zijn al decennia lang de alawietenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]Vele ministers zijn soennitisch, zelfs Obama zegt dat Assad overleeft dankzij de soennitische soldaten.
voor de verandering eensquote:
Sinds de Fatamieden hebben de Sjiieten nooit zoveel macht gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
obama is een pussy, een slapjanus, een president die na zijn termijn in vergetelheid zal geraken, hij zal deze opmerking wel gemaakt hebben in een context dat assad in een sjiitische invloedssfeer zit, wat een feit is, deze rijkt tegenwoordig zonder onbelemmerd van de perzische golf tot aan de middellandse zee
En Sjiieten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
de backbone van dit regime zijn al decennia lang de alawieten![]()
![]()
Waarom is hij een pussy dan? Elke president zou hetzelfde als hem hebben gedaan qua buitenland politiek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
obama is een pussy, een slapjanus, een president die na zijn termijn in vergetelheid zal geraken, hij zal deze opmerking wel gemaakt hebben in een context dat assad in een sjiitische invloedssfeer zit, wat een feit is, deze rijkt tegenwoordig zonder onbelemmerd van de perzische golf tot aan de middellandse zee
Baathie is gewoon soennie als je het mij vraagt. Maar je verkijkt je echt op het feit dat in de bredere Arabische wereld er echt genoeg soennieten zijn die gewoon hopen dat Assad wint. Ik kan er genoeg opnoemen uit mijn omgeving en ook genoeg die bidden etc. Ze zien het conflict als strijd tussen slaven van de pro-Amerikaanse golfstaten (golfslaven) en anti-Israelische Assad die slachtoffer is geworden van een conspiracy. Of ze zien liever Assad waarvan ze menen dat die helemaal niet zo vreselijk was dan een extremistische staat geleidt door ISIS en co.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef De_Ilias het volgende:
Hoever is een Baathie "sunniet" te noemen? Een Baathie is toch hartstikke onreligeus en zo seculair als de pest?
Zonder soennitische steun zou hij het niet overleven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
de backbone van dit regime zijn al decennia lang de alawieten![]()
![]()
een prestatie, zeker!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sinds de Fatamieden hebben de Sjiieten nooit zoveel macht gehad.
voetvolk in het leger zijn idd grotendeels soennietenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zonder soennitische steun zou hij het niet overleven.
bush 1 en 2 hebben veel betekend voor iran iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Met dank aan Iran, maar ook grotendeels dankzij de VS.
waarom obama een pussy is?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom is hij een pussy dan? Elke president zou hetzelfde als hem hebben gedaan qua buitenland politiek.
Nou nee:
Obama: Sunnis Behind Assad’s Survival
U.S. President Barak Obama surprised his guests from the Syrian National Coalition last week by saying that the Sunnis in the Syrian army are behind President Assad’s survival “not the Iranian or Russian support”.
“We were totally baffled by Obama’s comments. We were not prepared to answer them” according to 2 senior sources from the Syrian opposition and the Syrian General Staff present at the meeting held in the White House last week.
Turken en Arabieren die in conspiracy-theories geloven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Baathie is gewoon soennie als je het mij vraagt. Maar je verkijkt je echt op het feit dat in de bredere Arabische wereld er echt genoeg soennieten zijn die gewoon hopen dat Assad wint. Ik kan er genoeg opnoemen uit mijn omgeving en ook genoeg die bidden etc. Ze zien het conflict als strijd tussen slaven van de pro-Amerikaanse golfstaten (golfslaven) en anti-Israelische Assad die slachtoffer is geworden van een conspiracy. Of ze zien liever Assad waarvan ze menen dat die helemaal niet zo vreselijk was dan een extremistische staat geleidt door ISIS en co.
Het is niet zo zwart wit.
Ik zie niet dat de Russen en Iraniërs all in zijn gegaan met hun steun aan Assad. Rusland doet gewoon een veto en heeft zover ik weet geen nieuwe wapens geleverd. En Iran heeft maar een erg klein aantal soldaten gestuurd, zeker niet all in.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom obama een pussy is?
de russen en de iraniers zijn all in gegaan met hun steun aan assad, wat heeft obama gedaan? all in ook? did he put the money where his mouth is? assad moet weg roept ie nu al jaren, maar wat heeft hij concreet gedaan om dit te bereiken?????
geen ene fuck! en daarom is hij een pussy
om maar niet te spreken over wat hij allemaal had beloofd in het palestina/israel conflict, toen hij aantrad, wederom geen ene fuck heeft gedaan, obama = pussy
Ik zeg nergens dat hij geen steun heeft, ik vraag om bewijs dat het volk hem wil.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan Assad overleven zonder steun?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zonder iranees steun zou hij het niet overleven.
Er is geen overtuigend bewijs. Maar:quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij geen steun heeft, ik vraag om bewijs dat het volk hem wil.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In ieder geval is het wel een feit dat de pro-Assad demonstraties gecombineerd een stuk groter waren dan de anti-Assad demonstraties. En velen die eerst demonstreerde steunen nu ook de overheid.
Tevens zou het regime allang gevallen zijn zonder steun.
Syria: As the bombs fall, the people of Damascus rally round Bashar al-Assad
http://www.telegraph.co.u(...)Bashar-al-Assad.html
Er is niet "een" shariah..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Als iemand andermans moeder verkracht en vermoordt krijgt de verkrachter/moordenaar de doodstraf volgens de Shariah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |