Ik ga 'm vanavond checken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef Salina het volgende:
[..]
Nice.
Deze dan:
(SA is all about Teamwork, I know, maar één keertje mag het, deze persoonlijke heldenverering, omdat het Manu is)
Ja, schitterende compilatie. En dat moment waarop Duncan Parker aan z'n jersey trekt en Parker gedwee volgt, daar spreekt zoveel broederlijkheid uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net posten. Dit is zó mooi. Hoe kun je dit saai vinden? Ik ga legit huilen als Duncan, Pop en Manu stoppen.
Zo en zo die hele video is fucking (excuus mn taalgebruik) briljant.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ga 'm vanavond checken.
[..]
Ja, schitterende compilatie. En dat moment waarop Duncan Parker aan z'n jersey trekt en Parker gedwee volgt, daar spreekt zoveel broederlijkheid uit.
Ja, zit 'm nog eens te kijken. De manier waarop ze de bal rondpassen, kippenvel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Zo en zo die hele video is fucking (excuus mn taalgebruik) briljant.
Die passing skills ook.... bijvoorbeeld bij 3:11 van de video. Sick!
hahahahha pg wil zo graag zn team naar de overwinning helpen dat die hier de game n miss zelfs de serie weggegooid heeft xdquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Salina het volgende:
http://hangtime.blogs.nba(...)oncussion-after-all/
The Pacers’ fourth-year star said later that he blacked out momentarily, and can be seen in video lying still as coaches and team medical staff came onto the court in a timeout. George revealed after the game that, in addition to pain from the collision, he also suffered blurred vision over the final 6:50 of the game.
“I mean, I blacked out as soon as it happened,” George said late Tuesday night in the Indiana locker room. “And then, the whole four or five minutes, however much time was remaining, I was just blurry. My eyes was blurry. I just tried to play through it.”
That part came as news to the Pacers’ medical staff. George had denied during the timeout that he was experiencing dizziness, nausea or issues with his vision, all symptoms of a concussion, and was deemed active and aware of his surroundings. So coach Frank Vogel allowed George to play the balance of the game.
Niet echt slim van je, Paul.
Hiermee heb je je team echt te kort gedaan, vrees ik.
Indiana stond op dit moment nog voor. Hier vlak na zou de beslissende 12-2 run van Miami volgen, waarbij vooral LeBron flink scoorde.
George was bewaker van LBJ.
Toeval?
Not cool.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef stephan92 het volgende:
[..]
hahahahha pg wil zo graag zn team naar de overwinning helpen dat die hier de game n miss zelfs de serie weggegooid heeft xd
Rest van je team niet in de steek willen laten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:48 schreef Salina het volgende:
Meeste reacties op CBS Sports en Yahoo van fans gaan over DWade, wat een vervelende speler dat is, gemeen, etcetera.
Wat IK niet snap is dat die fans zich niet afvragen waarom PGeorge gewoon liegt tegen de coaching/medische staf.
METEEN na de botsing (6.49 te gaan in 4e kwart, Indiana stond voor met 4 punten verschil) kwam de beslissende 10-0 run van Miami (run begon bij 6:30 in 4e kwart) waarbij LBJ het merendeel voor rekening nam (met PG als bewaker).
Weird.
Dat snap ik,, maar ten koste van wat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rest van je team niet in de steek willen laten.
Dat mocht je wel willen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef matthijst het volgende:
Of hij zocht gewoon een excuus achteraf omdat hij de grote baas niet kon stoppen
En ze missen hun beste verdediger.quote:
Lijkt wel of de Spurs maar 1 ding willen en dat is de HEAT in de finale!quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:56 schreef Salina het volgende:
Lijkt wel een horrorfilm nu.
Flinke slachting.
Kom maar op, Miami!
Ben al een jaar of 17 Spurs fan. Het is inderdaad gewoon een geweldige franchise. De laatste jaren elke keer aan het begin van het seizoen toch wat nerveus omdat Duncan en Manu nou wel erg oud worden, maar elk seizoen staan ze er gewoon weer. En hoe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Salina het volgende:
Ik ook nog niet superlang hoor, althans niet op deze manier. Vroeger ook veel gevolgd maar toen had ik minder interesse/kennis voor teamspel en meer voor individuele kwaliteiten van spelers.
Het is net als met voetbal, wielrennen en andere sporten denk ik: hoe meer je het gaat volgen/kijken en hoe meer je te weten komt over de sport, hoe meer je je gaat interesseren voor tactische zaken en zaken zoals teamwork en dergelijke.
Overigens scout SA niet alleen goed met draftpicks, maar weten ze ook altijd wel de juiste spelers te vinden die in hun team passen, soms spelers die bij andere teams niet aan de bak kwamen of mislukten ofzo. Mills en Belinelli spelen bij SA ook beter dan ooit.
Popovych en staff zijn daar erg goed in.
Ik denk dat de thunder nog wel minsten 1 game gaan pakken hoor. Ze zijn wel slecht nu maar toch. Als durant en/of wesbrook een wedstrijd on fire gaat winnen ze die waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:26 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, met 4-0 naar de finals zo te zien. Jammer. Hopen dat de Heat het haalt, anders vind ik t wel mooi geweest dit seizoen
Spurs spelen wel echt heel goed nu inderdaad. Ben benieuwd of ze het vol kunnen houden. Ik hoop het niet want dan heeft miami waarschijnlijk geen threepeat maar toch. Kan wel een leuke finals rematch worden. iig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laat Spurs alsjeblieft NBA champions worden. Wat een bazen
Zelfs als ze tegen Indy moeten zou ik het ze nog een wel gunnen. Al zie ik Heat wel de Finals halen helaas.
Een 5e ring voor Duncan zou wel echt een episch afscheid zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef TheGOAT het volgende:
Spurs - Heat, re-match van vorig jaar, die heb ik al gecalld vroeg in het seizoen
Zou wel weer een epische finale worden, net zoals 2013 dat was, of 2011 (Mavs), of 2010 (Lakers-Celtics). Heerlijke Finals gehad laatste jaren hoor![]()
Ooh, en stel dat Timmeh z´n 5e haalt. Is hij beter dan Kobe? Legit question IMO
Dat is hij al.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef TheGOAT het volgende:
Is ie al wel toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef TheGOAT het volgende:
Maar je gaat de Spurs tegen Indiana (als ze winnen van Miami, denk het niet) toch wel kijken, als pure basketballiefhebber?quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:26 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, met 4-0 naar de finals zo te zien. Jammer. Hopen dat de Heat het haalt, anders vind ik t wel mooi geweest dit seizoen
Dit valt dan ook wel weer meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:16 schreef stephan92 het volgende:
[..]
timmy is veel beter dan kobe. Kobe is goed maar niet zo goed als sommige mensen zeggen.
1992, what do you know?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:16 schreef stephan92 het volgende:
[..]
timmy is veel beter dan kobe. Kobe is goed maar niet zo goed als sommige mensen zeggen.
Samenvattingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar je gaat de Spurs tegen Indiana (als ze winnen van Miami, denk het niet) toch wel kijken, als pure basketballiefhebber?
Elke liefhebber zou de finale toch leuk moeten vinden, zeker als zo'n team als de Spurs er in spelen.
Toch?
20 minuten alle scores?quote:
twitter:WojYahooNBA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:32:46Watching Joel Embiid in workout for league executives in Santa Monica. Impossible to imagine passing on him at No. 1. reageer retweet
Time outs worden eruit geknipt, hou je een game van 1,5 uur over. Maakt me niet uit wie er in de Finals staan, puur het feit dat het om de chip gaat maakt elke wedstrijd mooi. Al zouden Bucks en Jazz in de Finals staan, dan nog heb je een mooie series vind ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
20 minuten alle scores?
Beter dan 2,5 uur met time-outs enzo
Kijk Miami wel helemaal, als ze de finals halen, maar Spurs-Pacers boeit me minder.
Embiid, 100%. Hij vult een gapend gat op C en heeft de hoogste upside. Deng en Hawes zijn expirings, gaan weg. TT willen ze traden voor Love.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:46 schreef Salina het volgende:
Zou me niets verbazen als de Cavs voor Embiid gaan.
Wat denk jij, Cavaliers?
En wat hóóp jij?
Vindt het lastig, Cavs hebben toch twee aardige forwards in Thompson en Deng en ook twee aardige centers in Hawes en Varejao. Niet super, maar gewoon...redelijke NBA-spelers.
Gaan ze dan voor forward Wiggins of toch cneter Embiid?
Je kunt altijd een speler ruilen natuurlijk, ik weet niet hoe het zit met aflopende contracten en/of hoe lang Deng nog doorgaat natuurlijk.
Ben zeer benieuwd naar de draft, zo diep als deze...en extra leuk dat ik bijna al deze spelers wel heb zien spelen afgelopen NCAA-seizoen (niet allemaal, maar wel het merendeel).
Gaan Deng en Hawes weg ja? Op zeker?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Embiid, 100%. Hij vult een gapend gat op C en heeft de hoogste upside. Deng en Hawes zijn expirings, gaan weg. TT willen ze traden voor Love.
Natuurlijk niet alleen TT, dat zou straight robbery zijn. Cavs hebben nog meer assets en picks. Alhoewel ik hoop dat het niet doorgaat, TENZIJ je de zekerheid hebt dat Love resigned. Volgens mij gaan ze all in deze zomer omdat LeBron een FA is. Dan heb je meer aan Love dan aan Bennett of TT.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Gaan Deng en Hawes weg ja? Op zeker?
TT voor Love? LOL. Daar komt nog wel iets bij dan neem ik aan, alleen TT zou een beetje weinig zijn voor Love.
Als Love al naar Cleveland gaat, veel interesse voor hem. A lot of love for Love.
Wordt zo en zo interessant weer, deze zomer en deze draft.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Natuurlijk niet alleen TT, dat zou straight robbery zijn. Cavs hebben nog meer assets en picks. Alhoewel ik hoop dat het niet doorgaat, TENZIJ je de zekerheid hebt dat Love resigned. Volgens mij gaan ze all in deze zomer omdat LeBron een FA is. Dan heb je meer aan Love dan aan Bennett of TT.
Grappig ik typte mijn post voordat ik deze had gelezen en we hebben het beide over stuivertje wisselenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef PippenScottie het volgende:
Embiid is niet opeens favoriet.
Al vanaf het begin van afgelopen college seizoen staat hij in diverse mock drafts al in de top drie.
Het hele seizoen wisselden de experts een beetje stuivertje tussen Wiggins, Embiid en Parker.
Ik heb zelf Kansas een aantal keer zien spelen, Wiggins was vaak onzichtbaar.
Over draft prospects gesproken, hebben jullie al gehoord van de Sudanees-Australische Thon Maker? 7 ft 1, 16 jaar, met point guard skills.
We hebben al een SG in Waiters, en die is beter dan de andere SG in z'n class Beal. Het enige waar hij dringend aan moet werken is zijn shot selection. Wat dat betreft, de twee holes die we moeten opvullen zijn SF en C. Dan heb ik liever een franchise C, dan weer een SF. Een C kan een game veranderen, domineren en is ook stukken makkelijker om rond te bouwen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef Omega het volgende:
Wiggins wordt in de NBA toch meer een SG? Die positie hebben de cavs wel meer nodig dan center (als Hawes wil blijven). Waiters doet het vooral goed zonder Irving in het veld.
En zo opeens vind ik het niet van Embiid, al zeker een maand of 4 worden de top 3 steeds door stuivertje wisselen door Embiid, Wiggins en Parker bemand.
Verder wordt ook bij Embiid (pas 4 jaar basketball) ook vooral zijn potentie geroemd. Parker is volgens de experts nog steeds het meest direct inzetbaar. Maar zal waarschijnlijk toch naar 3 zakken.
Weet iemand trouwens of die Exum echt zo goed is dat hij op 4 zal worden gekozen? Ik las dat zijn atletisch vermogen toch wat minder is dan men dacht.
Ik vind Beal beter dan Waiters.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hebben al een SG in Waiters, en die is beter dan de andere SG in z'n class Beal. Het enige waar hij dringend aan moet werken is zijn shot selection. Wat dat betreft, de twee holes die we moeten opvullen zijn SF en C. Dan heb ik liever een franchise C, dan weer een SF. Een C kan een game veranderen, domineren en is ook stukken makkelijker om rond te bouwen.
Buiten dat, is Embiid ook gewoon by far het beste prospect in deze class.
Scola 3 op 3.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:10 schreef Salina het volgende:
De bench van Indiana moet nu wel eens doorkomen trouwens. anders is het bijna niet te doen om te winnen.
Kramp. Had ie vorig jaar ook al op een raar moment tegen de Spurs.quote:Op zondag 25 mei 2014 04:38 schreef Salina het volgende:
pfffff....
Indiana geeft het weg zeg.
LBJ injured??
Pacers mentaal gewoon veeels te zwak om dit Miami te stoppen. Je ziet ze nu ook zo met de koppies omlaag alsof ze 3-0 achter staan. Denk ook wel terecht want ze hadden alles op deze wedstrijd gezet om HCA terug te pakken. Miami kan nu relaxed 3-1 van maken.quote:
Ja, dit dus, dacht ik ook. Nu was de kans, als Miami zo slordig speelt (eerste helft).quote:Op zondag 25 mei 2014 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Als Indiana niet kan profiteren van zo'n flutstart van Miami gaan ze met 4-1 naar huis..
En de befaamde verdediging van Indiana laat een tegenstander toch niet tegen 66% schieten in de tweede helft?
True, Miami zat er heel kort op.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja, dit dus, dacht ik ook. Nu was de kans, als Miami zo slordig speelt (eerste helft).
Maar ook credits aan Miami, deden in de 2e kwart defensief wel een tandje bij.
Ben ik met je eens hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
True, Miami zat er heel kort op.
Maar als ze zo defensie spelen tegen de Spurs zijn ze in het tweede kwart al opgebrand. De Spurs spelen de bal ietsje beter rond dan de Pacers (met gevoel voor understatement).
Dan moet miami zeker zorgen voor een extra center. Dan kan lebron gewoon op sf, bosh op pf en een echte center op de ceter positie spelen. Andersen van de bank is juist goed voor miami dat moeten ze zo houden denk ik. Andersen is juist goed vanaf de bank. Geeft alles wat die kan. Dit kan die niet zo volhouden als die 40 min speelt.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor.
San Antonio is dit jaar denk ik een flink stuk sterker dan Indiana en Miami (wie ze ook treffen in de finale, waarschijnlijk Miami - ik ga er even van uit dat ze winnen van OKC, trouwens).
Ook wat betreft Birdman ben ik het met je eens, hij brengt "iets" wat Miami flink nodig heeft dit jaar.
Bosh heeft zelf recent nog gezegd dat hij echt niet meer in de post wil spelen, omdat dat hem te veel energie kost (omdat ie flink minder zwaar is als zijn tegenstanders).
http://www.cbssports.com/(...)-i-dont-bang-anymore
"I don't bang anybody anymore," Bosh said. "It's a tired thing for me. It's not my strength and I understand that."
Lekker dan, een center van 7-0 die niet meer wil battelen in de post.
Mwaah, small ball werkt de afgelopen jaren wel aardig voor de Heat, niet?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Dan moet miami zeker zorgen voor een extra center. Dan kan lebron gewoon op sf, bosh op pf en een echte center op de ceter positie spelen. Andersen van de bank is juist goed voor miami dat moeten ze zo houden denk ik. Andersen is juist goed vanaf de bank. Geeft alles wat die kan. Dit kan die niet zo volhouden als die 40 min speelt.
Ow, voor dat schijntje snap ik dat hij liever geen blauwe plekken op zijn lichaam meer wil hebben met al dat post-gebeuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
Die niet te vergeten voor 110 miljoen dollar (in 6 jaar) onder contract staat.
Daar hadden ze Greg Oden o.a. voor gehaald toch? Als reserve voor Bosh i.i.g.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Dan moet miami zeker zorgen voor een extra center. Dan kan lebron gewoon op sf, bosh op pf en een echte center op de ceter positie spelen. Andersen van de bank is juist goed voor miami dat moeten ze zo houden denk ik. Andersen is juist goed vanaf de bank. Geeft alles wat die kan. Dit kan die niet zo volhouden als die 40 min speelt.
Oden was altijd al een optimistische gok.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Daar hadden ze Greg Oden o.a. voor gehaald toch? Als reserve voor Bosh i.i.g.
Maar Miami doet het goed met small ball inderdaad. Zolang ze daarmee blijven winnen, zullen ze het lekker zo laten denk ik.
Ben wel heel benieuwd hoe Miami zal gaan spelen tegen San Antonio (as if). Small ball (met risico dat Duncan/Splitter in de paint hun gang kunnen gaan) of grotere lineup (met risico dat SA 3-punters gaat schieten).
Kan al niet wachten op de NBA Final (uitgaande van SA-Miami, kan nog anders zijn natuurlijk).
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:55 schreef Salina het volgende:
Tja, ach, dat loopt soms zo in de topsport. Blessures, failure, verwachtingen.
Spurs 10?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef matthijst het volgende:
Vrij toepasselijk plaatje lijkt me, over blessures?
Vond m wel geinig. Niet zelf gemaakt, al ben ik wel NBA related creatief bezig geweest vandaag
[ afbeelding ]
Ja dat wel idd ze kunnen best small ball blijven spelen maar iig moeten ze dan wel een center hebben zoals bosh eerst was die ook echt alles wil geven daar ook al moet die nog zo hard werken. net zo'n type speler als bosh eerst of als birdman nu, dat denk ik iigquote:Op zondag 25 mei 2014 17:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mwaah, small ball werkt de afgelopen jaren wel aardig voor de Heat, niet?
ja klopt dat is wel zo maar greg oden is nog lang niet klaar om in de playoffs te spelen. en het zal ook nog wel even duren voordat hij sowieso veel minuten gaat krijgen.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Daar hadden ze Greg Oden o.a. voor gehaald toch? Als reserve voor Bosh i.i.g.
Maar Miami doet het goed met small ball inderdaad. Zolang ze daarmee blijven winnen, zullen ze het lekker zo laten denk ik.
Ben wel heel benieuwd hoe Miami zal gaan spelen tegen San Antonio (as if). Small ball (met risico dat Duncan/Splitter in de paint hun gang kunnen gaan) of grotere lineup (met risico dat SA 3-punters gaat schieten).
Kan al niet wachten op de NBA Final (uitgaande van SA-Miami, kan nog anders zijn natuurlijk).
Holy shit.twitter:chadfordinsider twitterde op maandag 26-05-2014 om 01:27:43Joel Embiid's measurements at the workout on Fri: 7' 1" in shoes, 7' 5.75" wingspan, 9' 5.5" standing reach. reageer retweet
Bij wedstrijd twee hadden ze drie Ibaka's kunnen hebben en dan zou OKC nog hebben verloren. 😄quote:Op maandag 26 mei 2014 04:10 schreef D-Wade het volgende:
Dit is dus waarom Ibaka zo cruciaal is voor de Thunder. Zijn presence inside verandert alles in het spel voor de Spurs. Denk toch dat ze met een fitte Ibaka minimaal 1-1 terug kwamen uit SA.
okquote:Op maandag 26 mei 2014 04:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij wedstrijd twee hadden ze drie Ibaka's kunnen hebben en dan zou OKC nog hebben verloren. 😄
Goede zet idd, zat er al aan te komen.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:59 schreef PippenScottie het volgende:
Reggie Jackson in plaats van Thabo Sefalosha pakte ook wel aardig uit.
Voor OKC?quote:
De Thunder viel continu de ring aan, Spurs meer catch and shoot. Dat verklaart een deel van het free throw verschil.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Voor OKC?
Niet eens opgemerkt.
Krijg je als je in bed - half slapend - de wedstrijd volgt.
Maar wat zegt dat? Wil je zeggen dat de referees OKC hielpen? (dat zeggen veel fans op Amerikaanse sportfora altijd als er zo'n groot FT-verschil is, lol)
Of is het simpelweg dat OKC veel meer aan het aanvallen was?
Die interviews slaan sowieso nergens op.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:24 schreef Salina het volgende:
EPIC:
http://www.cbssports.com/(...)out-for-the-playoffs
must-watch
POPS![]()
Die interviewtjes ook altijd tijdens de wedstrijd met David Aldridge...![]()
![]()
Veel mensen (fans op fora die ik lees (nba.com, cbssports.com, yahoo.com) denken wel dat de NBA "rigged" is, vooropgezet dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
Maar daarnaast zijn sponsoren, media en neutrale fans gebaat bij een lange series. Ik geloof niet dat scheidsrechters expliciete instructies krijgen om in het voordeel van een bepaalde ploeg te fluiten, maar ik denk dat ze niet op de vingers worden getikt als in het voordeel van een thuisspelende ploeg fluiten in een must-win situatie.
Het valt inderdaad niet mee om elke keer weer naar een van de beste spelers ooit te moeten kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef Salina het volgende:
Alleen dankzij Birdman kan ik Miami nog enigszins pruimen.
hahahquote:Op maandag 26 mei 2014 12:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee om elke keer weer naar een van de beste spelers ooit te moeten kijken
Birdman is de beste amnesty speler ooit denk.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef Salina het volgende:
Lekkere veer in de *** voor Birdman Andersen:
http://hangtime.blogs.nba(...)nk-intensity-impact/
Verdiend ie wel! Supersub voor Miami.
13 Years NBA ervaring zonder te zijn gedraft en still going strong (lijkt wel beter te worden elk jaar).![]()
![]()
En ik denk niet dat daar een team bij zat die dit kunstje flikte tegen de tweevoudig titelhouder.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef matthijst het volgende:
Neu. Schijnbaar maar 8 teams ooit teruggekomen van 3-1 achterstand.
Ook Hibbert mag wel wat peper in zijn reet.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En ik denk niet dat daar een team bij zat die dit kunstje flikte tegen de tweevoudig titelhouder.
Do or die voor Indiana vannacht. Hopelijk staat de all star George in het veld en niet de all blur George.
In vergelijking met de Hawks series en de halve Wizarda series staat er een behoorlijk ouderwetse Hibbert.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ook Hibbert mag wel wat peper in zijn reet.
LOL. Smiley over het hoofd gezien?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee om elke keer weer naar een van de beste spelers ooit te moeten kijken
Hoezo had die op 3 verloren finales moeten staan.. de heat waren gewoon beter tegen okc en de spurs dus ik snap niet precies wat je bedoelt xdquote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef Zwansen het volgende:
James had eigenlijk op 3 verloren finales moeten staan...
Benieuwd hoe men dan had gepraat over hem.
Spurs hadden vorig jaar wedstrijd 6 moeten winnen. Heat fans verlieten al massaal the arena met nog twee minuten te gaan... SA had een free throw van Leonard nodig, of een defensieve rebound in de slotseconden van regulation.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Hoezo had die op 3 verloren finales moeten staan.. de heat waren gewoon beter tegen okc en de spurs dus ik snap niet precies wat je bedoelt xd
of bedoel je echt puur omdat je benieuwd ben hoe iedereen dan over james dacht?
Ja oke ik snap je punt ze hadden mazzel met de winst van game 6 vorig jaar. Maar wat iedereen vergeet is dat de spurs ook super veel mazzel hadden in de winst van game 1. Wat het eigenlijk waardoor het eigenlijk dus weinig uitmaakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Spurs hadden vorig jaar wedstrijd 6 moeten winnen. Heat fans verlieten al massaal the arena met nog twee minuten te gaan... SA had een free throw van Leonard nodig, of een defensieve rebound in de slotseconden van regulation.
Maar de Heat heeft niks gestolen, die finale had beide kanten op kunnen vallen.
Maar ook als de Heat vorig jaar verloren had zou James met Bird als beste forward ooit worden gezien. Iets meer een underachiever dan nu het geval is.
Naarmate je ouder wordt, heb je minder slaap nodig, is het toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:42 schreef Rosario het volgende:
Mart op Sport1. Dat die zo laat nog opblijft.
Waarschijnlijk heeft hij vanmiddag uitgebreid gedut.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt, heb je minder slaap nodig, is het toch?
Gaat ze wel lukken denk ik. Als de heat zo spelen gaan zowel de spurs en de thunder niet winnen van miami.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een prutwedstrijd.
Indiana is echt niet om aan te zien.
Ik hoop dat de Heat niet gaan three-peaten, maar deze Pacers in de finals zou ik nog veel erger vinden.
Klopt maar de pacers zijn verdedigend wel heel sterk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:29 schreef PippenScottie het volgende:
De Pacers zijn een van de zwakst aanvallende ploegen in de NBA.
Niet te vergelijken met de individuele klasse van Westbrook en Durant of de passing game van de Spurs.
Misschien schuilt daar voor de Heat nog wel een gevaar in dat zij de afgelopen maand nauwelijks een fatsoenlijke tegenstander hebben gehad, terwijl het Westen een battlefield is.
Maar dat zou ook kunnen betekenen dat de Heat een stuk frisser aan de play offs kunnen beginnen.
Hopelijk vanavond een betere match, kan bijna niet anders.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef stephan92 het volgende:
Serie is over denk ik, de pacers komen hier echt niet meer van terug
YEP.quote:
Nou, ik kan je gerust stellen: deze Pacers gaan de finale niet halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een prutwedstrijd.
Indiana is echt niet om aan te zien.
Ik hoop dat de Heat niet gaan three-peaten, maar deze Pacers in de finals zou ik nog veel erger vinden.
Precies word weer een leuke finale denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
YEP.
Denk het en hoop het.
Fenomenaal teamplay van SA tegen fenomenale LBJ.
Bring it on.
Ik ben ook benieuwd idd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef Salina het volgende:
Straks weer OKC-San Antonio.
Ben benieuwd. Nu met Ibaka veranderd er wel veel.
Regulier seizoen heeft OKC ook vaak van SA gewonnen, volgens mij alle games?
Jackson speelde iig goed tot erg goed in die matchups. SA had een beduidend lager scoringspercentage tegen OKC dan tegen andere ploegen, wat ik zo snel even zag.
Hoop dat SA iig deze matchup wint.
Maar OKC heeft THUIS al minstens 8-9 games gewonnen van SA geloof ik, flinke losing streak, de langste voor SA in uit-games.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd idd.
Dat okc in het reguliere seizoen won zegt weinig hoor.
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:37 schreef Salina het volgende:
Adams!![]()
Wat een baas, haha.
20 jr nog maar. En maar blocken.
Ow, dat weet ik niet, of hij nog maar pas basketbalt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?
Is ook het broertje van kogelstootster Valerie Vili kwam ik vorige week achter.
Niet zo'n beest als haar rivale Nadezhda Opstaptsjoek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik niet, of hij nog maar pas basketbalt.
Zou wel zijn onkunde op offensief gebied verklaren, heel ongepolijst.
Weet alleen dat ie maar één jaar college in US heeft gedaan.
En uit een gezin van 16 kinderen komt.
Ik dacht dat die zus ook basketbalde trouwens, maar niet dus? Ik zal eens googelen!
Die zus schijnt een beest te zijn...beestin dan.
Ow, das DIE Nieuw-Zeelandse!quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?
Is ook het broertje van kogelstootster Valerie Vili kwam ik vorige week achter.
Lol, serieus echte naam?quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet zo'n beest als haar rivale Nadezhda OPSTAPtsjoek.
Ja, dat moet je niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:44 schreef PippenScottie het volgende:
Die zou ik niet googlen als ik jou was...
En SA op groene energie ofzo?quote:
Miami heeft al tijden niet tegen een topspeler gespeeld.quote:
Jij hebt je zin. Baynes speelt. En Bonner en Joseph... Pop is woest.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:34 schreef Salina het volgende:
Wrijf het er in, PippenScottie.
OF moet ik zeggen: KukocToni.
Vete?quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt je zin. Baynes speelt. En Bonner en Joseph... Pop is woest.
Heb laatst Dream Team gelezen. Wijdde ok uit over de vete tussen Pippen/Jordan en Kukoc. Tof boek was dat!
Kwam inderdaad van een kant.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Vete?
MWa, een vete komt van twee kanten toch?
Pippen gunde Kukoc gewoon niets, zo was het toch? Weet het exacte verhaal ook niet meer precies hoor, alleen dat Kukoc ooit eens een belangrijk laatste schot moest nemen (dat hij raak schoot btw) en Pippen not amused was dat hij die laatste schot niet kreeg.
Kukoc had niets tegen Pippen en Jordan dacht ik.
Concussion is een kneuzing toch? Niets gebroken of gescheurd, die staat er wel in de finals.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:51 schreef Salina het volgende:
Over energy gesproken....hoe zou het met Birdman Andersen gaan eigenlijk?
Thigh concussion...geen idee hoe serieus dat is.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:14 schreef Salina het volgende:
Vrees dat OKC trouwens een verkeerde tegenstander is voor SA.
SA verliest veel van OKC dit reguliere seizoen met Ibaka erbij.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:44 schreef TheGOAT het volgende:
maarja OKC is een hele slechte matchup voor ze.
Ik ook!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:44 schreef TheGOAT het volgende:Ik hoop enorm op een Spurs - Heat rematch.
Contusion is volgens mij een kneuzing (blauwe plek en/of klein scheurtje oa), inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:44 schreef TheGOAT het volgende:
Thigh contusion ligt er aan hoe erg het is. Is vaak iemand die een flink ijsbeentje heeft gehad en daardoor een hele blauwe plek heeft, misschien heel kleine scheurtje in een spiertje. Vaak zijn deze mensen 'day-to-day' en spelen ze als het moet. Ik verwacht Bridman in game 5, maar Miami zal het waarschijnlijk wel afmaken, dus ze kunnen hem ook rust geven en laten herstellen voor de Finals.
En ik mocht niets negatiefs zeggen over Miami!quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:29 schreef matthijst het volgende:
Is er dan toch nog hoop dat die stink-Spurs naar huis gaan?
Van wie niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:03 schreef Salina het volgende:
En ik mocht niets negatiefs zeggen over Miami!
1e zo'n statline sinds natuurlijk micheal jordan in 1989quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:37 schreef PippenScottie het volgende:
Westbrook 40 punten, 10 assists, 5 rebounds en 5 steals.
Een pareltje, is dit een unieke statline voor de playoffs?
Ik heb de wedstrijd opgezocht op basketballreference.comquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
1e zo'n statline sinds natuurlijk micheal jordan in 1989
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd opgezocht op basketballreference.com
Was wedstrijd drie tegen Cleveland, 44 pt, 10 ast, 7 reb, 5 st. In 39 minuten.
En dat was niet eens een opvallende wedstrijd voor Jordan in dat jaar. De wedstrijd daarop scoorde hij 50 punten en in de daaropvolgende beslissende wedstrijd scoorde hij de game winner over Craig Ehlo.
Daarna begon hij tegen de Knicks met een triple double (34/10/12), om twee wedstrijden later 40 pt, 15 reb, 9 ast, 6 steals te noteren.
En de wedstrijden daarna 47/11/6 en 38/8/10/5.
De conclusie as always: Jordan is GOAT.
Lew Alcindorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
De conclusie as always: Jordan is GOAT.
Nieuwe #1 voor nieuwe Cavs coach.twitter:ESPNCBB twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:37:43Billy Donovan: No promises he'll return to UF. -> http://t.co/eZ4B9SEy8m reageer retweet
Dan nog eerder Bill Russell, 11 titels in 13 seizoenen.quote:
11 titles in an 8 team league. Kareem heeft de rings, de accolades, de longevity, en, not to mention, de meest iconic shot in basketbal. Greatest to ever play the game, imo. Alhoewel ik hem nóg beter vond als Lew Alcindor bij de Bucks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan nog eerder Bill Russell, 11 titels in 13 seizoenen.
Hij ontketende een revolutie in de NBA. Blocks, transition, atletisme.. Eerste zwarte coach in pro sports.
Maar 1 titel voor Kareem bij de Bucks, ondanks kleine league en Oscar Robertson.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
11 titles in an 8 team league. Kareem heeft de rings, de accolades, de longevity, en, not to mention, de meest iconic shot in basketbal. Greatest to ever play the game, imo. Alhoewel ik hem nóg beter vond als Lew Alcindor bij de Bucks.
In welke zin was dat mazzel? Financieel heeft het hem natuurlijk honderden miljoenen extra opgeleverd, maar misschien zou hij geen sabbatical hebben genomen als hij niet de druk had gehad van s werelds bekendste sporter te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef matthijst het volgende:
29:
[ afbeelding ]
Jordan heeft ook een beetje de mazzel van de tijd mee gehad: wereld ging NBA kijken, Dream Team, merchandising, Nike's... Etc.
Jordan ging pas winnen toen hij jackson als coach kreeg en Pippen als teamgenoot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar 1 titel voor Kareem bij de Bucks, ondanks kleine league en Oscar Robertson.
Kareem ging pas winnen toen hij Magic als teamgenoot kreeg.
''Maar'' één title met een 34 y/o Big O.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar 1 titel voor Kareem bij de Bucks, ondanks kleine league en Oscar Robertson.
Kareem ging pas winnen toen hij Magic als teamgenoot kreeg.
bedoelde meer dat Russell etc niet vaak worden meegenomen, ondanks meer ringenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In welke zin was dat mazzel? Financieel heeft het hem natuurlijk honderden miljoenen extra opgeleverd, maar misschien zou hij geen sabbatical hebben genomen als hij niet de druk had gehad van s werelds bekendste sporter te zijn.
Je kan ook zeggen dat James en Kobe mazzel hadden dat ze college konden overslaan en dus 4 extra jaren als prof te hebben.
We'll never know.
Van jou man, een paar dagen geleden!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef Salina het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:55 schreef matthijst het volgende:
Wat. Omdat ik je Hatorade aanbood? Pff, redelijk standaard uitdrukking.quote:
Vannacht niet van de partij vrees ik. Afgelopen nacht maar twee uur geslapen en ik denk niet dat ik mijn broodnodige nachtrust ga opofferen voor de Pacers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Salina het volgende:
Ja, gezellig joh, kun je lekker mee slowchatten hier.
Altijd het hoogtepunt van mijn basketbalavond.
Dat kan ook zomaar inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef Rosario het volgende:
Ik voorspel een dikke Heat-zege. Ze zullen er wel klaar mee zijn.
Bosh WIL ook niet meer als center spelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:56 schreef BDIL het volgende:
Bosh mag nooit als center spelenZero defence
Welk punt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:26 schreef Doublepain het volgende:
Die punt had dus nooit mogen tellen, stond al op 0 voor de release
Hillquote:
Puushquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:29 schreef Salina het volgende:
Ah ok.
Hoe krijg je zo'n fotootje dan zo snel voor elkaar joh?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:25 schreef Salina het volgende:
Miami mag blij zijn met Ray Allen zeg.
De hele playoffs al. Erg goed bezig.
17*quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:41 schreef Salina het volgende:
Dus terwijl LeBron op de bank zit, scoort Miami 13 punten meer als Indiana?
Lol. Relax dude.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is 15... Bovendien stonden ze met lebron -4 achter en nu + 13 which makes 17.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |