Ow, dat weet ik niet, of hij nog maar pas basketbalt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?
Is ook het broertje van kogelstootster Valerie Vili kwam ik vorige week achter.
Niet zo'n beest als haar rivale Nadezhda Opstaptsjoek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik niet, of hij nog maar pas basketbalt.
Zou wel zijn onkunde op offensief gebied verklaren, heel ongepolijst.
Weet alleen dat ie maar één jaar college in US heeft gedaan.
En uit een gezin van 16 kinderen komt.
Ik dacht dat die zus ook basketbalde trouwens, maar niet dus? Ik zal eens googelen!
Die zus schijnt een beest te zijn...beestin dan.
Ow, das DIE Nieuw-Zeelandse!quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?
Is ook het broertje van kogelstootster Valerie Vili kwam ik vorige week achter.
Lol, serieus echte naam?quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet zo'n beest als haar rivale Nadezhda OPSTAPtsjoek.
Ja, dat moet je niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:44 schreef PippenScottie het volgende:
Die zou ik niet googlen als ik jou was...
En SA op groene energie ofzo?quote:
Miami heeft al tijden niet tegen een topspeler gespeeld.quote:
Jij hebt je zin. Baynes speelt. En Bonner en Joseph... Pop is woest.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:34 schreef Salina het volgende:
Wrijf het er in, PippenScottie.
OF moet ik zeggen: KukocToni.
Vete?quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt je zin. Baynes speelt. En Bonner en Joseph... Pop is woest.
Heb laatst Dream Team gelezen. Wijdde ok uit over de vete tussen Pippen/Jordan en Kukoc. Tof boek was dat!
Kwam inderdaad van een kant.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Vete?
MWa, een vete komt van twee kanten toch?
Pippen gunde Kukoc gewoon niets, zo was het toch? Weet het exacte verhaal ook niet meer precies hoor, alleen dat Kukoc ooit eens een belangrijk laatste schot moest nemen (dat hij raak schoot btw) en Pippen not amused was dat hij die laatste schot niet kreeg.
Kukoc had niets tegen Pippen en Jordan dacht ik.
Concussion is een kneuzing toch? Niets gebroken of gescheurd, die staat er wel in de finals.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:51 schreef Salina het volgende:
Over energy gesproken....hoe zou het met Birdman Andersen gaan eigenlijk?
Thigh concussion...geen idee hoe serieus dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |