abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140421610
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een prutwedstrijd.
Indiana is echt niet om aan te zien.

Ik hoop dat de Heat niet gaan three-peaten, maar deze Pacers in de finals zou ik nog veel erger vinden.
Gaat ze wel lukken denk ik. Als de heat zo spelen gaan zowel de spurs en de thunder niet winnen van miami.
Miami heeft in ieder geval een goede kans op de 3peat.
Ze komen sowieso in de finale, de pacers komen echt niet terug van een 3-1 achterstand tegen miami
-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 mei 2014 @ 12:29:57 #177
426493 crew  PippenScottie
pi_140421943
De Pacers zijn een van de zwakst aanvallende ploegen in de NBA.

Niet te vergelijken met de individuele klasse van Westbrook en Durant of de passing game van de Spurs.

Misschien schuilt daar voor de Heat nog wel een gevaar in dat zij de afgelopen maand nauwelijks een fatsoenlijke tegenstander hebben gehad, terwijl het Westen een battlefield is.
Maar dat zou ook kunnen betekenen dat de Heat een stuk frisser aan de play offs kunnen beginnen.

Hopelijk vanavond een betere match, kan bijna niet anders.
My friends all drive horses
pi_140422264
pi_140423231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:29 schreef PippenScottie het volgende:
De Pacers zijn een van de zwakst aanvallende ploegen in de NBA.

Niet te vergelijken met de individuele klasse van Westbrook en Durant of de passing game van de Spurs.

Misschien schuilt daar voor de Heat nog wel een gevaar in dat zij de afgelopen maand nauwelijks een fatsoenlijke tegenstander hebben gehad, terwijl het Westen een battlefield is.
Maar dat zou ook kunnen betekenen dat de Heat een stuk frisser aan de play offs kunnen beginnen.

Hopelijk vanavond een betere match, kan bijna niet anders.
Klopt maar de pacers zijn verdedigend wel heel sterk.
De spurs en de thunder zullen inderdaad een stuk moeilijker zijn voor miami maar ik denk nog steeds dat hun allebei niet 4 keer van miami kunnen winnen.
-
pi_140424458
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef stephan92 het volgende:
Serie is over denk ik, de pacers komen hier echt niet meer van terug
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef stephan92 het volgende:
2013 finals rematch?
YEP.
Denk het en hoop het.

Fenomenaal teamplay van SA tegen fenomenale LBJ.

Bring it on.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140424496
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een prutwedstrijd.
Indiana is echt niet om aan te zien.

Ik hoop dat de Heat niet gaan three-peaten, maar deze Pacers in de finals zou ik nog veel erger vinden.
Nou, ik kan je gerust stellen: deze Pacers gaan de finale niet halen.

Ik vond het ook een prutwedstrijd.
Birdman niet aanwezig, toch aardig wat energiek spel afwezig bij Miami denk je dan op voorhand.
Dan denk je, vandaag gaat Indiana even knallen (i.i.g. proberen energiek te spelen).

Maar niets daarvan. Miami speelde ook gewoon goed hoor, LBJ fenomenaal. Maar IND was echt zo matig, bah. Niets geen agressie, energie.

Ondanks dat ze steeds maar 5-10 punten achter stonden (met al die 3-punters van Bosh en superplays van LBJ) had ik geen enkel moment het gevoel dat ze ook maar kans hadden om langszij te komen.
Geen enkele.

[ Bericht 16% gewijzigd door Salina op 27-05-2014 13:53:29 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140424679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef Salina het volgende:

[..]

[..]

YEP.
Denk het en hoop het.

Fenomenaal teamplay van SA tegen fenomenale LBJ.

Bring it on.
Precies word weer een leuke finale denk ik.
-
pi_140434934

Je hoeft niet hard te zoeken, er gaan zoveel basic dingen mis bij Indy, al 3 jaar lang. Als je tegen Miami speelt ishet devies in de aanval; 'execute well, run your plays and don't turn it over'. Verdedigend is het een stukje makkelijker, Miami is niet meer de machine die het vorig jaar en jaar daarvoor was. Maar als je ziet hoe beperkt Indy is aanvallend, hoe weinig talent ze hebben. En dan ook nog met zulke slechte execution, screens wat geen screens zijn, ja, dan krijg je nooit mensen open voor een goed schot. Doet mij een beetje aan de beperkte OKC aanval denken...
Only the strong survive
pi_140455167
Straks weer OKC-San Antonio.

Ben benieuwd. Nu met Ibaka veranderd er wel veel.
Regulier seizoen heeft OKC ook vaak van SA gewonnen, volgens mij alle games?

Jackson speelde iig goed tot erg goed in die matchups. SA had een beduidend lager scoringspercentage tegen OKC dan tegen andere ploegen, wat ik zo snel even zag.

Hoop dat SA iig deze matchup wint.
pi_140455383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef Salina het volgende:
Straks weer OKC-San Antonio.

Ben benieuwd. Nu met Ibaka veranderd er wel veel.
Regulier seizoen heeft OKC ook vaak van SA gewonnen, volgens mij alle games?

Jackson speelde iig goed tot erg goed in die matchups. SA had een beduidend lager scoringspercentage tegen OKC dan tegen andere ploegen, wat ik zo snel even zag.

Hoop dat SA iig deze matchup wint.
Ik ben ook benieuwd idd.
Dat okc in het reguliere seizoen won zegt weinig hoor. De nets hebben de heat ook gesweept in het reguliere seizoen. In de playoffs geen partij voor ze dus dit zegt vrij weinig.
Maar ik ben idd benieuwd, ik hoop dat okc wel wint eigenlijk. gaat de serie sowieso tot 6!
-
pi_140456467
Het is wel te hopen dat de spurs in de finale komen tegen dit miami.. okc geen enkele kans
hhhhh
pi_140456486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kobe wss niet voor lebron doordat te weinig assists in de meeste games hehe :P
hhhhh
pi_140456525
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef stephan92 het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd idd.
Dat okc in het reguliere seizoen won zegt weinig hoor.
Maar OKC heeft THUIS al minstens 8-9 games gewonnen van SA geloof ik, flinke losing streak, de langste voor SA in uit-games.

Verder speelt Tony Parker al 3 seizoenen lang matig tegen OKC als Ibaka op de vloer staat las ik net.

Kwestie van verkeerde/slechte matchup?
pi_140456731
Game 4!

Zin in! *O*
pi_140456752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 02:59 schreef Salina het volgende:
Game 4!

Zin in! *O*
Lekker begin ehh
hhhhh
pi_140456761
Shitt jackson :{ Zo wil ik ook niet dat de spurs winnen...
hhhhh
pi_140456767
Weer een blessure, ziet er niet goed uit voor Reggie Jackson.

Typisch sportblessure, altijd weer die enkel die dubbel knalt...door elkaar zakt...whatever.
pi_140456778
Rebounden, SA?
pi_140456827
¡Vamos! *O*
pi_140456850
OKC on a mission.
pi_140456871
Lool @ pop _O-
hhhhh
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 mei 2014 @ 03:34:16 #197
pi_140456878
Westbrook... Soms haat ik hem hartsgrondig als hij op het eind VN een wedstrijd in zijn eentje de boel wil beslissen en minutenlang alles schiet en niet naar zijn teamgenoten omkijkt.

Maar als Westbrook on is, damn...

Also, Pop en Aldridge! 😄
pi_140456883
Dit gaat niet, Reggie.
pi_140456888
Adams! O+
Wat een baas, haha.
20 jr nog maar. En maar blocken.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 mei 2014 @ 03:38:48 #200
pi_140456894
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 03:37 schreef Salina het volgende:
Adams! O+
Wat een baas, haha.
20 jr nog maar. En maar blocken.
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?
Is ook het broertje van kogelstootster Valerie Vili kwam ik vorige week achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')