Gaat ze wel lukken denk ik. Als de heat zo spelen gaan zowel de spurs en de thunder niet winnen van miami.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een prutwedstrijd.
Indiana is echt niet om aan te zien.
Ik hoop dat de Heat niet gaan three-peaten, maar deze Pacers in de finals zou ik nog veel erger vinden.
Klopt maar de pacers zijn verdedigend wel heel sterk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:29 schreef PippenScottie het volgende:
De Pacers zijn een van de zwakst aanvallende ploegen in de NBA.
Niet te vergelijken met de individuele klasse van Westbrook en Durant of de passing game van de Spurs.
Misschien schuilt daar voor de Heat nog wel een gevaar in dat zij de afgelopen maand nauwelijks een fatsoenlijke tegenstander hebben gehad, terwijl het Westen een battlefield is.
Maar dat zou ook kunnen betekenen dat de Heat een stuk frisser aan de play offs kunnen beginnen.
Hopelijk vanavond een betere match, kan bijna niet anders.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef stephan92 het volgende:
Serie is over denk ik, de pacers komen hier echt niet meer van terug
YEP.quote:
Nou, ik kan je gerust stellen: deze Pacers gaan de finale niet halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een prutwedstrijd.
Indiana is echt niet om aan te zien.
Ik hoop dat de Heat niet gaan three-peaten, maar deze Pacers in de finals zou ik nog veel erger vinden.
Precies word weer een leuke finale denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:44 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
YEP.
Denk het en hoop het.
Fenomenaal teamplay van SA tegen fenomenale LBJ.
Bring it on.
Ik ben ook benieuwd idd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:53 schreef Salina het volgende:
Straks weer OKC-San Antonio.
Ben benieuwd. Nu met Ibaka veranderd er wel veel.
Regulier seizoen heeft OKC ook vaak van SA gewonnen, volgens mij alle games?
Jackson speelde iig goed tot erg goed in die matchups. SA had een beduidend lager scoringspercentage tegen OKC dan tegen andere ploegen, wat ik zo snel even zag.
Hoop dat SA iig deze matchup wint.
Maar OKC heeft THUIS al minstens 8-9 games gewonnen van SA geloof ik, flinke losing streak, de langste voor SA in uit-games.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd idd.
Dat okc in het reguliere seizoen won zegt weinig hoor.
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:37 schreef Salina het volgende:
Adams!![]()
Wat een baas, haha.
20 jr nog maar. En maar blocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |