Ow, dat weet ik niet, of hij nog maar pas basketbalt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?
Is ook het broertje van kogelstootster Valerie Vili kwam ik vorige week achter.
Niet zo'n beest als haar rivale Nadezhda Opstaptsjoek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik niet, of hij nog maar pas basketbalt.
Zou wel zijn onkunde op offensief gebied verklaren, heel ongepolijst.
Weet alleen dat ie maar één jaar college in US heeft gedaan.
En uit een gezin van 16 kinderen komt.
Ik dacht dat die zus ook basketbalde trouwens, maar niet dus? Ik zal eens googelen!
Die zus schijnt een beest te zijn...beestin dan.
Ow, das DIE Nieuw-Zeelandse!quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij basketbalt toch ook nog maar een paar jaar?
Is ook het broertje van kogelstootster Valerie Vili kwam ik vorige week achter.
Lol, serieus echte naam?quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet zo'n beest als haar rivale Nadezhda OPSTAPtsjoek.
Ja, dat moet je niet zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:44 schreef PippenScottie het volgende:
Die zou ik niet googlen als ik jou was...
En SA op groene energie ofzo?quote:
Miami heeft al tijden niet tegen een topspeler gespeeld.quote:
Jij hebt je zin. Baynes speelt. En Bonner en Joseph... Pop is woest.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:34 schreef Salina het volgende:
Wrijf het er in, PippenScottie.
OF moet ik zeggen: KukocToni.
Vete?quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt je zin. Baynes speelt. En Bonner en Joseph... Pop is woest.
Heb laatst Dream Team gelezen. Wijdde ok uit over de vete tussen Pippen/Jordan en Kukoc. Tof boek was dat!
Kwam inderdaad van een kant.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Vete?
MWa, een vete komt van twee kanten toch?
Pippen gunde Kukoc gewoon niets, zo was het toch? Weet het exacte verhaal ook niet meer precies hoor, alleen dat Kukoc ooit eens een belangrijk laatste schot moest nemen (dat hij raak schoot btw) en Pippen not amused was dat hij die laatste schot niet kreeg.
Kukoc had niets tegen Pippen en Jordan dacht ik.
Concussion is een kneuzing toch? Niets gebroken of gescheurd, die staat er wel in de finals.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:51 schreef Salina het volgende:
Over energy gesproken....hoe zou het met Birdman Andersen gaan eigenlijk?
Thigh concussion...geen idee hoe serieus dat is.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:14 schreef Salina het volgende:
Vrees dat OKC trouwens een verkeerde tegenstander is voor SA.
SA verliest veel van OKC dit reguliere seizoen met Ibaka erbij.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:44 schreef TheGOAT het volgende:
maarja OKC is een hele slechte matchup voor ze.
Ik ook!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:44 schreef TheGOAT het volgende:Ik hoop enorm op een Spurs - Heat rematch.
Contusion is volgens mij een kneuzing (blauwe plek en/of klein scheurtje oa), inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:44 schreef TheGOAT het volgende:
Thigh contusion ligt er aan hoe erg het is. Is vaak iemand die een flink ijsbeentje heeft gehad en daardoor een hele blauwe plek heeft, misschien heel kleine scheurtje in een spiertje. Vaak zijn deze mensen 'day-to-day' en spelen ze als het moet. Ik verwacht Bridman in game 5, maar Miami zal het waarschijnlijk wel afmaken, dus ze kunnen hem ook rust geven en laten herstellen voor de Finals.
En ik mocht niets negatiefs zeggen over Miami!quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:29 schreef matthijst het volgende:
Is er dan toch nog hoop dat die stink-Spurs naar huis gaan?
Van wie niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:03 schreef Salina het volgende:
En ik mocht niets negatiefs zeggen over Miami!
1e zo'n statline sinds natuurlijk micheal jordan in 1989quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:37 schreef PippenScottie het volgende:
Westbrook 40 punten, 10 assists, 5 rebounds en 5 steals.
Een pareltje, is dit een unieke statline voor de playoffs?
Ik heb de wedstrijd opgezocht op basketballreference.comquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
1e zo'n statline sinds natuurlijk micheal jordan in 1989
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd opgezocht op basketballreference.com
Was wedstrijd drie tegen Cleveland, 44 pt, 10 ast, 7 reb, 5 st. In 39 minuten.
En dat was niet eens een opvallende wedstrijd voor Jordan in dat jaar. De wedstrijd daarop scoorde hij 50 punten en in de daaropvolgende beslissende wedstrijd scoorde hij de game winner over Craig Ehlo.
Daarna begon hij tegen de Knicks met een triple double (34/10/12), om twee wedstrijden later 40 pt, 15 reb, 9 ast, 6 steals te noteren.
En de wedstrijden daarna 47/11/6 en 38/8/10/5.
De conclusie as always: Jordan is GOAT.
Lew Alcindorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
De conclusie as always: Jordan is GOAT.
Nieuwe #1 voor nieuwe Cavs coach.twitter:ESPNCBB twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:37:43Billy Donovan: No promises he'll return to UF. -> http://t.co/eZ4B9SEy8m reageer retweet
Dan nog eerder Bill Russell, 11 titels in 13 seizoenen.quote:
11 titles in an 8 team league. Kareem heeft de rings, de accolades, de longevity, en, not to mention, de meest iconic shot in basketbal. Greatest to ever play the game, imo. Alhoewel ik hem nóg beter vond als Lew Alcindor bij de Bucks.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan nog eerder Bill Russell, 11 titels in 13 seizoenen.
Hij ontketende een revolutie in de NBA. Blocks, transition, atletisme.. Eerste zwarte coach in pro sports.
Maar 1 titel voor Kareem bij de Bucks, ondanks kleine league en Oscar Robertson.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
11 titles in an 8 team league. Kareem heeft de rings, de accolades, de longevity, en, not to mention, de meest iconic shot in basketbal. Greatest to ever play the game, imo. Alhoewel ik hem nóg beter vond als Lew Alcindor bij de Bucks.
In welke zin was dat mazzel? Financieel heeft het hem natuurlijk honderden miljoenen extra opgeleverd, maar misschien zou hij geen sabbatical hebben genomen als hij niet de druk had gehad van s werelds bekendste sporter te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef matthijst het volgende:
29:
[ afbeelding ]
Jordan heeft ook een beetje de mazzel van de tijd mee gehad: wereld ging NBA kijken, Dream Team, merchandising, Nike's... Etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |