abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:12:39 #51
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140287518
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon matches?
20 minuten alle scores?
Beter dan 2,5 uur met time-outs enzo :)
Kijk Miami wel helemaal, als ze de finals halen, maar Spurs-Pacers boeit me minder.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140288485
WojYahooNBA twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 19:32:46 Watching Joel Embiid in workout for league executives in Santa Monica. Impossible to imagine passing on him at No. 1. reageer retweet
pi_140301645
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

20 minuten alle scores?
Beter dan 2,5 uur met time-outs enzo :)
Kijk Miami wel helemaal, als ze de finals halen, maar Spurs-Pacers boeit me minder.
Time outs worden eruit geknipt, hou je een game van 1,5 uur over. Maakt me niet uit wie er in de Finals staan, puur het feit dat het om de chip gaat maakt elke wedstrijd mooi. Al zouden Bucks en Jazz in de Finals staan, dan nog heb je een mooie series vind ik
Only the strong survive
pi_140313976
Zou me niets verbazen als de Cavs voor Embiid gaan.

Wat denk jij, Cavaliers?
En wat hóóp jij?

Vindt het lastig, Cavs hebben toch twee aardige forwards in Thompson en Deng en ook twee aardige centers in Hawes en Varejao. Niet super, maar gewoon...redelijke NBA-spelers.

Gaan ze dan voor forward Wiggins of toch cneter Embiid?

Je kunt altijd een speler ruilen natuurlijk, ik weet niet hoe het zit met aflopende contracten en/of hoe lang Deng nog doorgaat natuurlijk.

Ben zeer benieuwd naar de draft, zo diep als deze... :9~ en extra leuk dat ik bijna al deze spelers wel heb zien spelen afgelopen NCAA-seizoen (niet allemaal, maar wel het merendeel).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140314302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:46 schreef Salina het volgende:
Zou me niets verbazen als de Cavs voor Embiid gaan.

Wat denk jij, Cavaliers?
En wat hóóp jij?

Vindt het lastig, Cavs hebben toch twee aardige forwards in Thompson en Deng en ook twee aardige centers in Hawes en Varejao. Niet super, maar gewoon...redelijke NBA-spelers.

Gaan ze dan voor forward Wiggins of toch cneter Embiid?

Je kunt altijd een speler ruilen natuurlijk, ik weet niet hoe het zit met aflopende contracten en/of hoe lang Deng nog doorgaat natuurlijk.

Ben zeer benieuwd naar de draft, zo diep als deze... :9~ en extra leuk dat ik bijna al deze spelers wel heb zien spelen afgelopen NCAA-seizoen (niet allemaal, maar wel het merendeel).
Embiid, 100%. Hij vult een gapend gat op C en heeft de hoogste upside. Deng en Hawes zijn expirings, gaan weg. TT willen ze traden voor Love.
pi_140314388
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Embiid, 100%. Hij vult een gapend gat op C en heeft de hoogste upside. Deng en Hawes zijn expirings, gaan weg. TT willen ze traden voor Love.
Gaan Deng en Hawes weg ja? Op zeker?
TT voor Love? LOL. Daar komt nog wel iets bij dan neem ik aan, alleen TT zou een beetje weinig zijn voor Love.

Als Love al naar Cleveland gaat, veel interesse voor hem. A lot of love for Love. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140314453
Embiid lijkt me een goede keus, trouwens. Alleen het rug-verhaal even afwachten, maar verder zou ik hem kiezen boven Wiggins, die ik een beetje slapjes vind overkomen (weinig vechtlust en mentale kracht, alles op techniek en atletisch vermogen doen maar dat is nog niet genoeg).

Embiid heeft idd een hoge (potentiele) ceiling.
pi_140314460
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Salina het volgende:

[..]

Gaan Deng en Hawes weg ja? Op zeker?
TT voor Love? LOL. Daar komt nog wel iets bij dan neem ik aan, alleen TT zou een beetje weinig zijn voor Love.

Als Love al naar Cleveland gaat, veel interesse voor hem. A lot of love for Love. :)
Natuurlijk niet alleen TT, dat zou straight robbery zijn. Cavs hebben nog meer assets en picks. Alhoewel ik hoop dat het niet doorgaat, TENZIJ je de zekerheid hebt dat Love resigned. Volgens mij gaan ze all in deze zomer omdat LeBron een FA is. Dan heb je meer aan Love dan aan Bennett of TT.
pi_140315065
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:03 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Natuurlijk niet alleen TT, dat zou straight robbery zijn. Cavs hebben nog meer assets en picks. Alhoewel ik hoop dat het niet doorgaat, TENZIJ je de zekerheid hebt dat Love resigned. Volgens mij gaan ze all in deze zomer omdat LeBron een FA is. Dan heb je meer aan Love dan aan Bennett of TT.
Wordt zo en zo interessant weer, deze zomer en deze draft.

Love zie ik zelf eerder naar Boston of LA Lakers gaan, weet niet zo waarom.
Hij komt van UCLA en zijn vriendin woont in LA, dus dat zou alvast helpen.
pi_140315119
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:25 schreef Salina het volgende:

[..]

zo en zo
Sowieso! o|O
pi_140315148
Dat is zo ouderwets/Deutsch. :P

Maar je hebt gelijk, ik gebruik sowieso ook vaak.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 16:54:46 #63
28167 matthijst
pi_140315952
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 16:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sowieso! o|O
^O^
pi_140318396
Vannacht eindelijk weer basketbal (f*ck die 2 dagen vrij steeds). :P

Miami-Indiana.

Indiana moet een van de 2 games in Miami wel winnen anders kunnen ze het vergeten.

Paul George kan meedoen (en zal waarschijnlijk ook meedoen).

Hopen op de Pacers!
De bench van Indiana moet nu wel eens doorkomen trouwens. anders is het bijna niet te doen om te winnen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Salina op 24-05-2014 18:19:20 ]
pi_140319737
Embiid is 'opeens' uit het niets de no. 1 favoriet. Als je video's van hem ziet is het duidelijk waarom, deze man heeft alles. Is agile, heeft moves, heeft alles. Als je hem ziet bewegen is het een jonge versie van Hakeem zag ik ergens, en daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen die rug he.. Maar je moet hem als 1e kiezen denk ik.

Grappig, hoe je al 3 jaar hoort dat dit het jaar van Wiggins zou zijn. 'Can't miss prospect etc' maar heeft minder laten zien dan er van hem verwacht werd. Dribbling skills zijn zeer matig, schot is zeer matig. Randle en ook Parker missen bepaalde dingen. Ook al zou Embiid de nieuwe Greg Oden worden is je keuze nog steeds verdedigbaar denk ik. Die andere spelers zijn geen 'franchise changers' zoals bijv. een Anthony Davis of John Wall dat wel waren afgelopen jaren (maar Kyrie Irving bijvoorbeeld? Vraagtekens hoor.) Ik vind dat spelers vaak te snel bust genoemd worden, puur omdat er van te voren teveel van ze verwacht wordt.
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 mei 2014 @ 19:42:49 #66
426493 crew  PippenScottie
pi_140320758
Embiid is niet opeens favoriet.
Al vanaf het begin van afgelopen college seizoen staat hij in diverse mock drafts al in de top drie.
Het hele seizoen wisselden de experts een beetje stuivertje tussen Wiggins, Embiid en Parker.
Ik heb zelf Kansas een aantal keer zien spelen, Wiggins was vaak onzichtbaar.

Over draft prospects gesproken, hebben jullie al gehoord van de Sudanees-Australische Thon Maker? 7 ft 1, 16 jaar, met point guard skills.
My friends all drive horses
pi_140320848
Wiggins wordt in de NBA toch meer een SG? Die positie hebben de cavs wel meer nodig dan center (als Hawes wil blijven). Waiters doet het vooral goed zonder Irving in het veld.
En zo opeens vind ik het niet van Embiid, al zeker een maand of 4 worden de top 3 steeds door stuivertje wisselen door Embiid, Wiggins en Parker bemand.
Verder wordt ook bij Embiid (pas 4 jaar basketball) ook vooral zijn potentie geroemd. Parker is volgens de experts nog steeds het meest direct inzetbaar. Maar zal waarschijnlijk toch naar 3 zakken.

Weet iemand trouwens of die Exum echt zo goed is dat hij op 4 zal worden gekozen? Ik las dat zijn atletisch vermogen toch wat minder is dan men dacht.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_140320952
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:42 schreef PippenScottie het volgende:
Embiid is niet opeens favoriet.
Al vanaf het begin van afgelopen college seizoen staat hij in diverse mock drafts al in de top drie.
Het hele seizoen wisselden de experts een beetje stuivertje tussen Wiggins, Embiid en Parker.
Ik heb zelf Kansas een aantal keer zien spelen, Wiggins was vaak onzichtbaar.

Over draft prospects gesproken, hebben jullie al gehoord van de Sudanees-Australische Thon Maker? 7 ft 1, 16 jaar, met point guard skills.
Grappig ik typte mijn post voordat ik deze had gelezen en we hebben het beide over stuivertje wisselen :)

Ik zie niet echt point guard skills bij hem. Ik denk dat Matur Maker mee basketball skills heeft (als ik de verhalen mag geloven), maar Thon is vooral lang heeeeel lang. Net nog even gekeken, en toch wel beter dan ik dacht, niet alleen maar lengte.

[ Bericht 3% gewijzigd door Omega op 24-05-2014 19:54:42 ]
pi_140321206
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef Omega het volgende:
Wiggins wordt in de NBA toch meer een SG? Die positie hebben de cavs wel meer nodig dan center (als Hawes wil blijven). Waiters doet het vooral goed zonder Irving in het veld.
En zo opeens vind ik het niet van Embiid, al zeker een maand of 4 worden de top 3 steeds door stuivertje wisselen door Embiid, Wiggins en Parker bemand.
Verder wordt ook bij Embiid (pas 4 jaar basketball) ook vooral zijn potentie geroemd. Parker is volgens de experts nog steeds het meest direct inzetbaar. Maar zal waarschijnlijk toch naar 3 zakken.

Weet iemand trouwens of die Exum echt zo goed is dat hij op 4 zal worden gekozen? Ik las dat zijn atletisch vermogen toch wat minder is dan men dacht.
We hebben al een SG in Waiters, en die is beter dan de andere SG in z'n class Beal. Het enige waar hij dringend aan moet werken is zijn shot selection. Wat dat betreft, de twee holes die we moeten opvullen zijn SF en C. Dan heb ik liever een franchise C, dan weer een SF. Een C kan een game veranderen, domineren en is ook stukken makkelijker om rond te bouwen.

Buiten dat, is Embiid ook gewoon by far het beste prospect in deze class.
pi_140321231
Nooit gehoord van Thon Maker.
Zag wel dat Kansas alweer een nieuwe superprospect aan hun lijstje voor volgend jaar heeft toegevoegd, een 16-jarige speler uit Oekraine (Sviatoslav Mikhailiuk als ik het goed schrijf). ;)

Ben wel benieuwd naar Kansas volgend jaar.

Hoort eigenlijk in het NCAA topic thuis maar goed...

Verder wordt Embiid inderdaad al het hele NCAA-seizoen genoemd als top-3 kandidaat en laatste maanden zelfs als #1, juist vanwege zijn ceiling en feit dat hij amper 4 jaar basketbal speelt.
pi_140322079
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

We hebben al een SG in Waiters, en die is beter dan de andere SG in z'n class Beal. Het enige waar hij dringend aan moet werken is zijn shot selection. Wat dat betreft, de twee holes die we moeten opvullen zijn SF en C. Dan heb ik liever een franchise C, dan weer een SF. Een C kan een game veranderen, domineren en is ook stukken makkelijker om rond te bouwen.

Buiten dat, is Embiid ook gewoon by far het beste prospect in deze class.
Ik vind Beal beter dan Waiters.

Ik denk ook dat Embiid #1 is, maar met alle verhalen zoals http://bleacherreport.com(...)eland-cavs-backcourt zou een sg misschien beter zijn. En Wiggins is geen slechte speler lijkt me.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:04:57 #72
28167 matthijst
pi_140329013
Elke dag een wedstrijd de komende week :)

Sneakers in de playoffs:
http://www.nicekicks.com/(...)n-danny-green-glove/

[ Bericht 44% gewijzigd door matthijst op 24-05-2014 23:20:09 ]
pi_140330949
Nog 3 uur...pff..
Wedstrijden zijn fucking late (voor Europeanen dan). :{
pi_140335448
Goh, misschien zien we Greg Oden wel vandaag.
pi_140335546
Wow, Miami begint lekker zeg...5 turnovers al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')