sinds wanneer is swans eigenlijk zo hipquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ff Swans luisteren om deze zooi weg te spoelen
25quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef superniger het volgende:
TV / Bureau Sport # 8 Heldenprogramma......
Lijkt me wel aardig met teleurgestelde VI kijkers.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Goede Lucky, dit programma zou ook gewoon succesvol zijn
No clue. Zag ze inderdaad de laatste week echt overal voorbij komen (inclusief zeer positieve commentaren)quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer is swans eigenlijk zo hip
Michael Gira zou zich omdraaien in zijn graf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
No clue. Zag ze inderdaad de laatste week echt overal voorbij komen (inclusief zeer positieve commentaren)
overigens is het mij soms net wat té extreem maar zo een half uurtje is wel lekker
ja kan eigenlijk niet he, maar een half uur luisteren. Dan is er geen belevingquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Micheal Gira zou zich omdraaien in zijn graf.
ohnee ik bedoel dat hij ineens hip isquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja kan eigenlijk niet he, maar een half uur luisteren. Dan is er geen beleving
Ik ben gewoon een zwakkeling. Ik kan het niet bevatten.
Oh nee dat lijkt me ook niet. Maar ook Sonic Youth is ooit hip geweest, dat was vast ook niet hun doelquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohnee ik bedoel dat hij ineens hip is
dat had hij toen niet gedacht
Sinds 1987 ongeveer,quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sinds wanneer is swans eigenlijk zo hip
Toch vind ik dat wel een toffe plaatquote:
Natuurljk, hij is erg goed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel een toffe plaat
downton abbeyquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Er komt iets over een real life soap over 3 vrouwen met Down.
Ben benieuwd of ze het ook over Downisty gaan hebben
Wat een opwinding daar, is er een zombie outbreak op Spangalis?quote:
illegaal schoolfeestquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een opwinding daar, is er een zombie outbreak op Spangalis?
Ridder Deef gaat nu los.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een opwinding daar, is er een zombie outbreak op Spangalis?
quote:
Allemaal gekkigheid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Een lid van het koningshuis dat ergens talent voor heeft. Moeilijk voor te stellen.
Nee, straks gaat het over real life downistie.quote:
Nooit gedaan zeker?quote:
Of Jan de Boerquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
Je kunt ook een docu maken over Peter Smit.
Wat een onzin dit.
Case Brewer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit is al veel eerder gedaan door een engelse auteur
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is maar 1 iemand ter wereld met mijn naam. Documentaire over mij zou wel heel saai zijn.
David Brown?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit is al veel eerder gedaan door een engelse auteur
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is maar 1 iemand ter wereld met mijn naam. Documentaire over mij zou wel heel saai zijn.
Kan het niet terug vinden ik geloof een gary nogwattus.quote:
Eentje werkt in een afhaalrestaurant, dat is ChiKees.quote:
Was zijn naam 'Brouwer'?quote:
Geen toeval, dat liedje gaat over mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken overigens inderdaad niemand die "njosnavelin" heet.
Wel een liedje dat zo heet. Toeval.
Wel knap dat een liedje in een gibberish-taal over jou gaat. Is dit een teken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen toeval, dat liedje gaat over mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Hey Corrie.Wat een kutwijf is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
Hey Corrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik vind haar echt niks aan.quote:
quote:
Ja, waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever elke dag Geubels dan dit.
Ja, verdwenen. Zonde, die vond ik best grappig nogquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, waar is die eigenlijk gebleven?
vies dikquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
meneer parrow is wel wat dikker geworden
Schelvis doet dat veel beter.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:39 schreef Heufd het volgende:
Ben wel klaar met Barry Atsma's gedweep met z'n mongoloïde broertje.
Bedankt Hans.quote:
HEee geen verkeerd woord over eviquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Evi lacht ook een beetje alsof ze down heeft.
dat doet schelveccio beter iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:39 schreef Heufd het volgende:
Ben wel klaar met Barry Atsma's gedweep met z'n mongoloïde broertje.
quote:
Hier hebben we het bewijs.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]heel slecht, probeer het anders nog een keer...
Awww hij voelt zich aangesprokenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]heel slecht, probeer het anders nog een keer...
?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef JaneDoe het volgende:
kutzooi, en niemand hier die me effe helpt ofzo met dat programma dat ik bedoek
oke.quote:
ja ik weet het niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef JaneDoe het volgende:
kutzooi, en niemand hier die me effe helpt ofzo met dat programma dat ik bedoel
Downastyquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef JaneDoe het volgende:
kutzooi, en niemand hier die me effe helpt ofzo met dat programma dat ik bedoel
Is hij een lul? why?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oke.
Dit kan best een programma zijn dat kijkwaardig is. Maar Barry is zo'n lul dat het moeilijk wordt om te kijken
ben geen fan van emo programma'squote:Op donderdag 22 mei 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oke.
Dit kan best een programma zijn dat kijkwaardig is. Maar Barry is zo'n lul dat het moeilijk wordt om te kijken
down met johnnyquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat dating programma voor downies
Misschien heeft hij een down-fetish.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Barry heeft haar gehad, dat zie ik in zijn ogen.
quote:
quote:
the undateables?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met dat datingbureau voor gehandicapten en beperkten
mooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
In Denemarken werden vorig jaar maar 23 kinderen met Down geboren.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ng-zonder-Down.dhtml
niet alleen downiesquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat dating programma voor downies
The undatablesquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met dat datingbureau voor gehandicapten en beperkten
Kan ik niet direct uitleggen, maar... gewoon, neequote:
Dit zijn de minst erge.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef alors het volgende:
Ik zou die test ook doen, geen zin in die ellende. Zo ziet het er wel schattig uit, maar zoals zij zijn ze echt niet allemaal.
Inderdaad, dacht iedereen maar zo na over kinderen. Echt onzettend knap van haar!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat meisje is een stuk verstandiger dan vele mensen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef alors het volgende:
Ik zou die test ook doen, geen zin in die ellende. Zo ziet het er wel schattig uit, maar zoals zij zijn ze echt niet allemaal.
Dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Alle drie denk ik zelfs. Zolang het geen echte kasplantjes zijn kunnen ze best op hun eigen manier op een goede wijze dingen recht uit het hart zeggen, terwijl dat niet direct in de natuur van de mens ligt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Klinkt hard, maar klopt inderdaad welquote:
Ja dat kwam er minder subtiel uit dan de bedoeling wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klinkt hard, maar klopt inderdaad wel
heb op stage bij gehandicapten gewerkt, een daarvan kon je ineens aanvallen omdat hij een ding met bloed hadquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Ja, je ziet alleen de leuke en schattige op TV:
'Kinderen en jongeren met gedragsproblemen zie je niet op tv, daardoor denken veel mensen dat ze altijd goed functioneren en vrolijk zijn. Dat beeld is niet compleet", stelt de kinderarts.'
Ze hebben vaak ook aanleg voor overgewicht en nog veel meer (hart)kwalen. Stel je voor iemand met het geestelijk vermogen van een kind van 4, in het lichaam van een kerel van 100 kilo. Hou die maar eens tegen als hij zijn zin niet krijgt...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Ja, je ziet alleen de leuke en schattige op TV:
'Kinderen en jongeren met gedragsproblemen zie je niet op tv, daardoor denken veel mensen dat ze altijd goed functioneren en vrolijk zijn. Dat beeld is niet compleet", stelt de kinderarts.'
Naja, je hebt gewoon gelijk. Mijn vader is leiding gevende op sociale werkplaats en ik kom daar wel eens. Als je ziet wat voor gevallen daar rond lopen waren deze 3 nog geen eens downies te noemen..quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat kwam er minder subtiel uit dan de bedoeling was
quote:
Ja er zit hier 200 meter vandaan in de bossen zo'n behandelcentrum, is wel leuk voor een wandeling maar als je soms ziet wat je tegen kunt komen... vrij ernstig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Naja, je hebt gewoon gelijk. Mijn vader is leiding gevende op sociale werkplaats en ik kom daar wel eens. Als je ziet wat voor gevallen daar rond lopen waren deze 3 nog geen eens downies te noemen..
Yo, También dus mooie filmquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe heet die spaanse film ook al weer met die acteur/regiseur met down?
Help, ja. Ik heb er geen ervaring mee, maar begon onderhand ook te denken dat het allemaal van die schatjes waren. Zo'n test is niet zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook aanleg voor overgewicht en nog veel meer (hart)kwalen. Stel je voor iemand met het geestelijk vermogen van een kind van 4, in het lichaam van een kerel van 100 kilo. Hou die maar eens tegen als hij zijn zin niet krijgt...
quote:In de laatste uitzending van dit seizoen veel vaste DWDD'ers: Jan Mulder, Beau van Erven Dorens, Cécile Narinx, Jort Kelder, Gerdi Verbeet, Sywert Van Lienden, Erik Scherder, Diederik Jekel, Roos Schlikker, Frénk van der Linden, Nico Dijkshoorn, Halina Reijn, Shirma Rouse en Sander van de Pavert. Muziek is er van Tangarine, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Pieter was vorige week voor het laatst.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:33 schreef Specularium het volgende:
Geen Pieter?
Lijkt me een gemiste kans.
He jammer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Pieter was vorige week voor het laatst.
Ze gaan vast weer in verschillende rondes zitten. Marc-Marie blijft in 3 rondes zitten en telkens komen er dan 4 of 5 gasten bij. Ook is er nog een ronde waar alleen Shirma aan tafel zal zitten, dan zit de tafel ook vol.quote:
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze gaan vast weer in verschillende rondes zitten. Marc-Marie blijft in 3 rondes zitten en telkens komen er dan 4 of 5 gasten bij.
Volgens mij aan het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Was zoiets een tijdje terug niet ook al? Of ben ik in de war.
En dan nu ook nog even Sjek en Co meepakken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:20 schreef DeeBee het volgende:
Alle #unieketalenten weer bij elkaar, wat mogen wij onze handen dichtknijpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |