abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140410214
quote:
7s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef Snakey het volgende:
Dit is een goed stukje over calorieen tellen. http://www.t-nation.com/d(...)ould-you-be-counting

Ik viel in de categorie 'Who Shouldn't Count Calories'. Daar was ik een tijdje geleden dan ook al mee gestopt en in plaats daarvan op de kwaliteit van m'n voeding gaan letten. Iets wat absoluut werkt.

Ik tel nog wel eens calorieen voor een tijdje om een beetje een track te houden van m'n gemiddelde. Maar ik ben er niet veel meer mee bezig.

Niet dat ik veel junkfood at trouwens, maar wel vaak de verkeerde keuze, op verkeerde niet of juist wel at waardoor je makkelijk naar iets makkelijks grijpt, hoog in suikers zout of vet, ipv voor kwaliteits eten kiest.
Hoe weet je dan of je genoeg van alles hebt om gainzzz te maken?
If not now, then when.
pi_140410482
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe weet je dan of je genoeg van alles hebt om gainzzz te maken?
Als je vrij constant bent in je dieet/trainen merk je dat vanzelf wel. Gewoon blijven wegen, als je gewicht omhoog gaat eet je genoeg, zo niet dan doe je dr een boterham/schepje havermout/glas melk/etc bij en ga je weer een tijdje wegen tot dat je het gewenste resultaat hebt.
pi_140410999
Vandaag moest ik een soort van superset doen bij de squat. Normaal kijk ik bij de squat altijd een beetje naar voren-beneden, alleen tijdens de superset werd het af en toe een beetje uitdagend en probeerde ik het eens met mijn hoofd in een neutrale positie (naar beneden kijkend) - wat ik toevallig gisteren in een low-bar squat video zag - en ik merkte een significant positief verschil in kracht.

Wel nice.
If not now, then when.
pi_140411064
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef opreis het volgende:

[..]

Als je vrij constant bent in je dieet/trainen merk je dat vanzelf wel. Gewoon blijven wegen, als je gewicht omhoog gaat eet je genoeg, zo niet dan doe je dr een boterham/schepje havermout/glas melk/etc bij en ga je weer een tijdje wegen tot dat je het gewenste resultaat hebt.
Ah, maar dan ben je alsnog aan het meten. Kun je net zo goed de kcals/protein in je hoofd tellen imo. But if it works, soit.
If not now, then when.
pi_140411105
Toffe video en zieke quads.

If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 00:16:12 #256
236125 33
the exploding psychology
pi_140411840
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag moest ik een soort van superset doen bij de squat. Normaal kijk ik bij de squat altijd een beetje naar voren-beneden, alleen tijdens de superset werd het af en toe een beetje uitdagend en probeerde ik het eens met mijn hoofd in een neutrale positie (naar beneden kijkend) - wat ik toevallig gisteren in een low-bar squat video zag - en ik merkte een significant positief verschil in kracht.

Wel nice.
Ik raak snel mijn balans kwijt als ik probeer naar beneden te kijken, had jij daar ook last van? Overigens ben ik nog steeds - stap voor stap - aan het werken om niet in de spiegel te kijken tijdens het squatten. Ik hoef mezelf niet per se te zien, maar als ik me omdraai en random ergens in kijk, verlies ik ook snel m'n balans. Ik weet dat dit puur gewenning is, maar ik wil gewoon squatten en niet bezig zijn met balans haha.
pi_140411948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef 33 het volgende:

[..]

Ik raak snel mijn balans kwijt als ik probeer naar beneden te kijken, had jij daar ook last van? Overigens ben ik nog steeds - stap voor stap - aan het werken om niet in de spiegel te kijken tijdens het squatten. Ik hoef mezelf niet per se te zien, maar als ik me omdraai en random ergens in kijk, verlies ik ook snel m'n balans. Ik weet dat dit puur gewenning is, maar ik wil gewoon squatten en niet bezig zijn met balans haha.
Meh, viel mee. Ik had juist verwacht ik dan naar voren zou 'vallen'. Volgens mij komt dat omdat ik normaal een weerspiegeling in het raam zie, maar ik ben aangenaam verrast, want ik merkte een ziek verschil in kracht, maar ook in speed. Gewoon je heupen naar achteren gooien en go with the flow. :P
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 00:27:43 #258
236125 33
the exploding psychology
pi_140412246
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Meh, viel mee. Ik had juist verwacht ik dan naar voren zou 'vallen'. Volgens mij komt dat omdat ik normaal een weerspiegeling in het raam zie, maar ik ben aangenaam verrast, want ik merkte een ziek verschil in kracht, maar ook in speed. Gewoon je heupen naar achteren gooien en go with the flow. :P
Must try again! ^O^
pi_140412623
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:27 schreef 33 het volgende:

[..]

Must try again! ^O^

Check die comment van Bryce ook.
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 01:29:07 #260
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140413324
Zijn er hier mensen die carb backloading doen? Werkt dat?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140414059
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 01:29 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die carb backloading doen? Werkt dat?
Wat zou eraan moeten 'werken' dan?
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 03:41:12 #262
77130 star_gazer
pi_140414151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat zou eraan moeten 'werken' dan?
Lean worden enzo.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140414426
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 03:41 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Lean worden enzo.
Zulke shit is toch al vaak genoeg gedebunked net zoals keto, paleo en al die andere onzin. Gewoon kcal in vs. kcal uit is het toch uiteindelijk?
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 06:43:32 #264
77130 star_gazer
pi_140414449
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 06:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zulke shit is toch al vaak genoeg gedebunked net zoals keto, paleo en al die andere onzin. Gewoon kcal in vs. kcal uit is het toch uiteindelijk?
Dat is weight gain vs weight loss.

Ik heb het over het soort gewicht dat je aankomt / verliest (spier vs vet). Optimaliseren van je macro's binnen de kcal parameters.
-
pi_140414473
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 06:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat is weight gain vs weight loss.

Ik heb het over het soort gewicht dat je aankomt / verliest (spier vs vet). Optimaliseren van je macro's binnen de kcal parameters.
Jij zei lean worden, dat zie ik als vet verliezen. :P Maar ik zou het eerlijk gezegd niet echt weten.
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 06:52:21 #266
77130 star_gazer
pi_140414482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 06:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij zei lean worden, dat zie ik als vet verliezen. :P Maar ik zou het eerlijk gezegd niet echt weten.
Lean worden kan ook door lean massa te gainen; gaat je VP van omlaag :P
-
  dinsdag 27 mei 2014 @ 07:23:52 #267
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140414637
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
Ziek hoe snel die dat van z'n borst duwt.
Als je nou netto kijkt wat de ROM is bij zo'n vetnek. Bedoel niet dat ik het hem in de verste verte na doe :') ook niet op die ROM en vele met mij niet, mmaar die ROM is nog geen 20cm....
al in de game natuurlijk, maar het is totaal niet meer te vergelijken met de bench van een "normaal" persoon...
pi_140414720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Als je nou netto kijkt wat de ROM is bij zo'n vetnek. Bedoel niet dat ik het hem in de verste verte na doe :') ook niet op die ROM en vele met mij niet, mmaar die ROM is nog geen 20cm....
al in de game natuurlijk, maar het is totaal niet meer te vergelijken met de bench van een "normaal" persoon...
Volgens mij is het suited wat sowieso al gay is, en hij gript ziek wijd waardoor de rom ook kleiner is idd.

Dit is beter

maar je moet een PL bench dan ook niet vergelijken met een 'BB bench'. :P
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 07:40:12 #269
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140414742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij is het suited wat sowieso al gay is, en hij gript ziek wijd waardoor de rom ook kleiner is idd.

Dit is beter

maar je moet een PL bench dan ook niet vergelijken met een 'BB bench'. :P
nee, dat weet ik ook wel. Maar vond dit wel heel erg opvallend bij die 400kg poging :D
gisteren weer naar een gastje mogen luisteren wat 60kg lag te benchen en waarbij het klonk alsof het 200 was. :') _O- _O-

weahhhh, mmmwwhheeaaahh, mmmmmpffweeeeaaaAAHH en dan nog met een turks accent ook nog die grind _O- 8)7

c_/
pi_140414776
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nee, dat weet ik ook wel. Maar vond dit wel heel erg opvallend bij die 400kg poging :D
gisteren weer naar een gastje mogen luisteren wat 60kg lag te benchen en waarbij het klonk alsof het 200 was. :') _O- _O-

weahhhh, mmmwwhheeaaahh, mmmmmpffweeeeaaaAAHH en dan nog met een turks accent ook nog die grind _O- 8)7

c_/
Whahaha. _O- Best kut is dat, dat je moet grinden op je werklifts.
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 07:53:29 #271
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140414852
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Whahaha. _O- Best kut is dat, dat je moet grinden op je werklifts.
sowiezo is grinden gewoon nauwelijks nodig. Niet out LOUD als sommige doen "voor de show" i.i.g.
maar idd. 2 maatjes er bij hoop bombarie, maar er gebeurde 3x niks lol.

ik stond lekker te squatten naast ze :P
adertje gespronge in m'n oog met 170kg squatsetje gisteren :') 8)7

must breath out more
pi_140414890
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

sowiezo is grinden gewoon nauwelijks nodig. Niet out LOUD als sommige doen "voor de show" i.i.g.
maar idd. 2 maatjes er bij hoop bombarie, maar er gebeurde 3x niks lol.

ik stond lekker te squatten naast ze :P
adertje gespronge in m'n oog met 170kg squatsetje gisteren :') 8)7

must breath out more
_O- In elke gym heb je volgens mij een groepje Turken die altijd zo bezig zijn. _O- Idd ja, gewoon lekkere snelle technische hoogstaande setjes maken.

Damn, minder man. Doet het pijn? Ik had vorige week tijdens de barbell roll outs dat ik dacht dat mijn aderen in mijn ogen gesprongen waren. Op de één of andere manier vind ik het lastig om daar goede spanning te zetten, dus span ik mijn hoofd aan. Bij de squat overigens geen last van. Sommige zeggen dat het moet, sommige niet. Ik merk iig niet dat ik geen spanning houd.
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:02:20 #273
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140414914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

_O- In elke gym heb je volgens mij een groepje Turken die altijd zo bezig zijn. _O- Idd ja, gewoon lekkere snelle technische hoogstaande setjes maken.

Damn, minder man. Doet het pijn? Ik had vorige week tijdens de barbell roll outs dat ik dacht dat mijn aderen in mijn ogen gesprongen waren. Op de één of andere manier vind ik het lastig om daar goede spanning te zetten, dus span ik mijn hoofd aan. Bij de squat overigens geen last van. Sommige zeggen dat het moet, sommige niet. Ik merk iig niet dat ik geen spanning houd.
je moet uiteraard alles aanspannen, lats, glutes alles.
Maar met squat kan ik op e.o.a. manier bij m'n laatste rep's bijna niet voorkomen dat ik op m'n adem ga zitten drukken. Zie dan zo m'n hoofd en ogen rood worden als een klein jongetje wat in z'n luier zit te poepen :') _O-

nee doet niet zeer, ziet er alleen een beetje idioot uit. Was gisteren erger dan vandaag ovrigens lol.

Maar zo'n roll out of dumble roll of ab roll is ook zo'n oefening waarbij je moeilijk kan blivjen door ademen idd.
Net als front raizes, ook zo iets
pi_140414941
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

je moet uiteraard alles aanspannen, lats, glutes alles.
Maar met squat kan ik op e.o.a. manier bij m'n laatste rep's bijna niet voorkomen dat ik op m'n adem ga zitten drukken. Zie dan zo m'n hoofd en ogen rood worden als een klein jongetje wat in z'n luier zit te poepen :') _O-

nee doet niet zeer, ziet er alleen een beetje idioot uit. Was gisteren erger dan vandaag ovrigens lol.
Ja, ofc, maar ik bedoel je hoofd samenpersen totdat het rood wordt incl. de ogen. :P

Whehehe, ja, als ik reps maak op de squat dan probeer ik ook zo min mogelijk adempauzes te nemen.
If not now, then when.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:42:22 #275
77130 star_gazer
pi_140415347
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:

[..]

c_/
Ik heb vorige week een gast moeten helpen die bij een 40kg setje faalde :') Eigenlijk niet eerlijk om iemand uit te lachen (ben zelf ook begonnen op 50kg), maar kon het niet helpen licht medelijden te voelen.

Ps. nooit benchen met klemmen. Dat adviesje heb ik hem gelijk maar even meegegeven. Als je bang bent dat het gewicht gaat schuiven, ben je nog niet toe aan dat gewicht.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')