quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
Dat deze een Nederlandse postzegel hadden, had het thuisfront niet door.
The fuck.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
Het experiment viel haar heel zwaar, vooral het liegen tegen haar ouders, vrienden en studiegenoten. 'Het is heel pijnlijk om zo in de maling te worden genomen. Mijn moeder was er goed ziek van. Nu begrijpt ze het gelukkig wel.' De Amsterdamse heeft haar Bachelor of Design en Master of Science gehaald.
Ja, snap ik ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck.. Waarom zou je je hier zo enorm door laten beïnvloeden?
Een meisje alleen op reis door Azië, is toch logisch dat een moeder teveel zorgen maakt? (En alle stress voor niks, mijn moeder krijgt dan altijd hoofdpijn, dus snap het wel)quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
The fuck.. Waarom zou je je hier zo enorm door laten beïnvloeden?
Goed idee, gat in de markt!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef TLC het volgende:
Ze zouden eens een film moeten maken over juist het tegenovergestelde, dat een kind alleen thuis achterblijft terwijl de ouders met vakantie zijnen voor de spanning kun je er bv wat inbrekers bij doen
![]()
Ik ga patent hierop aanvragen denk ik
Levert voor mij eerder kamervragen op!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Plantagehouder het volgende:
Goed om te lezen dat deze meid haar Bachelor of Design en Master of Science op zak heeft.
Iwanius?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef Sotchi2014 het volgende:
Hier in het dorp woont ook iemand die dat al jaren doet
idd, ik ga dit helemaal uitmelken door er 4 delen van te maken en als het kindsterretje arrogant blijkt te zijn krijg ik die wel aan de crack, dat zal em lerenquote:
Heb jij je mbo al op zakquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
van de Nederlanderss kijkt facebook op de smartphone.
Alsof je dan details ziet of ook maar ECHT naar een foto kijkt.
Uit fatsoen drukte haar familie/vrienden gewoon op 'like' en gingen verder met stofzuigen/koken/werken/etc.
Deze meid krijgt haar diploma voor deze onzin.
GEEF HAAR LIEVEN EEN DIPLOMA 'PHOTOSHOP' !!!!!!!!!!!!
Ik heb echt weken lang moeten studeren voor mijn bachelorquote:
Weet niet of ze op fok zit, maar denk niet dat het iwanius is. Al weet je het nooit als ze alles bij elkaar liegenquote:
Ik hoop het niet, ik doelde meer op het verband tussen het "ik zit daar" terwijl je ergens anders zit. Ik vind het wel een geniale actie verderquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Yolanthe heeft nu ook een bachelor GEKREGEN?
Wauw, zij moet wel een uitvinder of een wetenschapper zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
Digitale imago
'Dat online liegen gebeurt veel meer dan je denkt. Dat wilde ik laten zien. Je bent de vormgever van je eigen digitale imago. We leven in een beeldcultuur waarbij gemedieerde informatie en realiteit met elkaar verweven zijn en er nog moeilijk een onderscheid te maken valt tussen werkelijkheid en representatie.'
quote:
quote:'Dat online liegen gebeurt veel meer dan je denkt. Dat wilde ik laten zien.'
Wil je nu een onderscheiding?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:58 schreef Skillstorm het volgende:
Digitale imago
'Dat online liegen gebeurt veel meer dan je denkt. Dat wilde ik laten zien. Je bent de vormgever van je eigen digitale imago. We leven in een beeldcultuur waarbij gemedieerde informatie en realiteit met elkaar verweven zijn en er nog moeilijk een onderscheid te maken valt tussen werkelijkheid en representatie.'
Konden ze niet Mo toevoegen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:42 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
En wie noemt z'n kind 'Zilla'?Tering zeg.
of GODquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Konden ze niet Mo toevoegen?
Mozilla, achternaam Firefox.
Ik zou het eerder sneu vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook niet.
Ik denk dat mijn moeder keihard zou lachen na een WTF momentje.
Zo'n pareltje: TRV / [Reisverslag] Groenland.quote:
Pictures or it didn't happenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:59 schreef beantherio het volgende:
Ik post dit vanuit mijn hotelkamer in Tokyo en ik snap hier niets van.
Geniale vent was datquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:41 schreef Devv het volgende:
Het duurde even, maar daar zijn de eerste beschuldigingen van plagiaat.
Boze Merel: Populaire scriptie over schijnreis is jatwerk
Arme Merel is er ziek van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:41 schreef Devv het volgende:
Het duurde even, maar daar zijn de eerste beschuldigingen van plagiaat.
Boze Merel: Populaire scriptie over schijnreis is jatwerk
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"You went on a holiday in the town you live in?!"
Dan had ze dus moeten citeren/anderzins verwijzen naar die scriptie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:00 schreef Voszje het volgende:
Merel is toch ook gewoon afgestudeerd... Mijn onderzoeksscriptie zal vast ook al eens uitgevoerd zijn.
Zilla gaf aan bang te zijn dat ze dan niet meer origineel zou zijn en dat haar school zou denken dat het niet haar idee was. Ze heeft ook een plagiaatscan gedaan, ik neem aan haar school ook. Zelfs een medewerker van het HKU gaf aan dat meerdere studenten dit idee oppikken. Lullig voor Merel, maar verder...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan had ze dus moeten citeren/anderzins verwijzen naar die scriptie.
Haha, wat een kulargument. Je kan het toch verzinnen en tijdens je onderzoek op die scriptie stuiten? Totaal niks mis mee. Een verwijzing of wat en er was geen gezeik geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:04 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zilla gaf aan bang te zijn dat ze dan niet meer origineel zou zijn en dat haar school zou denken dat het niet haar idee was.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Haha, wat een kulargument. Je kan toch op t idee komen en tijdens je onderzoek op die scriptie stuiten? Totaal niks mis mee. Een verwijzing of wat en er was geen gezeik geweest.
Voor die Zilla is er geen gezeik, zij heeft er genoeg aandacht mee verworven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Haha, wat een kulargument. Je kan het toch verzinnen en tijdens je onderzoek op die scriptie stuiten? Totaal niks mis mee. Een verwijzing of wat en er was geen gezeik geweest.
Diederik Stapel heeft ook veel aandacht verworven. Of het positief is, weet ik alleen niet. Ze kan een carriere in het onderzoek wel vergeten iig gok ik. (als Merel doorzet of als de examencommissie t oppakt bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voor die Zilla is er geen gezeik, zij heeft er genoeg aandacht mee verworven.
Dan zou dat inderdaad kunnen, Merel heeft het inderdaad bij de Willem de Kooning Academie neergelegd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Diederik Stapel heeft ook veel aandacht verworven. Of het positief is, weet ik alleen niet. Ze kan een carriere in het onderzoek wel vergeten iig gok ik. (als Merel doorzet of als de examencommissie t oppakt bijvoorbeeld)
Ja, maar dat zien we ook wel op Catfish en weet ik veel wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:07 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind dit verhaal in iedere geval best wel grappig, en het is me wel bekend dat mensen zich op internet anders voor doen dan in werkelijkheid vaak.
Ik neem aan dat er een hele scriptie aan verbonden was met verdieping van het fenomeenquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef Fierce. het volgende:
Ja, maar dat zien we ook wel op Catfish en weet ik veel wat.
Ik vind het maar een raar afstudeer-iets: faken dat je in het buitenland bent. Dat kunnen we allemaal met een beetje photoshop-uitleg.
Voor een opleiding vormgeven vind ik het helemaal niet zo'n rare afstudeerproject.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:09 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, maar dat zien we ook wel op Catfish en weet ik veel wat.
Ik vind het maar een raar afstudeer-iets: faken dat je in het buitenland bent. Dat kunnen we allemaal met een beetje photoshop-uitleg.
Snap ik. Maar iedereen weet dat veel mensen zich beter voordoen op internet, soms zelfs dingen verzinnen, de realiteit mooier maken en bladiebla. Om dan zelf te faken dat je op vakantie gaat en er een beetje diep op in te gaan terwijl het allemaal rete logisch is: doe mij ook maar zo'n afstudeerproject.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een hele scriptie aan verbonden was met verdieping van het fenomeen
Nee? Wie is dat?quote:
Niks; ze kan straks alsnog bij de Starbucks of McDonalds aan de slag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:08 schreef Fierce. het volgende:
En wat houdt dat nou in, zo'n Bachelor of Design en Master of Science?
En animatiestudenten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niks; ze kan straks alsnog bij de Starbucks of McDonalds aan de slag.
Dit. Maar nog triester is het dat die Zilla dus gewoon een al bestaand prutswerk heeft gekopieerd. (Een zin inclusief spelfout compleet identiek neigt wat mij betreft wel naar plagiaat.) Dan doe je dus al een fopstudie, eindig je met een fopproject en zelfs dat weet je nog te vernachelen door 't te kopiëren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:34 schreef SeLang het volgende:
Ik vind eigenlijk sowieso weinig origineel hieraan. Hier op Fok zie je dit soort dingen toch ook regelmatig? Ongelofelijk dat je op zoiets kunt afstuderen en een titel halen.
Ehm, ze heeft HKU gedaan, ik heb ongeveer 30 collega's die dat ook gedaan hebben en kan je zeggen dat dat stuk voor stuk vakmensen zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Niks; ze kan straks alsnog bij de Starbucks of McDonalds aan de slag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |