ik denk het ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ahh ok, even afwachten dus.. of na 22 Mei waait alles weer over en is er niets meer aan de hand
De BV Shell wordt vertegenwoordigd door de aandeelhouders en werknemers, andere bedrijven worden vertegenwoordigt door de Nederlandse eigenaren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Het volk is het volk.
De bv Shell heeft geen stembiljet gekregen.
En wtf is er logisch aan om 17 miljoen mensen te veroordelen op basis van de uitspraken van 1 persoon?
http://www.nederlandrecht(...)resentativiteit.htmlquote:Op grond van artikel 50 van de grondwet zijn de Kamerleden gehouden het algemeen belang voorop te stellen, boven eventuele lokale belangen of de belangen van een bepaalde groep in de samenleving.[1] Of een parlementariër nu lid is van de 50+ partij of van de Partij voor de Dieren, hij is volksvertegenwoordiger voor alle Nederlanders. Dit is de enige manier waarop de hele samenleving kan worden vertegenwoordigd.
Dat doe ik niet ik vertegenwoordig mezelf in een discussie met jou, ik vind het jammer dat je je tot zulke uitlatingen verlaagd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef TC03 het volgende:
Waarom fungeer jij als spreekbuis van fundamentalisten?
Maars loopt miljoenen mis door handelssancties S-Aquote:
quote:"Mijn manager Midden-Oosten was in de hoofdstad Riyad en kreeg telefonisch te horen dat voorlopig geen nieuwe projecten met Nederlandse bedrijven worden gestart."
Wat is je punt? Hij vertegenwoordigt nog steeds het volk. Niet de bedrijven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De BV Shell wordt vertegenwoordigd door de aandeelhouders en werknemers, andere bedrijven worden vertegenwoordigt door de Nederlandse eigenaren.
[..]
http://www.nederlandrecht(...)resentativiteit.html
Deze misstap laat zien dat hij incompetent is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om dure misstappen te maken.
Dat je niet altijd je mening hoeft te uiten en al helemaal niet als in het nadeel is voor het volk wat je vertegenwoordigd.quote:Wat is je punt?
Dat blijven we dan oneens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is je punt? Hij vertegenwoordigt nog steeds het volk. Niet de bedrijven.
Dat is alleen maar in het nadeel omdat die Saudi's niet sporen. Hun acties zorgen voor schade.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef eight het volgende:
[..]
Dat je niet altijd je mening hoeft te uiten en al helemaal niet als in het nadeel is voor het volk wat je vertegenwoordigd.
Een heel klein deel van het volk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is praktisch hetzelfde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van een mening, is een feit. Staat notabene in de wetsartikelen die je zelf citeert.quote:
Vrijheid en tolerantie zijn beide een groot goed. Ik vrees echter dat de wereld geen sprookjesland is en er wel degelijk landen/mensen bestaan die hun reet afvegen met vrijheid en tolerantie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in het nadeel omdat die Saudi's niet sporen. Hun acties zorgen voor schade.
Maar goed, jij zal nooit snappen wat de betekenis is van vrijheid en tolerantie. Ik geef het op.
Dat blijven we dan oneens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van een mening, is een feit. Staat notabene in de wetsartikelen die je zelf citeert.
volledig mee eens. Maar dan ligt het probleem dus bij de mensen die hun reet ermee afvegen, niet de mensen die een beroep doen op die vrijheid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrijheid en tolerantie zijn beide een groot goed. Ik vrees echter dat de wereld geen sprookjesland is en er wel degelijk landen/mensen bestaan die hun reet afvegen met vrijheid en tolerantie.
Overigens breng je die figuren niet op andere gedachten door hen figuurlijk in de bek te spugen, zoals Wilders deed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
volledig mee eens. Maar dan ligt het probleem dus bij de mensen die hun reet ermee afvegen, niet de mensen die een beroep doen op die vrijheid.
Wilders heeft de vrijheid om domme nutteloze dingen te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens breng je die figuren niet op andere gedachten door hen figuurlijk in de bek te spugen, zoals Wilders deed.
Waaruit blijkt dat Wilders wel spoort?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in het nadeel omdat die Saudi's niet sporen. Hun acties zorgen voor schade.
Maar goed, jij zal nooit snappen wat de betekenis is van vrijheid en tolerantie. Ik geef het op.
Wilders is vrij om niet te sporen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef eight het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Wilders wel spoort?
Wilders die zijn eigen beledigende mening boven het belang van het volk plaatst handelt toch niet in ons belang?
en dat doet hij met verve.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilders heeft de vrijheid om domme nutteloze dingen te doen
Helemaal mee eens, maar je rept hier over vrijheid en tolerantie, alsof Wilders een of andere held is van het vrije woord.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilders heeft de vrijheid om domme nutteloze dingen te doen
Boeiend.quote:
Wie is 'Nederland' volgens jou?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef De_Ilias het volgende:
Dus Nederland moet gewoon slim spelen en geen stomme dingen.
Ga jij anders even lekker de hele wereld vermanen met je opgeheven vingertje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boeiend.
Wat is nou erger: mensen die dom zijn of mensen die de mensheid willen onderdrukken?
Wat SA doet is duizend maal erger dan wat Wilders doet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar je rept hier over vrijheid en tolerantie, alsof Wilders een of andere held is van het vrije woord.
Dat weet ik nog zonet niet, tot heden is het me nog altijd een raadsel wat hij nu wilde bereiken met die sticker actie en waarom hij dat deed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilders is vrij om niet te sporen.
Wilders is waarschijnlijk van mening dat hij wel handelt in ons belang. Dat mag. Wilders is vrij om die mening te hebben.
We hebben hier gewoon vrijheid van meningsuiting. Waarom snap je dat niet?
Maar Wilders zit niet in de regering...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de regering. En iedereen die een hoge functie bekleedt.
SA ook. Net zoals zij ook vrij zijn om te kiezen met welke landen zijn handel bedrijven.quote:
Snap ik heel goed. Maar waarom begrijp jij niet dat hier consequenties aan verbonden zijn?quote:We hebben hier gewoon vrijheid van meningsuiting. Waarom snap je dat niet?
Klopt maar hij is wel partij leider van een van de grootste partijen in Nederland, hoge functie bekleedt hij dan weer wel.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
SA ook. Net zoals zij ook vrij zijn om te kiezen met welke landen zijn handel bedrijven.
'Niet meer dan logisch'. Jij vindt het niet meer dan logisch dat onwelvallige meningen bestraft worden? Ongelofelijk!quote:Snap ik heel goed. Maar waarom begrijp jij niet dat hier consequenties aan verbonden zijn?
Lijkt mij niet meer dan logisch als de mening beledigd is..
Ja, en so what?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat SA doet is duizend maal erger dan wat Wilders doet.
Maar dat mag geen reden zijn om geen kritiek te mogen hebben op Wilders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:15 schreef TC03 het volgende:
Wat SA doet is duizend maal erger dan wat Wilders doet.
Ja, maar geen relevante hoge functie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt maar hij is wel partij leider van een van de grootste partijen in Nederland, hoge functie bekleedt hij dan weer wel.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar dat mag geen reden zijn om geen kritiek te mogen hebben op Wilders.
Dat is dan zeer onterecht en ondoordacht van SA.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor SA om een boycot in te voeren?
Maar wat is nou precies je punt met 'S-A is zoveel maal erger'?quote:
Mag je vinden, ik vind het een goede zet van de SA.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan zeer onterecht en ondoordacht van SA.
Mijn punt is dat ik daarmee wil onderbouwen waarom ik hier tegen SA ageer en niet tegen Wilders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies je punt met 'S-A is zoveel maal erger'?
Wilders heeft geen kritiek geuit op Saudisch beleid, maar z'n reet afgeveegd met hun vlag en geloof.
Bizar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik vind het een goede zet van de SA.
Het feit dat je 'beledigende mening' vervangt voor 'onwelvallig' zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef TC03 het volgende:
'Niet meer dan logisch'. Jij vindt het niet meer dan logisch dat onwelvallige meningen bestraft worden? Ongelofelijk!
Ik ga zeker niet van andere landen eisen dat ze hun grondwet aan de kant schuiven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Als jouw vlag taal en cultuur belachelijk wordt gemaakt doet het je niks zeker.
Als wilders de mogelijkheid heeft om dit soort dingen te kunnen doen dan vind ik dat er iets grondig mis is met de grondwet. Ik denk dat Nederland wel toe is om zijn grondwet te veranderen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet van andere landen eisen dat ze hun grondwet aan de kant schuiven.
Ik ga zeker geen personen straffen die er niks mee te maken hebben.
Ik zou de persoon in kwestie aanspreken en mogelijk straffen.
En volgens jouw gedachtegang is daar niets mis mee. Toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan zeer onterecht en ondoordacht van SA.
ik bagataliseer niks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef eight het volgende:
[..]
Het feit dat je 'beledigende mening' vervangt voor 'onwelvallig' zegt eigenlijk al genoeg.
Je bent bezig met de feiten te bagatelliseren.
Ik ben absoluut voorstander van vrijheid van meningsuiting maar je moet wel beseffen dat alles zijn grenzen heeft. En dat is maar goed ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |