Ga jij anders even lekker de hele wereld vermanen met je opgeheven vingertje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Boeiend.
Wat is nou erger: mensen die dom zijn of mensen die de mensheid willen onderdrukken?
Wat SA doet is duizend maal erger dan wat Wilders doet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar je rept hier over vrijheid en tolerantie, alsof Wilders een of andere held is van het vrije woord.
Dat weet ik nog zonet niet, tot heden is het me nog altijd een raadsel wat hij nu wilde bereiken met die sticker actie en waarom hij dat deed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilders is vrij om niet te sporen.
Wilders is waarschijnlijk van mening dat hij wel handelt in ons belang. Dat mag. Wilders is vrij om die mening te hebben.
We hebben hier gewoon vrijheid van meningsuiting. Waarom snap je dat niet?
Maar Wilders zit niet in de regering...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de regering. En iedereen die een hoge functie bekleedt.
SA ook. Net zoals zij ook vrij zijn om te kiezen met welke landen zijn handel bedrijven.quote:
Snap ik heel goed. Maar waarom begrijp jij niet dat hier consequenties aan verbonden zijn?quote:We hebben hier gewoon vrijheid van meningsuiting. Waarom snap je dat niet?
Klopt maar hij is wel partij leider van een van de grootste partijen in Nederland, hoge functie bekleedt hij dan weer wel.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
SA ook. Net zoals zij ook vrij zijn om te kiezen met welke landen zijn handel bedrijven.
'Niet meer dan logisch'. Jij vindt het niet meer dan logisch dat onwelvallige meningen bestraft worden? Ongelofelijk!quote:Snap ik heel goed. Maar waarom begrijp jij niet dat hier consequenties aan verbonden zijn?
Lijkt mij niet meer dan logisch als de mening beledigd is..
Ja, en so what?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat SA doet is duizend maal erger dan wat Wilders doet.
Maar dat mag geen reden zijn om geen kritiek te mogen hebben op Wilders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:15 schreef TC03 het volgende:
Wat SA doet is duizend maal erger dan wat Wilders doet.
Ja, maar geen relevante hoge functie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Klopt maar hij is wel partij leider van een van de grootste partijen in Nederland, hoge functie bekleedt hij dan weer wel.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar dat mag geen reden zijn om geen kritiek te mogen hebben op Wilders.
Dat is dan zeer onterecht en ondoordacht van SA.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Relevant genoeg voor SA om een boycot in te voeren?
Maar wat is nou precies je punt met 'S-A is zoveel maal erger'?quote:
Mag je vinden, ik vind het een goede zet van de SA.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan zeer onterecht en ondoordacht van SA.
Mijn punt is dat ik daarmee wil onderbouwen waarom ik hier tegen SA ageer en niet tegen Wilders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies je punt met 'S-A is zoveel maal erger'?
Wilders heeft geen kritiek geuit op Saudisch beleid, maar z'n reet afgeveegd met hun vlag en geloof.
Bizar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik vind het een goede zet van de SA.
Het feit dat je 'beledigende mening' vervangt voor 'onwelvallig' zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef TC03 het volgende:
'Niet meer dan logisch'. Jij vindt het niet meer dan logisch dat onwelvallige meningen bestraft worden? Ongelofelijk!
Ik ga zeker niet van andere landen eisen dat ze hun grondwet aan de kant schuiven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Als jouw vlag taal en cultuur belachelijk wordt gemaakt doet het je niks zeker.
Als wilders de mogelijkheid heeft om dit soort dingen te kunnen doen dan vind ik dat er iets grondig mis is met de grondwet. Ik denk dat Nederland wel toe is om zijn grondwet te veranderen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet van andere landen eisen dat ze hun grondwet aan de kant schuiven.
Ik ga zeker geen personen straffen die er niks mee te maken hebben.
Ik zou de persoon in kwestie aanspreken en mogelijk straffen.
En volgens jouw gedachtegang is daar niets mis mee. Toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan zeer onterecht en ondoordacht van SA.
ik bagataliseer niks.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:26 schreef eight het volgende:
[..]
Het feit dat je 'beledigende mening' vervangt voor 'onwelvallig' zegt eigenlijk al genoeg.
Je bent bezig met de feiten te bagatelliseren.
Ik ben absoluut voorstander van vrijheid van meningsuiting maar je moet wel beseffen dat alles zijn grenzen heeft. En dat is maar goed ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |