Mjah, beetje een vage afspraak was dat.. meer dat ik het even zou laten rusten en zo, maar geen regelrecht topicverbod. Zal inderdaad eens met Yvonne of zo moeten PM'en om dat opgeheven te krijgen. Het is nou niet echt zo dat ik een echte probleemuser ben/was in de POL SC reeks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens heb je afspraken gemaakt met de FA's. Dat is het juiste loket als je er vragen over hebt.
Dit is geen werk, dit is plezier, als het goed is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
Nee die doet alleen kantoorwerk of heb je een typemachine in de douche
Je kan er ook alleen onder he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou goed idee. Tijd geleden dat ik samen met een man onder de douche heb gestaan
Alleen is ook veel fijner, krijg je geen koude rug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou goed idee. Tijd geleden dat ik samen met een man onder de douche heb gestaan
Nou ja altijd maar alleen is ook maar alleen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen is ook veel fijner, krijg je geen koude rug.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja altijd maar alleen is ook maar alleen.
Dan had je met Tem mee moeten gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja altijd maar alleen is ook maar alleen.
Mjah beetje raar he, gezien het feit dat hij een vriendin heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan had je met Tem mee moeten gaan.
Dan ben ik liever alleen niet vrolijk hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dan moet je mij een week uitnodigen.
Dan kijk je na die week heel wat blijer
want dan ben je weer van me af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |