SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
quote:
quote:
3xQFTquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer ToT
Op een dag gaan we nog een LaPo hunten tegen elkaar
Ik hield mij in, want met onze abo's mogen/kunnen we sneller posten dan mensen zonder abo, en dus ook sneller een LaPo pakkenquote:
White Rabbitquote:
moet ik ff denken hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef ToT het volgende:
Die versie van die pastoor was ook baas trouwens!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Die show heeft mij trouwens best wel geraakt, realiseer ik mij nu weer.
was dat mijn ML show waarin ik deze deed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Die show heeft mij trouwens best wel geraakt, realiseer ik mij nu weer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat mijn ML show waarin ik deze deed?
Snap ik heel goed ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in die show ben ik wel 12 keer gestorven zo'n beetje
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.quote:
Latersquote:
Dat voelde ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in die show ben ik wel 12 keer gestorven zo'n beetje
Het was een karaoke van YTquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.
Nee sowieso dat hij zelf zingt is echt geweldig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.
Je hebt echt enorm gevoel er voor, dus ik hoop dat die droom een keer uit gaat komen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een karaoke van YT
Zou wel eens een keer wat in willen zingen in een echte studio
Ik heb de contacten helaas niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een karaoke van YT
Zou wel eens een keer wat in willen zingen in een echte studio
en voor mij meeeeer dan genoegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de contacten helaas niet meer
Zelfs een semi-pro studio is al impressive
Ach, hij kan altijd nog bij Clarence Jey en Patrice Wilson terecht!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de contacten helaas niet meer
Zelfs een semi-pro studio is al impressive
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, hij kan altijd nog bij Clarence Jey en Patrice Wilson terecht!
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
Je maakt het me goftedomme wel moeilijk om te gaan slapen he!
Ow, die hype heb ik gemist lees ik nu op wikiquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Symp dank
ik duik mijn bed maar in
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Symp dank
ik duik mijn bed maar in
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die hype heb ik gemist lees ik nu op wiki
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Symp dank
ik duik mijn bed maar in
Ik vind het wel grappig dat sommigen het meuren in de betekenis van slapen zijn gaan overnemen. Laatst was er iemand nog een beetje boos op mij omdat die meuren alleen in de betekenis van 'stinken' kendenquote:
Rebecca Wie????quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef ToT het volgende:
Rebecca Black gemist hebben?!?
Is zoiets überhaupt mogelijk?!?
Ik ken beide betekenissen, hoewel ik de "slapen"-betekenis pas in mijn studententijd heb leren kennen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat sommigen het meuren in de betekenis van slapen zijn gaan overnemen. Laatst was er iemand nog een beetje boos op mij omdat die meuren alleen in de betekenis van 'stinken' kenden
Meurbaal = Slaapzak dus Meuren = slapen
2010-2011 Grote steen met daarop "Hieronder rust Muis"quote:
In onze regio is het een normale uitdrukkingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat sommigen het meuren in de betekenis van slapen zijn gaan overnemen. Laatst was er iemand nog een beetje boos op mij omdat die meuren alleen in de betekenis van 'stinken' kenden
Meurbaal = Slaapzak dus Meuren = slapen
Muis is een stukje opgeschoven want Symph ligt ernaastquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2010-2011 Grote steen met daarop "Hieronder rust Muis"
En jargon bij defensiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In onze regio is het een normale uitdrukking
Ja, ik moest gisteren ook met 60 minuten uitlopen ipv slechts 10 minuten die ik gepland hadquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik moest gisteren ook met 60 minuten uitlopen ipv slechts 10 minuten die ik gepland had
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik moest gisteren ook met 60 minuten uitlopen ipv slechts 10 minuten die ik gepland had
Ik heb vanochtend mijn lesje ook wel geleerdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef ToT het volgende:
Toen ik op kamers woonde, stond een huis- en tevens klasgenote altijd een uur voor mij op, en altijd als zij de deur uit ging, stond ik pas op, en ik was altijd nog eerder op school dan zij!
"Hoe kan dat?!? Ik ga altijd naar school als jij nog ligt te meuren en toch ben jij altijd eerder op school dan ik!!!!"
Ja muts, ga dan ook niet met de bus, maar met de fiets!
Pfffffquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn lesje ook wel geleerd
Had gehoord op het nieuws ongeluk op de A2, afgesloten etc, omrijden etc, dus ring Amsterdam vast, dus alles wil door de stad.
Ik was wat laat en besloot níet te gaan lopen naar mijn werk![]()
De bus deed er 50 minuten over ipv 20 minuten. Ik loop het in 45 minuten
Klinkt erg mooi idd, maar ik ga toch slapen; het 4e biertje hakt er redelijk in!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn lesje ook wel geleerd
Had gehoord op het nieuws ongeluk op de A2, afgesloten etc, omrijden etc, dus ring Amsterdam vast, dus alles wil door de stad.
Ik was wat laat en besloot níet te gaan lopen naar mijn werk![]()
De bus deed er 50 minuten over ipv 20 minuten. Ik loop het in 45 minuten
slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt erg mooi idd, maar ik ga toch slapen; het 4e biertje hakt er redelijk in!Trusten peeps!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt erg mooi idd, maar ik ga toch slapen; het 4e biertje hakt er redelijk in!Trusten peeps!
Whehehe is goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Als je nog 1 tel hebt ToT komt je verzoekje nog ff
Als ie net zo deadt is als ik gisteren was, ligt hij al op een oor te ronkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Als je nog 1 tel hebt ToT komt je verzoekje nog ff
dat had ik zaterdag...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ie net zo deadt is als ik gisteren was, ligt hij al op een oor te ronken
dit is pure...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:19 schreef ToT het volgende:
Deze zelfde producers hebben nog vreselijkere draken van nummers gemaakt als "My jeans" en eentje waarvan ik de naam inmiddels al vergeten ben!
Hun stijl is herkenbaar door een extreme over-use van auto-tune en een rappende negert op 2/3e van het nummer.
Deze meid is zelfs met de dood bedreigd om dit nummer!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Nu snap ik dat we onder die steen lagen Muis
Tering
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ken dit nummer niet
Ik moet die steen onthouden, die werkt dus wel goed
quote:
wijs hem nog ff aan als je wil, ik wil weer terugquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ken dit nummer niet
Ik moet die steen onthouden, die werkt dus wel goed
Zaterdag was voor mij gewoon een rot dag. Sjit van vorige week, was niet leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik zaterdag...
Lange rit, 1,5 uur stilstaan in de file toen ik thuis kwam ging het licht letterlijk uit
Ik stuur je de GPS coordinaten welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wijs hem nog ff aan als je wil, ik wil weer terug
Hannah Montana was toen al aan de drugs zo te horen
Deze is nog veel erger, en Hannah Montana wordt ook genoemd in dit nummer!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wijs hem nog ff aan als je wil, ik wil weer terug
Hannah Montana was toen al aan de drugs zo te horen
quote:
een beetje weggaan tijdens Pink Floydquote:
Heb ik toch liever "onze" 3 meiden die over foute meneren zingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze is nog veel erger, en Hannah Montana wordt ook genoemd in dit nummer!
Helemaal mee eenschquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik toch liever "onze" 3 meiden die over foute meneren zingen.
Linda Roos en Jessica?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik toch liever "onze" 3 meiden die over foute meneren zingen.
En stiekem is dat "Diep in de nacht" best een catchy nummer.quote:
Uh, nee volgens mij die andere drie: Lisa, Amy & Shellyquote:
Owww die, ja natuurlijk, had ik zonder die steen kunnen wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, nee volgens mij die andere drie: Lisa, Amy & Shelly
Volg ik niet zo, is meer de afdeling van de mannenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En stiekem is dat "Diep in de nacht" best een catchy nummer.
Ook interessant hoe de meiden getransformeerd zijn.
Ik had hun vader kunnen zijn denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volg ik niet zo, is meer de afdeling van de mannen
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had hun vader kunnen zijn denk ik
Omdat............ Radio49quote:
dochtertjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Realiseer nu dat het dochtertje van een oud klasgenootje van mij nu ook al 28 moet zijn.
Uh, ja, de laatste keer dat ik dat dochtertje gezien heb was ik zelf net 17quote:
Dit is trouwens níet het origineelquote:
Ik riep niets, ik hield juist mijn mondquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wilt u niet dat het u geschiedt, roep het dan zeker in het topic niet
inkoppertjes tellen ook meequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik riep niets, ik hield juist mijn mond
Het was ToT die riep
Ik had nog wat verzoekjes uitstaanquote:
Ik ook niet, maar u roept en ik draaiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind ze op zijn tijd best wel prettig in het gehoor liggen, maar hoe zowel collega's als mensen hier bij R49 ooit op het idee gekomen zijn dat ik een Carpenter meisje ben
Ik begrijp het tot op de dag van vandaag niet
Olaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Reeks kapot gemaakt, mijn leven is compleet
Had je beter naar DEF kunnen schoppenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Reeks kapot gemaakt, mijn leven is compleet
Ja, daar wordt dat wél geaccepteerd inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je beter naar DEF kunnen schoppen
Krijg je tenminste nog eerst wat aardige serieuze posts en zo van de vaste deffer'squote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, daar wordt dat wél geaccepteerd inderdaad
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed he, mijn verzoekjes lopen wat it, en dat is jullie schuld
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je tenminste nog eerst wat aardige serieuze posts en zo van de vaste deffer's
Je bent lief voor de DEF modjes![]()
Uit de OP blijkt wel dat het weer een man is, want Viva verslaan is niet zo moeilijkquote:
Na dit nummer ga ik ook maar eens proberen te slapen. In ieder geval bedankt symph!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na dit nummer ga ik ook maar eens proberen te slapen. In ieder geval bedankt symph!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na dit nummer ga ik ook maar eens proberen te slapen. In ieder geval bedankt symph!
Wat doe je hierquote:
vandaag was het wel weer redelijk raak jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Geeft niet Symph of je verzoekjes wel of niet draait, jouw shows zijn gewoon leuk doordat ze alle kanten op kunnen gaan
Hoe'st met Rob?quote:
Pfff, ik heb wel eens rustigere dagen gehad. Zojuist 3 uur gekookt. Therapeutischquote:
Oh, leer mij dat eensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfff, ik heb wel eens rustigere dagen gehad. Zojuist 3 uur gekookt. Therapeutisch
en daarna therapeutisch etenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfff, ik heb wel eens rustigere dagen gehad. Zojuist 3 uur gekookt. Therapeutisch
Het is wel dieetvoerquote:
Damn allesquote:
Agneta, Bjorn, Benny enneh... die laatste vergeet ik altijdquote:
Fridaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Agneta, Bjorn, Benny enneh... die laatste vergeet ik altijd
En daar sta je drie uur voor in de keukenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is wel dieetvoer
Szechuan kipgehakt met spinazie, sperciebonen met pecannoten uit de oven, en als toetje citroen-amandel sandwichkoekjes.
quote:
Godverquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Luka was een klasgenoot van mij, die letterlijk op zijn 18e verjaardag op weg naar school omgekomen is doordat hij geschept werd door een dronken automobilist. Om 08:15 op weg naar school! en dan zit zo'n hufter gewoon dronken achter het stuur
Frietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs die Zweden snappen het niet, het is PATAT
Hey, wel ALLES van nul af aan, he? Niks half-fabrikaten. Laat mij nou verdorie trots op mezelf zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar sta je drie uur voor in de keuken
het klinkt errug lekker moet ik zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, wel ALLES van nul af aan, he? Niks half-fabrikaten. Laat mij nou verdorie trots op mezelf zijn
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, wel ALLES van nul af aan, he? Niks half-fabrikaten. Laat mij nou verdorie trots op mezelf zijn
Na 30 seconden was het BAM, die moet het zijn... en dat heb ik zo vaakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Tinita Tikaram - Twist my sobrietydie combi had ik nog niet eerder gemaakt, maar die klopt wel
Zo heeft Possie laatst ook een gevoelig nummer met een ander nummer voor mij een einde weten te geven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na 30 seconden was het BAM, die moet het zijn... en dat heb ik zo vaak
Praten via muziek zonder iets te zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:01 schreef Symphonic het volgende:
en dat is voor mij muziek
Ik ga een show voorbereiden die zo in elkaar zit
Filowattesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Potjandosie, we gaan hier toch niet TE filosofisch worden op de late dinsdagavond, he?
Heb dat redelijk vaak gedaan, chatten met muziek en dat is zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Praten via muziek zonder iets te zeggen
De muziek die ik nu luister, dat is vooral mijn muziek. Sluit niet aan bij wat mensen van mij gewend zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb dat redelijk vaak gedaan, chatten met muziek en dat is zo
hier gaat het richtinf de 47 gradenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef bjanaan het volgende:
Het lijkt hier wel een sauna op me kamer zooooooo warm
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef bjanaan het volgende:
Het lijkt hier wel een sauna op me kamer zooooooo warm
24 graden celcius hierquote:
best lang geledenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Zo lang geleden is het toch ook weer niet
Eind februari / begin maart?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef robdriessen het volgende:
Toch zo jammer dat Ramses dit nummer van André van Duin heeft gecovered
Pffff wat koudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
24 graden celcius hier
En dat is voor mij al 5 graden te warm
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef robdriessen het volgende:
Toch zo jammer dat Ramses dit nummer van André van Duin heeft gecovered
Ik ben koudbloedig denk ikquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
best lang geleden
maar de spirit is er nog
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]we moeten onszelf even een goede schop onder de kont geven om door te gaan
En nu je deze draait, moet de ToT versie er eigenlijk ook wel achter aan
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk mijn versie, die ik hem stuurde
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef robdriessen het volgende:
En ondertussen pist de hond de kamerplant dood
Hont is goed opgevoed, die weet vast de kattenbak te vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef robdriessen het volgende:
En ondertussen pist de hond de kamerplant dood
Er is niets lekkerder dan tegen de kattenbak aan issenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hont is goed opgevoed, die weet vast de kattenbak te vinden
voor mij was dit de eerste Ramses persiflage die gewoon kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zat echtging later wel via
naar
naar
en kwam tot
(alhoewel ik die laatste mischien niet letterlijk heb laten blijken)
Bedankt weer voor de fijne show Symphquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt hond doen, noodweer komt eraan
Als deze klaar is gooi ik hem uit
Zie post boven je, ToT kwam er mee aanzettenquote:
was gewoon weer een keer lekker ouderwetsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt weer voor de fijne show Symph
Ik heb deze nacht nog maar amper 4 uurtjes geslapen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 06:35 schreef Spezza19 het volgende:
Ben al sinds 5 uur wakker... Joost mag weten waarom
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Pffff buurman is vannacht voor de 2e achtereenvolgende nacht met de ambulance afgevoerd voor hartklachten.
Okee dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:23 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
ik zat gisteren vast in Oostende want de bovenleiding van de Kusttram was geknapt ofzoiets. gelukkig zijn en de mama en een vriendin me komen halen want die waren aan het kaarten bij een vriendin in Wenduine.
ik wilde timen hoelang ik deed over het traject De Panne-Knokke maar dat werd dus onderbroken. wat ik wel onthouden heb is dat het van de Panne naar Oostende 1u05 was.
vandaag wat rondhangen op de Zeedijk in Blankenberge, leuke winkeltjes hihi.
fyi, ik logeer in Blankenberge
dat is minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Pffff buurman is vannacht voor de 2e achtereenvolgende nacht met de ambulance afgevoerd voor hartklachten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef Symphonic het volgende:
KLB / Stroom uitgevallen en niet weten wat te doen
Ik kon niet meer naar Blankenberge/Knokke want tussen Oostende en Bredene (denk ik) was het onderbroken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:26 schreef ToT het volgende:
Een tram met panne uit De Panne is nooit grappig.
Daarom ga ik ook nooit meer verhuizenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef ToT het volgende:
Bleh, wat een geregel allemaal zeg met zo'n verhuizing.
I kniw, er komt best veel bij kijken helaas..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef ToT het volgende:
Bleh, wat een geregel allemaal zeg met zo'n verhuizing.
Ik heb eerst een jaar op campus gewoond. Gemengd. Dat was een heel .... leerzaam jaar voor mequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef sararaats het volgende:
toen ik alleen ging wonen was het een complete chaos
Aardlek? Was da?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef Symphonic het volgende:
KLB / Stroom uitgevallen en niet weten wat te doen
ik doelde meer op de hoeveelheid spullen die ik moest verhuizenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb eerst een jaar op campus gewoond. Gemengd. Dat was een heel .... leerzaam jaar voor me
echt onvoorstelbaarquote:
...of als ik aan die draadjes ga likken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt onvoorstelbaar
wat zou er gebeuren als ik deze draadjes tegen elkaar aanhoud?
dat is dan wel weer een vreemde hobbyquote:
KNETTER!!! hetzelfde effect als je aan een batterij likt. geloof me, het is een rotgevoel.quote:
Ik loop achterquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt onvoorstelbaar
wat zou er gebeuren als ik deze draadjes tegen elkaar aanhoud?
Ik vind van niet, vind het erg ver gezochtquote:
Tja ik merk wel WAT overeenkomsten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind van niet, vind het erg ver gezocht
precies dat, en als er namelijk zo geredeneerd zou worden, zouden de beatles bijna iedere plaat na let it be plagiaat kunnen noemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik merk wel WAT overeenkomsten.
Het feit dat Led Zepplin samen met hen getoerd hebben maakt het wel een beetje verdacht, maar plagiaat wil ik het niet noemen; misschien zijn ze gewoon wat geïnspireerd geraakt door de sound van die band.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies dat, en als er namelijk zo geredeneerd zou worden, zouden de beatles bijna iedere plaat na let it be plagiaat kunnen noemen
En er zijn verschillende soorten...quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef ToT het volgende:
Glasvliesbehang gekocht via internet.
Ik vond het al vreemd dat het 1/3e van de prijs van de goedkoopste bouwmarkt hier was.Het spul is flinterdun! Dat verklaart dat prijsverschil wel een klein beetje!
Niet in verhouding, ten eerste zijn de rollen stukken breder dan gewoon behang en zit er veel en veel meer op een rol dan de gebruikelijke 3 banen (zeker met motiefquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En er zijn verschillende soorten...
En afhankelijk van de soort scheelt ook de prijs. Ik heb het hier ook overal. Ideaal spul... Prijzig... Dat wel
Ja, het hangt inderdaad af wat voor behang je koopt. Maar aangezien glasvliesbehang saai is, vergelijk je het uiteraard tegen ander saai behang…quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in verhouding, ten eerste zijn de rollen stukken breder dan gewoon behang en zit er veel en veel meer op een rol dan de gebruikelijke 3 banen (zeker met motief)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
Het enige echte Origineel
Edit: ging over mad world
quote:
quote:
quote:
Moet weer bloed afstaanquote:
Ik hoef nog niet geopereerd te worden, maar ik loop wel continu kans dat het verder uitscheurt en dan een stuk darm in de knel komt te zitten. De arts leek haast te suggereren van: "Kom maar terug als het erger is.", maar ik zei dat ik gewoon een operatie wil; dan ben ik er zo snel mogelijk van af.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Moet weer bloed afstaan![]()
Hoe is het met jou in het ziekenhuis vergaan?
lui stuk vreten ofnietquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet geopereerd te worden, maar ik loop wel continu kans dat het verder uitscheurt en dan een stuk darm in de knel komt te zitten. De arts leek haast te suggereren van: "Kom maar terug als het erger is.", maar ik zei dat ik gewoon een operatie wil; dan ben ik er zo snel mogelijk van af.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet geopereerd te worden, maar ik loop wel continu kans dat het verder uitscheurt en dan een stuk darm in de knel komt te zitten. De arts leek haast te suggereren van: "Kom maar terug als het erger is.", maar ik zei dat ik gewoon een operatie wil; dan ben ik er zo snel mogelijk van af.
quote:
ja, maar lijkt me toch het beste om dat zo snel mogelijk te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Die arts? Meh, ze zal vast vaak mensen over de vloer hebben gehad die een operatie het liefst zo lang mogelijk uitstellen.
Precies, en ik denk ook dat als je het erger laat worden, dat de operatie ook lastiger zal zijn en de plek altijd wel wat zwakker zal blijven. Sowieso moeten ze dan een groter stuk kunststof er in plaatsen, en dat wil ik gewoon niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Waarom wachten tot het erger wordt en dan geopereerd moeten worden als het ook nu al kan
Tja ach, was zo'n jong bakvisje in opleiding, volgens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar lijkt me toch het beste om dat zo snel mogelijk te doen
Nee.quote:
Blèh vergaderingenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
En daarbij zo meteen naar een vergadering.
Ja.... maar ja... wil er graag bij zijn als onze nieuwe club opgericht wordt.quote:
Blijven vergaderingen blèhquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar ja... wil er graag bij zijn als onze nieuwe club opgericht wordt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
En daarbij zo meteen naar een vergadering.
Nieuwe club?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar ja... wil er graag bij zijn als onze nieuwe club opgericht wordt.
Ja... onze competitie wordt opgeheven. Vanaf volgend jaar voetballen we onder de KNVB.quote:
Is dat positief of negatief dat jullie straks onder de KNVB vallen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... onze competitie wordt opgeheven. Vanaf volgend jaar voetballen we onder de KNVB.
Vanavond krijgen we te horen welke voetballers in ons team erbij komen. Ik als coach wil wel weten wie ik onder mijn hoede krijg.
quote:
Logischquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... onze competitie wordt opgeheven. Vanaf volgend jaar voetballen we onder de KNVB.
Vanavond krijgen we te horen welke voetballers in ons team erbij komen. Ik als coach wil wel weten wie ik onder mijn hoede krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |