SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
quote:
quote:
3xQFTquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Goffer ToT
Op een dag gaan we nog een LaPo hunten tegen elkaar
Ik hield mij in, want met onze abo's mogen/kunnen we sneller posten dan mensen zonder abo, en dus ook sneller een LaPo pakkenquote:
White Rabbitquote:
moet ik ff denken hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef ToT het volgende:
Die versie van die pastoor was ook baas trouwens!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Die show heeft mij trouwens best wel geraakt, realiseer ik mij nu weer.
was dat mijn ML show waarin ik deze deed?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Die show heeft mij trouwens best wel geraakt, realiseer ik mij nu weer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat mijn ML show waarin ik deze deed?
Snap ik heel goed ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in die show ben ik wel 12 keer gestorven zo'n beetje
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.quote:
Latersquote:
Dat voelde ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in die show ben ik wel 12 keer gestorven zo'n beetje
Het was een karaoke van YTquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.
Nee sowieso dat hij zelf zingt is echt geweldig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.
Je hebt echt enorm gevoel er voor, dus ik hoop dat die droom een keer uit gaat komen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een karaoke van YT
Zou wel eens een keer wat in willen zingen in een echte studio
Ik heb de contacten helaas niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een karaoke van YT
Zou wel eens een keer wat in willen zingen in een echte studio
en voor mij meeeeer dan genoegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de contacten helaas niet meer
Zelfs een semi-pro studio is al impressive
Ach, hij kan altijd nog bij Clarence Jey en Patrice Wilson terecht!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de contacten helaas niet meer
Zelfs een semi-pro studio is al impressive
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, hij kan altijd nog bij Clarence Jey en Patrice Wilson terecht!
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
Je maakt het me goftedomme wel moeilijk om te gaan slapen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |