Snap ik heel goed ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in die show ben ik wel 12 keer gestorven zo'n beetje
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.quote:
Latersquote:
Dat voelde ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in die show ben ik wel 12 keer gestorven zo'n beetje
Het was een karaoke van YTquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.
Nee sowieso dat hij zelf zingt is echt geweldig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balans klopt niet, maar daar gaat het nu niet om. Als Symph aparte tracks had op kunnen nemen en dan inzingen was het ook beter geweest.
Je hebt echt enorm gevoel er voor, dus ik hoop dat die droom een keer uit gaat komen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een karaoke van YT
Zou wel eens een keer wat in willen zingen in een echte studio
Ik heb de contacten helaas niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een karaoke van YT
Zou wel eens een keer wat in willen zingen in een echte studio
en voor mij meeeeer dan genoegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de contacten helaas niet meer
Zelfs een semi-pro studio is al impressive
Ach, hij kan altijd nog bij Clarence Jey en Patrice Wilson terecht!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de contacten helaas niet meer
Zelfs een semi-pro studio is al impressive
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, hij kan altijd nog bij Clarence Jey en Patrice Wilson terecht!
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
Je maakt het me goftedomme wel moeilijk om te gaan slapen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |