Wat doe je hierquote:
vandaag was het wel weer redelijk raak jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Geeft niet Symph of je verzoekjes wel of niet draait, jouw shows zijn gewoon leuk doordat ze alle kanten op kunnen gaan
Hoe'st met Rob?quote:
Pfff, ik heb wel eens rustigere dagen gehad. Zojuist 3 uur gekookt. Therapeutischquote:
Oh, leer mij dat eensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfff, ik heb wel eens rustigere dagen gehad. Zojuist 3 uur gekookt. Therapeutisch
en daarna therapeutisch etenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Pfff, ik heb wel eens rustigere dagen gehad. Zojuist 3 uur gekookt. Therapeutisch
Het is wel dieetvoerquote:
Damn allesquote:
Agneta, Bjorn, Benny enneh... die laatste vergeet ik altijdquote:
Fridaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Agneta, Bjorn, Benny enneh... die laatste vergeet ik altijd
En daar sta je drie uur voor in de keukenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is wel dieetvoer
Szechuan kipgehakt met spinazie, sperciebonen met pecannoten uit de oven, en als toetje citroen-amandel sandwichkoekjes.
quote:
Godverquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
Luka was een klasgenoot van mij, die letterlijk op zijn 18e verjaardag op weg naar school omgekomen is doordat hij geschept werd door een dronken automobilist. Om 08:15 op weg naar school! en dan zit zo'n hufter gewoon dronken achter het stuur
Frietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs die Zweden snappen het niet, het is PATAT
Hey, wel ALLES van nul af aan, he? Niks half-fabrikaten. Laat mij nou verdorie trots op mezelf zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar sta je drie uur voor in de keuken
het klinkt errug lekker moet ik zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, wel ALLES van nul af aan, he? Niks half-fabrikaten. Laat mij nou verdorie trots op mezelf zijn
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, wel ALLES van nul af aan, he? Niks half-fabrikaten. Laat mij nou verdorie trots op mezelf zijn
Na 30 seconden was het BAM, die moet het zijn... en dat heb ik zo vaakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Tinita Tikaram - Twist my sobrietydie combi had ik nog niet eerder gemaakt, maar die klopt wel
Zo heeft Possie laatst ook een gevoelig nummer met een ander nummer voor mij een einde weten te geven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na 30 seconden was het BAM, die moet het zijn... en dat heb ik zo vaak
Praten via muziek zonder iets te zeggenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:01 schreef Symphonic het volgende:
en dat is voor mij muziek
Ik ga een show voorbereiden die zo in elkaar zit
Filowattesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Potjandosie, we gaan hier toch niet TE filosofisch worden op de late dinsdagavond, he?
Heb dat redelijk vaak gedaan, chatten met muziek en dat is zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Praten via muziek zonder iets te zeggen
De muziek die ik nu luister, dat is vooral mijn muziek. Sluit niet aan bij wat mensen van mij gewend zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb dat redelijk vaak gedaan, chatten met muziek en dat is zo
hier gaat het richtinf de 47 gradenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef bjanaan het volgende:
Het lijkt hier wel een sauna op me kamer zooooooo warm
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef bjanaan het volgende:
Het lijkt hier wel een sauna op me kamer zooooooo warm
24 graden celcius hierquote:
best lang geledenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Zo lang geleden is het toch ook weer niet
Eind februari / begin maart?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef robdriessen het volgende:
Toch zo jammer dat Ramses dit nummer van André van Duin heeft gecovered
Pffff wat koudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
24 graden celcius hier
En dat is voor mij al 5 graden te warm
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef robdriessen het volgende:
Toch zo jammer dat Ramses dit nummer van André van Duin heeft gecovered
Ik ben koudbloedig denk ikquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
best lang geleden
maar de spirit is er nog
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]we moeten onszelf even een goede schop onder de kont geven om door te gaan
En nu je deze draait, moet de ToT versie er eigenlijk ook wel achter aan
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk mijn versie, die ik hem stuurde
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef robdriessen het volgende:
En ondertussen pist de hond de kamerplant dood
Hont is goed opgevoed, die weet vast de kattenbak te vindenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef robdriessen het volgende:
En ondertussen pist de hond de kamerplant dood
Er is niets lekkerder dan tegen de kattenbak aan issenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hont is goed opgevoed, die weet vast de kattenbak te vinden
voor mij was dit de eerste Ramses persiflage die gewoon kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zat echtging later wel via
naar
naar
en kwam tot
(alhoewel ik die laatste mischien niet letterlijk heb laten blijken)
Bedankt weer voor de fijne show Symphquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt hond doen, noodweer komt eraan
Als deze klaar is gooi ik hem uit
Zie post boven je, ToT kwam er mee aanzettenquote:
was gewoon weer een keer lekker ouderwetsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt weer voor de fijne show Symph
Ik heb deze nacht nog maar amper 4 uurtjes geslapen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 06:35 schreef Spezza19 het volgende:
Ben al sinds 5 uur wakker... Joost mag weten waarom
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Pffff buurman is vannacht voor de 2e achtereenvolgende nacht met de ambulance afgevoerd voor hartklachten.
Okee dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:23 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
ik zat gisteren vast in Oostende want de bovenleiding van de Kusttram was geknapt ofzoiets. gelukkig zijn en de mama en een vriendin me komen halen want die waren aan het kaarten bij een vriendin in Wenduine.
ik wilde timen hoelang ik deed over het traject De Panne-Knokke maar dat werd dus onderbroken. wat ik wel onthouden heb is dat het van de Panne naar Oostende 1u05 was.
vandaag wat rondhangen op de Zeedijk in Blankenberge, leuke winkeltjes hihi.
fyi, ik logeer in Blankenberge
dat is minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:17 schreef ToT het volgende:
Pffff buurman is vannacht voor de 2e achtereenvolgende nacht met de ambulance afgevoerd voor hartklachten.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef Symphonic het volgende:
KLB / Stroom uitgevallen en niet weten wat te doen
Ik kon niet meer naar Blankenberge/Knokke want tussen Oostende en Bredene (denk ik) was het onderbroken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:26 schreef ToT het volgende:
Een tram met panne uit De Panne is nooit grappig.
Daarom ga ik ook nooit meer verhuizenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef ToT het volgende:
Bleh, wat een geregel allemaal zeg met zo'n verhuizing.
I kniw, er komt best veel bij kijken helaas..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef ToT het volgende:
Bleh, wat een geregel allemaal zeg met zo'n verhuizing.
Ik heb eerst een jaar op campus gewoond. Gemengd. Dat was een heel .... leerzaam jaar voor mequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:46 schreef sararaats het volgende:
toen ik alleen ging wonen was het een complete chaos
Aardlek? Was da?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:51 schreef Symphonic het volgende:
KLB / Stroom uitgevallen en niet weten wat te doen
ik doelde meer op de hoeveelheid spullen die ik moest verhuizenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb eerst een jaar op campus gewoond. Gemengd. Dat was een heel .... leerzaam jaar voor me
echt onvoorstelbaarquote:
...of als ik aan die draadjes ga likken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt onvoorstelbaar
wat zou er gebeuren als ik deze draadjes tegen elkaar aanhoud?
dat is dan wel weer een vreemde hobbyquote:
KNETTER!!! hetzelfde effect als je aan een batterij likt. geloof me, het is een rotgevoel.quote:
Ik loop achterquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt onvoorstelbaar
wat zou er gebeuren als ik deze draadjes tegen elkaar aanhoud?
Ik vind van niet, vind het erg ver gezochtquote:
Tja ik merk wel WAT overeenkomsten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind van niet, vind het erg ver gezocht
precies dat, en als er namelijk zo geredeneerd zou worden, zouden de beatles bijna iedere plaat na let it be plagiaat kunnen noemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik merk wel WAT overeenkomsten.
Het feit dat Led Zepplin samen met hen getoerd hebben maakt het wel een beetje verdacht, maar plagiaat wil ik het niet noemen; misschien zijn ze gewoon wat geïnspireerd geraakt door de sound van die band.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies dat, en als er namelijk zo geredeneerd zou worden, zouden de beatles bijna iedere plaat na let it be plagiaat kunnen noemen
En er zijn verschillende soorten...quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef ToT het volgende:
Glasvliesbehang gekocht via internet.
Ik vond het al vreemd dat het 1/3e van de prijs van de goedkoopste bouwmarkt hier was.Het spul is flinterdun! Dat verklaart dat prijsverschil wel een klein beetje!
Niet in verhouding, ten eerste zijn de rollen stukken breder dan gewoon behang en zit er veel en veel meer op een rol dan de gebruikelijke 3 banen (zeker met motiefquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En er zijn verschillende soorten...
En afhankelijk van de soort scheelt ook de prijs. Ik heb het hier ook overal. Ideaal spul... Prijzig... Dat wel
Ja, het hangt inderdaad af wat voor behang je koopt. Maar aangezien glasvliesbehang saai is, vergelijk je het uiteraard tegen ander saai behang…quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet in verhouding, ten eerste zijn de rollen stukken breder dan gewoon behang en zit er veel en veel meer op een rol dan de gebruikelijke 3 banen (zeker met motief)
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
Het enige echte Origineel
Edit: ging over mad world
quote:
quote:
quote:
Moet weer bloed afstaanquote:
Ik hoef nog niet geopereerd te worden, maar ik loop wel continu kans dat het verder uitscheurt en dan een stuk darm in de knel komt te zitten. De arts leek haast te suggereren van: "Kom maar terug als het erger is.", maar ik zei dat ik gewoon een operatie wil; dan ben ik er zo snel mogelijk van af.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Moet weer bloed afstaan![]()
Hoe is het met jou in het ziekenhuis vergaan?
lui stuk vreten ofnietquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet geopereerd te worden, maar ik loop wel continu kans dat het verder uitscheurt en dan een stuk darm in de knel komt te zitten. De arts leek haast te suggereren van: "Kom maar terug als het erger is.", maar ik zei dat ik gewoon een operatie wil; dan ben ik er zo snel mogelijk van af.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet geopereerd te worden, maar ik loop wel continu kans dat het verder uitscheurt en dan een stuk darm in de knel komt te zitten. De arts leek haast te suggereren van: "Kom maar terug als het erger is.", maar ik zei dat ik gewoon een operatie wil; dan ben ik er zo snel mogelijk van af.
quote:
ja, maar lijkt me toch het beste om dat zo snel mogelijk te doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]Die arts? Meh, ze zal vast vaak mensen over de vloer hebben gehad die een operatie het liefst zo lang mogelijk uitstellen.
Precies, en ik denk ook dat als je het erger laat worden, dat de operatie ook lastiger zal zijn en de plek altijd wel wat zwakker zal blijven. Sowieso moeten ze dan een groter stuk kunststof er in plaatsen, en dat wil ik gewoon niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Waarom wachten tot het erger wordt en dan geopereerd moeten worden als het ook nu al kan
Tja ach, was zo'n jong bakvisje in opleiding, volgens mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar lijkt me toch het beste om dat zo snel mogelijk te doen
Nee.quote:
Blèh vergaderingenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
En daarbij zo meteen naar een vergadering.
Ja.... maar ja... wil er graag bij zijn als onze nieuwe club opgericht wordt.quote:
Blijven vergaderingen blèhquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar ja... wil er graag bij zijn als onze nieuwe club opgericht wordt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
En daarbij zo meteen naar een vergadering.
Nieuwe club?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maar ja... wil er graag bij zijn als onze nieuwe club opgericht wordt.
Ja... onze competitie wordt opgeheven. Vanaf volgend jaar voetballen we onder de KNVB.quote:
Is dat positief of negatief dat jullie straks onder de KNVB vallen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... onze competitie wordt opgeheven. Vanaf volgend jaar voetballen we onder de KNVB.
Vanavond krijgen we te horen welke voetballers in ons team erbij komen. Ik als coach wil wel weten wie ik onder mijn hoede krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |