Hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf té heet
Oke nu is het echt tijd om te gaan slapen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn de mixdrankjes en mojjito's ook inclusief?
Ik hou wel van dat weer. 40 graden daar is lekkerder dan 30 graden hier (om nog maar eens een cliché op tafel te gooien).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
lekker joh. Al vind ik Turkije een beetje te heet.
Lloret of cherso is voor paupers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat weer. 40 graden daar is lekkerder dan 30 graden hier (om nog maar eens een cliché op tafel te gooien).
Toch maar geen Lloret of een Cherso maar relaxen aan de poolbar
40 graden vind ik echt teveel hoor. 30 HOOGUIT. Ik vind het lekker op het strand te liggen en met 40 graden gaat dat niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat weer. 40 graden daar is lekkerder dan 30 graden hier (om nog maar eens een cliché op tafel te gooien).
Toch maar geen Lloret of een Cherso maar relaxen aan de poolbar
Mijn schuld vanwege dat linkje dat ik eerder posttequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie ik opeens die kop van Roy Donders in beeld komen op een banner hier.
Ik ken die kerel alleen van wat fragmenten bij Dwdd waarom is hij in godsnaam een hype onder een deel van de bevolking?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn schuld vanwege dat linkje dat ik eerder postteOeps.
Ik heb geen idee hoe dat is begonnen. Hij heeft nu zelfs een eigen programmaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken die kerel alleen van wat fragmenten bij Dwdd waarom is hij in godsnaam een hype onder een deel van de bevolking?
Wees blij dat je niet dit soort banners krijgt:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet dit soort banners krijgt:
[ afbeelding ]
Het is begonnen bij de Mini Playback Show met Henny Huisman.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat is begonnen. Hij heeft nu zelfs een eigen programma____
Oh ja dat zag ik al ergensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is begonnen bij de Mini Playback Show met Henny Huisman.
[ afbeelding ]
Het is ook de zoon van zijn zus ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is begonnen bij de Mini Playback Show met Henny Huisman.
[ afbeelding ]
Goed insmeren en af en toe de schaduw opzoeken als je het echt niet meer uithoudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
40 graden vind ik echt teveel hoor. 30 HOOGUIT. Ik vind het lekker op het strand te liggen en met 40 graden gaat dat niet meer.
Neuh niks voor mij hoor die hittequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed insmeren en af en toe de schaduw opzoeken als je het echt niet meer uithoud.
Tijdje geleden was de TT "Negersex" en toen kreeg ik een week lang advertenties voor negerinnendatingsites.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
De meeste gaan toch in hun slaap.quote:
Ging je in de open lucht slapen ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Ik heb het ook weer overleefd, ondanks het onweer gisteren.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging je in de open lucht slapen ?
Ooh ik was toen nog op. Ik lag wakker door die hitte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietMaar ik kwam wel lastig in slaap door de herrie.
Hitte viel eigenlijk wel mee vond ik. Het is nu wel alweer benauwd en ik wil zometeen een beetje opruimen en zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik was toen nog op. Ik lag wakker door die hitte.
hoef je niet te werken dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hitte viel eigenlijk wel mee vond ik. Het is nu wel alweer benauwd en ik wil zometeen een beetje opruimen en zo.
oh das kutquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit in de WW sinds januariBen eruitgegooid.
Als je op zolder slaapt is het teringheet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hitte viel eigenlijk wel mee vond ik. Het is nu wel alweer benauwd en ik wil zometeen een beetje opruimen en zo.
Nogal ja, ik werkte daar al 11 jaar. Bedrijf werd overgenomen en dan weet je het wel, volgen er ontslagen.quote:
Nee johquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je op zolder slaapt is het teringheet.
Jij gaat altijd opruimen, volgens mij is je huis net een ziekenhuis. Zo steriel als de tering.
Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben me vandaag een partij vrolijk, tjongejongejonge.
Heb je 40-45 kamers dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johIk doe elke dag 1 of 2 kamers daarom lijkt het alsof ik altijd aan het opruimen ben. Ik spreid het een beetje.
Kreeg je wel een oprotpremie of dat niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, ik werkte daar al 11 jaar. Bedrijf werd overgenomen en dan weet je het wel, volgen er ontslagen.
Nee joh maar 4 dagen en dan elke dag iets he? Heb ik elke dag wat te doen. En op vrijdag doe ik alleen boodschappen zodat ik 's middags klaar ben, want dan komt mijn vriend altijd.quote:
Ja tuurlijk. Heb ook een advocaat ingeschakeld toen om er nog iets meer uit te halen wat is geluktquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg je wel een oprotpremie of dat niet?
Letterlijk hahahaha xd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh maar 4 dagen en dan elke dag iets he? Heb ik elke dag wat te doen. En op vrijdag doe ik alleen boodschappen zodat ik 's middags klaar ben, want dan komt mijn vriend altijd.
Was je dat geld dan niet meteen kwijt aan diezelfde advocaat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Heb ook een advocaat ingeschakeld toen om er nog iets meer uit te halen wat is gelukt
Mjah ik zocht nog naar een ander woord maar wist even niksquote:
Nee want dat werd ook betaald, heeft ze goed gedaan dus. En sowieso waren dat geen duizenden euro's hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je dat geld dan niet meteen kwijt aan diezelfde advocaat?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 1 kamer en die ruim ik nooit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |