SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
wowowowwo een hele week johquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
ik heb toen een week ofzo niet gepost hoor typ
ik heb nu wel wat gestuurd
knap hequote:
adam-pakquote:
Pics.quote:
Kom maar langs.quote:
Ik heb WhatsApp hoor. Is makkelijker.quote:
Noem je mij nou makkelijk? :squote:
Nee, ik noem technologie makkelijk. Leer lezen simpele.quote:
Neem snapchat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik noem technologie makkelijk. Leer lezen simpele.
Oké.quote:
Wat is je naam?quote:
jebroederquote:
netjes hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
ik heb toen een week ofzo niet gepost hoor typ
ik heb nu wel wat gestuurd
Ben het net aan het installeren.quote:
stuur maar wat naar mij toequote:
ik ga eerst een test sturen want voor je het weet loop je me te fucken en liggen mijn naaktfoto's op straatquote:
wowquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga eerst een test sturen want voor je het weet loop je me te fucken en liggen mijn naaktfoto's op straat
hoort t wel te doenquote:
Ik vind dit eng. Ik snap er niks van.quote:
Ik zal wrs meer foto's van Bogie dan mezelf sturen.quote:
wacht watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou raar zijn als je alleen een jurk aan had toch?
maar bogie is ook een qtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal wrs meer foto's van Bogie dan mezelf sturen.
Klopt. Ik ben een monster vergeleken met Bogie.quote:
lekker wildquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een monster vergeleken met Bogie.
Vuurspuwend.quote:
a la godzilla?quote:
Ik had Gojira als nick op snapchat moeten nemen.quote:
quote:
Godzilla is een schatje.quote:
Ach, iedereen heeft andere angsten. Ik vind insecten eng.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha sof
ik geloof echt voor geen moer dat die film eng is
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had Gojira als nick op snapchat moeten nemen.
ik vond het gewoon erg spannendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha sof
ik geloof echt voor geen moer dat die film eng is
Wat betekende het ook alweer?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had Gojira als nick op snapchat moeten nemen.
Maar sowieso is die film niet engquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft andere angsten. Ik vind insecten eng.
Nee dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht wat![]()
ik dacht dat je vroeg of ik maar 1 jurk had
Ik snapte sof haar redenering erachter wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar sowieso is die film niet eng
tenzij je een gigantische angst hebt voor grote monsters
Geen idee, maar het zou wel bij me passen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat betekende het ook alweer?
Gorilla Walvis ofzo?
ik weet t nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snapte sof haar redenering erachter wel.Ging niet zozeer om de monsters.
alpha-monster dat je der bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou wel bij me passen.
Je bent zelf alpha.quote:
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
help wie weet dit
Kandidaten kunnen voorbeelden geven van het feit dat in Nederland de machtenscheiding niet consequent is doorgevoerd en dat sprake is van verstrengeling van uitvoerende en wetgevende macht.
Bedoel je zoiets als trias politica?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
help wie weet dit
Kandidaten kunnen voorbeelden geven van het feit dat in Nederland de machtenscheiding niet consequent is doorgevoerd en dat sprake is van verstrengeling van uitvoerende en wetgevende macht.
Weet je wat de uitvoerende macht is en wat de wetgevende macht is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
help wie weet dit
Jep.quote:
jaaaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat de uitvoerende macht is en wat de wetgevende macht is?
Dat is al een begin.quote:
waarom de uitvoerende en wetgevende macht soms verstrengeld zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al een begin.Maar wat wil je nu precies weten?
Je leert toch uit een boek? Wat zegt dat boek er dan over? Of is dit niet voor je examen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom de uitvoerende en wetgevende macht soms verstrengeld zijn
ik leer de syllabus. en daarin staat dat we dat moeten wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je leert toch uit een boek? Wat zegt dat boek er dan over? Of is dit niet voor je examen?
Heb je niet zo'n samengevat/examenbundel ouzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik leer de syllabus. en daarin staat dat we dat moeten weten
maar geen uitleg
en in boek kan ik het niet vinden
nopequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n samengevat/examenbundel ouzo
Achterin het boek gekeken, bij de register? Van die sleutelwoorden die vaak terugkomen en waar je bij kan kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik leer de syllabus. en daarin staat dat we dat moeten weten
maar geen uitleg
en in boek kan ik het niet vinden
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Sof wel helemaal op haar plek inderdaad.
daarom is ze wegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Sof wel helemaal op haar plek inderdaad.
Hallo Rodawa. Wat buitengewoon plezierig om jou weer eens op het grote en vooral gezellige FOK!-forum te treffen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:30 schreef Rodawa het volgende:
Als je maar weet dat #TeamHW passende maatregelen zal nemen.
Voor die doel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Rodawa. Wat buitengewoon plezierig om jou weer eens op het grote en vooral gezellige FOK!-forum te treffen.
Moet #TeamGZB zich ook hard maken voor die doel?
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het daadwerkelijk in je systeem gaat zitten als je het een dag volhoudtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor die doel?Teveel met ArmaanGucci omgegaan zie ik. Uiteraard is alle steun welkom.
Ik ben nooit weggeweest, slechts een paar dagen minder op het forum rondgedwaald. Mensen zoals jij lokken mij echter altijd weer terug.
dikke strugglesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef xcachet het volgende:
Mensen die altijd 'me' gebruiken in plaats van 'mijn'![]()
![]()
Sperziebonen?quote:
Ja.quote:
Ronald.quote:
Ja hoor, alleen een beetje warm vandaag.quote:
Ja goed, moest naar stadhuis vandaag om ''verklaring omtrent gedrag'' te halen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje warm vandaag.Met jou?
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed, moest naar stadhuis vandaag om ''verklaring omtrent gedrag'' te halen.
Maar blijkbaar had ik ook iets nodig van de werkgever dus kon het niet. Voor de rest lekker op het balkon gezeten.
Moest ik halen van het werk weet niet precies voor wat dat is. Ik was niet verzekerd op mijn werk dus mocht ik weer naar huis.quote:
Hoe lang heb je onverzekerd gewerkt dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moest ik halen van het werk weet niet precies voor wat dat is. Ik was niet verzekerd op mijn werk dus mocht ik weer naar huis.
Zit nu al weer iets van twee weken thuis. 1 juni moet ik weer werken en dan 8 juni op vakantie haha.
Twee dagen en toen kwam ik op een dinsdag naar het werk en mocht ik gelijk weer naar huis fietsenquote:
O, lekker dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Twee dagen en toen kwam ik op een dinsdag naar het werk en mocht ik gelijk weer naar huis fietsen
Even wachten tot ik thuis ben graagquote:
Nee, ik stond zelfs ook niet in het systeem daar. En ik heb eerst twee maanden proeftijd van het werk en dan verdien ik geen geld. Hopelijk rekenen ze dit niet mee dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
O, lekker dan.Wisten ze dat dan niet eerder?
Hopelijk wel dan toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ik stond zelfs ook niet in het systeem daar. En ik heb eerst twee maanden proeftijd van het werk en dan verdien ik geen geld. Hopelijk rekenen ze dit niet mee dan.
Braamtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de tuin gelegen. Wilde nog Braamt maar had geen zin om dan nog naar huis te fietsen.
Eerst maar kijken of ze mij willen aannemen na de proeftijd.quote:
Wat, geen geld? Je werkt twee maanden voor niks?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ik stond zelfs ook niet in het systeem daar. En ik heb eerst twee maanden proeftijd van het werk en dan verdien ik geen geld. Hopelijk rekenen ze dit niet mee dan.
Ja, eerst willen ze kijken hoe ik werk. Ik heb Wajong he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat, geen geld? Je werkt twee maanden voor niks?
O, op die manier. Ik heb altijd betaald gekregen in m'n proeftijd namelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, eerst willen ze kijken hoe ik werk. Ik heb Wajong he.
Nee gelukkig niet. Maar ja zal echt chill zijn als mij aannemen dan werk & woon ik in dezelfde plaats.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier. Ik heb altijd betaald gekregen in m'n proeftijd namelijk.Dacht even dat je misschien keihard genaaid werd of zo.
Dat is inderdaad wel chill!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar ja zal echt chill zijn als mij aannemen dan werk & woon ik in dezelfde plaats.
Gewoon lekker op de fiets naar het werk.
Meteen voor de promotie gaan.quote:
Daarom.quote:
Ook geen seks?quote:
Op een gegeven moment wordt het kinderachtige gedrag nabootsen zelfs leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het daadwerkelijk in je systeem gaat zitten als je het een dag volhoudt
En dan sta ik bij deze onvoorwaardelijk achter #TeamHW in zijn vete met en tegen Xachet.
Je hebt Tjacka nog. xquote:
true hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het kinderachtige gedrag nabootsen zelfs leuk.
sgaam je niet a mattie xD
[..]
Je hebt Tjacka nog. x
Ik heb geen vrienden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom DMde je me gister (?) met iets doms en dan reageer ik erop en dan antwoord je niet meer?quote:
ik zal ff kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom DMde je me gister (?) met iets doms en dan reageer ik erop en dan antwoord je niet meer?
jawelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oja weet het alweer, maar is niet echt belangrijk
Ging hieroverquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij een andere automobilist die op een 120-km weg rijdt, meet de apparatuur 128 km/u. De politie corrigeert de snelheidsmeting met 4 km (3% van 128). De automobilist wordt bekeurd voor 4 km te hard rijden.
[ afbeelding ]
huh
Standaard 2x per dag douchen is ook niet bepaald goed voor je huidquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mijn vader denkt dat mensen die 14x per week (2x per dag) douchen, niet normaal zijn. Zelf baddert hij ook maar 1x per week en poetst hij eens in een paar dagen zijn tanden.
Denk het niet, anders bij de dierenafdeling kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
kan je tekenpennen kopen bij de albert heijn?
dus om een teek eruit te halen
Voor je hond lijkt me?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
kan je tekenpennen kopen bij de albert heijn?
dus om een teek eruit te halen
Ik moisturize mijn huid regelmatig dus daar heb ik wel naar uit gekeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Standaard 2x per dag douchen is ook niet bepaald goed voor je huid
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik moisturize mijn huid regelmatig dus daar heb ik wel naar uit gekeken.
ja ik twijfel en heb geen zin om er heen te gaan voor niks :'Dquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk het niet, anders bij de dierenafdeling kijken
Nee voor de katquote:
Moet wel echt met tekendingetje ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee voor de katen hij is al heel groot
Ja, dan verzorg je het van buiten af. Je huid droogt ook van binnen uit toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik moisturize mijn huid regelmatig dus daar heb ik wel naar uit gekeken.
ja, ben morgen toch in de stad dus kan dan ook ff kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel echt met tekendingetje ja.
Anders op Zoo+ bestellen
True dat. Niet dat ik aan sport doequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Niet als je regelmatig sport. Niemand wilt met een zweterig lichaam het bed instappen.
Dan douche je na het sporten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Niet als je regelmatig sport. Niemand wilt met een zweterig lichaam het bed instappen.
nee voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |