Ronald.quote:
Ja hoor, alleen een beetje warm vandaag.quote:
Ja goed, moest naar stadhuis vandaag om ''verklaring omtrent gedrag'' te halen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje warm vandaag.Met jou?
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed, moest naar stadhuis vandaag om ''verklaring omtrent gedrag'' te halen.
Maar blijkbaar had ik ook iets nodig van de werkgever dus kon het niet. Voor de rest lekker op het balkon gezeten.
Moest ik halen van het werk weet niet precies voor wat dat is. Ik was niet verzekerd op mijn werk dus mocht ik weer naar huis.quote:
Hoe lang heb je onverzekerd gewerkt dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moest ik halen van het werk weet niet precies voor wat dat is. Ik was niet verzekerd op mijn werk dus mocht ik weer naar huis.
Zit nu al weer iets van twee weken thuis. 1 juni moet ik weer werken en dan 8 juni op vakantie haha.
Twee dagen en toen kwam ik op een dinsdag naar het werk en mocht ik gelijk weer naar huis fietsenquote:
O, lekker dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Twee dagen en toen kwam ik op een dinsdag naar het werk en mocht ik gelijk weer naar huis fietsen
Even wachten tot ik thuis ben graagquote:
Nee, ik stond zelfs ook niet in het systeem daar. En ik heb eerst twee maanden proeftijd van het werk en dan verdien ik geen geld. Hopelijk rekenen ze dit niet mee dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
O, lekker dan.Wisten ze dat dan niet eerder?
Hopelijk wel dan toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ik stond zelfs ook niet in het systeem daar. En ik heb eerst twee maanden proeftijd van het werk en dan verdien ik geen geld. Hopelijk rekenen ze dit niet mee dan.
Braamtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de tuin gelegen. Wilde nog Braamt maar had geen zin om dan nog naar huis te fietsen.
Eerst maar kijken of ze mij willen aannemen na de proeftijd.quote:
Wat, geen geld? Je werkt twee maanden voor niks?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ik stond zelfs ook niet in het systeem daar. En ik heb eerst twee maanden proeftijd van het werk en dan verdien ik geen geld. Hopelijk rekenen ze dit niet mee dan.
Ja, eerst willen ze kijken hoe ik werk. Ik heb Wajong he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat, geen geld? Je werkt twee maanden voor niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |