Godzilla is een schatje.quote:
Ach, iedereen heeft andere angsten. Ik vind insecten eng.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha sof
ik geloof echt voor geen moer dat die film eng is
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had Gojira als nick op snapchat moeten nemen.
ik vond het gewoon erg spannendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha sof
ik geloof echt voor geen moer dat die film eng is
Wat betekende het ook alweer?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had Gojira als nick op snapchat moeten nemen.
Maar sowieso is die film niet engquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft andere angsten. Ik vind insecten eng.
Nee dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht wat![]()
ik dacht dat je vroeg of ik maar 1 jurk had
Ik snapte sof haar redenering erachter wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar sowieso is die film niet eng
tenzij je een gigantische angst hebt voor grote monsters
Geen idee, maar het zou wel bij me passen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat betekende het ook alweer?
Gorilla Walvis ofzo?
ik weet t nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snapte sof haar redenering erachter wel.Ging niet zozeer om de monsters.
alpha-monster dat je der bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou wel bij me passen.
Je bent zelf alpha.quote:
quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
help wie weet dit
Kandidaten kunnen voorbeelden geven van het feit dat in Nederland de machtenscheiding niet consequent is doorgevoerd en dat sprake is van verstrengeling van uitvoerende en wetgevende macht.
Bedoel je zoiets als trias politica?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
help wie weet dit
Kandidaten kunnen voorbeelden geven van het feit dat in Nederland de machtenscheiding niet consequent is doorgevoerd en dat sprake is van verstrengeling van uitvoerende en wetgevende macht.
Weet je wat de uitvoerende macht is en wat de wetgevende macht is?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
help wie weet dit
Jep.quote:
jaaaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat de uitvoerende macht is en wat de wetgevende macht is?
Dat is al een begin.quote:
waarom de uitvoerende en wetgevende macht soms verstrengeld zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al een begin.Maar wat wil je nu precies weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |