O, op die manier. Ik heb altijd betaald gekregen in m'n proeftijd namelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, eerst willen ze kijken hoe ik werk. Ik heb Wajong he.
Nee gelukkig niet. Maar ja zal echt chill zijn als mij aannemen dan werk & woon ik in dezelfde plaats.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier. Ik heb altijd betaald gekregen in m'n proeftijd namelijk.Dacht even dat je misschien keihard genaaid werd of zo.
Dat is inderdaad wel chill!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar ja zal echt chill zijn als mij aannemen dan werk & woon ik in dezelfde plaats.
Gewoon lekker op de fiets naar het werk.
Meteen voor de promotie gaan.quote:
Daarom.quote:
Ook geen seks?quote:
Op een gegeven moment wordt het kinderachtige gedrag nabootsen zelfs leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het daadwerkelijk in je systeem gaat zitten als je het een dag volhoudt
En dan sta ik bij deze onvoorwaardelijk achter #TeamHW in zijn vete met en tegen Xachet.
Je hebt Tjacka nog. xquote:
true hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het kinderachtige gedrag nabootsen zelfs leuk.
sgaam je niet a mattie xD
[..]
Je hebt Tjacka nog. x
Ik heb geen vrienden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom DMde je me gister (?) met iets doms en dan reageer ik erop en dan antwoord je niet meer?quote:
ik zal ff kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom DMde je me gister (?) met iets doms en dan reageer ik erop en dan antwoord je niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |