jawelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oja weet het alweer, maar is niet echt belangrijk
Ging hieroverquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij een andere automobilist die op een 120-km weg rijdt, meet de apparatuur 128 km/u. De politie corrigeert de snelheidsmeting met 4 km (3% van 128). De automobilist wordt bekeurd voor 4 km te hard rijden.
[ afbeelding ]
huh
Standaard 2x per dag douchen is ook niet bepaald goed voor je huidquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mijn vader denkt dat mensen die 14x per week (2x per dag) douchen, niet normaal zijn. Zelf baddert hij ook maar 1x per week en poetst hij eens in een paar dagen zijn tanden.
Denk het niet, anders bij de dierenafdeling kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
kan je tekenpennen kopen bij de albert heijn?
dus om een teek eruit te halen
Voor je hond lijkt me?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
kan je tekenpennen kopen bij de albert heijn?
dus om een teek eruit te halen
Ik moisturize mijn huid regelmatig dus daar heb ik wel naar uit gekeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Standaard 2x per dag douchen is ook niet bepaald goed voor je huid
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik moisturize mijn huid regelmatig dus daar heb ik wel naar uit gekeken.
ja ik twijfel en heb geen zin om er heen te gaan voor niks :'Dquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk het niet, anders bij de dierenafdeling kijken
Nee voor de katquote:
Moet wel echt met tekendingetje ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee voor de katen hij is al heel groot
Ja, dan verzorg je het van buiten af. Je huid droogt ook van binnen uit toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik moisturize mijn huid regelmatig dus daar heb ik wel naar uit gekeken.
ja, ben morgen toch in de stad dus kan dan ook ff kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel echt met tekendingetje ja.
Anders op Zoo+ bestellen
True dat. Niet dat ik aan sport doequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Niet als je regelmatig sport. Niemand wilt met een zweterig lichaam het bed instappen.
Dan douche je na het sporten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Niet als je regelmatig sport. Niemand wilt met een zweterig lichaam het bed instappen.
nee voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |