Jaa, ik zat naar wat anders te kijken. Echt stom.quote:Ze hebben het over een ritueel, dat dus impliceert dat het altijd/vaak zo is (denk ik).
Ik had voor dat examen een 8,5 en bij deze minder als de N-term 1,1 zou zijn, denk ik. Dus ik hoop hoger of iig gelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef jelfrikandel het volgende:
Vorig jaar was de N-term 1,1. Ik denk echt dat de N-term dit jaar een 0,5 wordt ofzo. Wat denken julle?
Moet een 0,5 om een 9 te blijven staan, dus ik hoop minstens dat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef jelfrikandel het volgende:
Vorig jaar was de N-term 1,1. Ik denk echt dat de N-term dit jaar een 0,5 wordt ofzo. Wat denken julle?
Lijkt me prima, maar misschien vinden ze het niet goed als het verleden tijd is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Cikx het volgende:
Ik heb bij 21: Doordat hersenwetenschap ons begrip voor menselijk gedrag heeft veranderd. Zou dat goed worden gerekend?
Hmmm, was misschien niet handig om het in verleden tijd op te schrijven inderdaad, maar hopelijk gaan ze er niet moeilijk over doen.quote:[..]
Lijkt me prima, maar misschien vinden ze het niet goed als het verleden tijd is.
Ik had het anders geïnterpreteerd. Onze moraal wordt bepaald door hoe onze hersenen functioneren (de een is normaal, de ander een psychopaat). Hoe het correctievoorschrift het beschrijft klopt het ook, maar ik vind het diskutabel. De examenmakers hadden het dus over normen en waarden in de maatschappij, ik over de persoonlijke moraal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Ik niet, want het gaat om in hoeverre de hersenfunctie wordt begrepen, niet hoe deze is.
Mijn antwoord had deze strekking: Kennis over gedrag en verworven kennis over moreel gedrag (door neurologisch onderzoek)quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:51 schreef Greens1 het volgende:
[..]
Ik had het anders geïnterpreteerd. Onze moraal wordt bepaald door hoe onze hersenen functioneren (de een is normaal, de ander een psychopaat). Hoe het correctievoorschrift het beschrijft klopt het ook, maar ik vind het diskutabel.
Als je het aantal punten weet kan je op examen.nl je eigen tabel er van maken tussen de n-waarde die je zelf wilt zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:51 schreef Frootlup het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk welke n-term jullie nodig hebben?
Ga er maar niet van uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:01 schreef Frootlup het volgende:
Dus een n-term van precies 1. Haalbaar?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Ahvd het volgende:
Sowieso CITO...Wat willen ze nou, dat ik letterlijk ben, of dat ik erachter probeer te komen wat de schrijver bedoelt?
Er klopt echt geen reet van dat correctiemodel. Maarja, befehl ist befehl.
Dat is toch echt gewoon fout, want dat is niet de strekking van de tekst en "onze normen en waarden" worden niet bepaald door de 1% die psychopaat is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:51 schreef Greens1 het volgende:
[..]
Ik had het anders geïnterpreteerd. Onze moraal wordt bepaald door hoe onze hersenen functioneren (de een is normaal, de ander een psychopaat). Hoe het correctievoorschrift het beschrijft klopt het ook, maar ik vind het diskutabel. De examenmakers hadden het dus over normen en waarden in de maatschappij, ik over de persoonlijke moraal.
Heh? Dat zeg ik toch niet? Ons brein bepaalt hoe wij over bepaalde zaken denken. Bij een psychopaat werkt het brein anders dan bij een niet-psychopaat. Ik had niet door dat ze met "onze normen en waarden" de normen en waarden van de hele maatschappij bedoelden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Dat is toch echt gewoon fout, want dat is niet de strekking van de tekst en "onze normen en waarden" worden niet bepaald door de 1% die psychopaat is.
Dan heb je de vraag jammer genoeg niet goed begrepen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:06 schreef Greens1 het volgende:
[..]
Heh? Dat zeg ik toch niet? Ons brein bepaalt hoe wij over bepaalde zaken denken. Bij een psychopaat werkt het brein anders dan bij een niet-psychopaat. Ik had niet door dat ze met "onze normen en waarden" de normen en waarden van de hele maatschappij bedoelden.
Ja, dat gaat toch over varkensvoer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
[..]
'Until the early 1990s, only 33% of compound pig feed in the UK consisted of grains fit for human consumption [...]. Since then the proportion of sound grain in pig feed has doubled.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |