Ja, daar hintte ik ook al een tijdje op. Ik heb tot vandaag gewacht met definitief inschrijven. 2 weken na de CPC begonnen met trainen voor deze HM in mijn geboorteplaats. Ik vrees dat de zo gewenste sub2 er niet in zit, maar ik doe het voor de medaille.quote:
Thanks!quote:
Misschien kun jij hem tips geven hoe hij dat moet doen?quote:
Je kunt bij mij en mijn schoonvader aansluiten. Alles sneller dan 2u08 is een PRquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, daar hintte ik ook al een tijdje op. Ik heb tot vandaag gewacht met definitief inschrijven. 2 weken na de CPC begonnen met trainen voor deze HM in mijn geboorteplaats. Ik vrees dat de zo gewenste sub2 er niet in zit, maar ik doe het voor de medaille.
[..]
Thanks!
[..]
Misschien kun jij hem tips geven hoe hij dat moet doen?
Als het toch warmer wordt dan ik nu denk dan doe ik dat misschien wel. Maar als het bewolkt is en niet meer dan een graad of 22, dan ga ik voor die sub2.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt bij mij en mijn schoonvader aansluiten. Alles sneller dan 2u08 is een PR
Dat gaat soms helemaal vanzelfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, daar hintte ik ook al een tijdje op. Ik heb tot vandaag gewacht met definitief inschrijven. 2 weken na de CPC begonnen met trainen voor deze HM in mijn geboorteplaats. Ik vrees dat de zo gewenste sub2 er niet in zit, maar ik doe het voor de medaille.
[..]
Thanks!
[..]
Misschien kun jij hem tips geven hoe hij dat moet doen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Murmeli het volgende:
Op dit moment haat ik de fysio een beetje.
Ze vindt dat ik eerst maar eens moet opbouwen naar 5 km aan 1 stuk (op mijn mormale snelheid), wel gewoon in een week tijd dus eerst 3x10 min, dan 2x15 min em dan 1x30 min. En daarna weer opbouwen naar 10 en 15 enzo. Ze dacht wel dat ik de 15 km moet kunnen halen op 2 juli, maar ik heb er effe de pest in dat ik nog zo rustig aan moet doen.
Grrrrrrr!
Al heeft ze vast wel gelijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Murmeli het volgende:
Op dit moment haat ik de fysio een beetje.
Ze vindt dat ik eerst maar eens moet opbouwen naar 5 km aan 1 stuk (op mijn mormale snelheid), wel gewoon in een week tijd dus eerst 3x10 min, dan 2x15 min em dan 1x30 min. En daarna weer opbouwen naar 10 en 15 enzo. Ze dacht wel dat ik de 15 km moet kunnen halen op 2 juli, maar ik heb er effe de pest in dat ik nog zo rustig aan moet doen.
Grrrrrrr!
Al heeft ze vast wel gelijk
Mja.... ik ga me er nu maar overheen zetten. Even niet zeiken, ik mág tenminste lopen, das al goed!quote:
Hier binnen 26. Lekker.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:44 schreef Voccar het volgende:
Poeh, nog 27 graden hier buiten. Vind dat warme weer maar niks eigenlijk.
Even de hele reclame dan maar:quote:
En dat in 2013, als je goed kijktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
He lekker, ik heb volgens de video van Leiden Marathon als J Berndsen de HM uitgelopen
#Leidenfaal
Oh ja! Ook nog eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
En dat in 2013, als je goed kijkt
Afijn, ik denk nog even wachten op de goeie!
meer als aandenken eerste loopje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Er staat toch geen bijna geen publiek, dus die naam was ook redelijk overbodig.
Tot zaterdag
Parcours valt mee. Alleen het stukje naast het station was klote. Dan moet je namelijk de viaduct op. Dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
meer als aandenken eerste loopje.
Ja 'k zie je zaterdag, waar je mij wel 2x zal inhalen, het is volgens de brief een pittig parcours.
Dat plus warmte zal van mij geen snelheidsmonster maken
station?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Parcours valt mee. Alleen het stukje naast het station was klote. Dan moet je namelijk de viaduct op. Dat had ik niet verwacht.
Yes, je loopt een klein stukje parallel naast het spoor.quote:
haha, nee de trappistenloop, over het terrein van de abdij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Yes, je loopt een klein stukje parallel naast het spoor.
(tilburg ten miles hebben we het toch over?)
Nee...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Yes, je loopt een klein stukje parallel naast het spoor.
(tilburg ten miles hebben we het toch over?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |