quote:
Dan is het nog triester. Je werkwerk op FOK! vragenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:51 schreef RRD_kiter het volgende:
parblue!? huiswerk maken ligt al wat jaartjes achter me, tegenwoordig heet dat gewoon werk..
Maar goed, it's a question only, zou gewaardeerd worden als iemand me kan helpen.
Geen ideequote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:12 schreef RRD_kiter het volgende:
even wat vragen gezien de reacties:
A. Krijgt de jeugd dit soort dingen als huiswerk tegenwoordig??
Wat vraag je nou?quote:B. ik heb gegoogled op "Standbeeld batavier", ik heb uitgezocht waar de batavieren woonden (da's dus zo ongeveer heel nederland), ik had geen zin om op google alle kerken van elke stad te gaan bekijken, Google Goggles kon niets met de fotos. Maar ik sta open voor betere zoektermen op google?
dank voor jullie moeite!
Laf hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:35 schreef RRD_kiter het volgende:
da's een vraag die ik ook niet durfde te stellen toen ik de fotos kreeg
Wat ik een goed recept voor spinazie vind? het liefst een recept waar het niet in voorkomt. Ik hou er niet van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:39 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
een goed recept voor spinazie! Wat denk je zelf, vrind?
hmmm, dunno, ik weet niet of ik dat wel wil weten als ik haar ken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laf hoor![]()
Ik weet waar het is, maar dat zeg ik pas als jij hebt gevraagd waarom haar hand in het kruis van dat standbeeld ligt.
http://www.okokorecepten.nl/recept/groenten/spinazie/quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:39 schreef RRD_kiter het volgende:
een goed recept voor spinazie! Wat denk je zelf, vrind?
nou, dank, I guess.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.okokorecepten.nl/recept/groenten/spinazie/
Vraag me af waar je zelf op gegoogled hebt, als je nog niet eens die naam op het beeld opgezocht hebtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:00 schreef RRD_kiter het volgende:
Nou, met grote dank aan Partypoeper, weet ik iig dat dit beeld gewoon in het rijksmuseum staat, bizar genoeg kan ik er geen enkele afbeelding van vinden. Maar volgens het rijksmuseum is het een zittende batavier met een knots rustend op zijn linkerbeen. Onder hem een helm en gebroken zwaard....naja, moet hem wel zijn dus. Nu vraag ik me alleen af of die kerk dus ook in A'dam staat en op welke locatie die foto met dat water gemaakt is.
Batavia Stad, Lelystad, Flevoland, Nederland.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:08 schreef RRD_kiter het volgende:
kon de naam op het beeld niet goed lezen, uitsluitend batavier.....google dan maar eens op batavier standbeeld en ga eens bij images kijken. wellicht vraag je je het dan wat minder af.
andere leerlingen?? Een kamp kan ook georganiseerd worden voor iets anders dan leerlingen. Het is ook geen huiswerk. En wat betreft niet je best doen: geloof je echt dat anderen geen gebruik maken van internet of andere mensen die het mogelijk weten? Overigens heb ik zitten googelen op de naam die ik dacht te lezen, maar ik maakte er iets van a la hermeyen, damn close maar schoot er niets mee op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
De naam is prima te lezen. Je kunt eventueel ook googelen op een deel van de naam.
Ik vind dat je er zelf niet genoeg voor doet en het aan ons overlaat, en dat vind ik oneerlijk t.o.v. de andere leerlingen die wél zelf veel moeite doen om achter de locatie te komen.
hmmm, I stand corrected...gisterenavond kon ik echt geen chocola van die naam maken op mijn tablet, op het beeldscherm hier had ik er wellicht iets meer van kunnen maken...excuus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
De naam is prima te lezen. Je kunt eventueel ook googelen op een deel van de naam.
Ik vind dat je er zelf niet genoeg voor doet en het aan ons overlaat, en dat vind ik oneerlijk t.o.v. de andere leerlingen die wél zelf veel moeite doen om achter de locatie te komen.
Als je geen leerling meer bent is een 'kamp' met dit soort 'opdrachten' van de 'leiding' wel onwijs kinderachtig, dat snap je zelf hopelijk ook wel. Das leuk als je 11 bent, speurzoekertje en dropping enzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:31 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
andere leerlingen?? Een kamp kan ook georganiseerd worden voor iets anders dan leerlingen. Het is ook geen huiswerk. En wat betreft niet je best doen: geloof je echt dat anderen geen gebruik maken van internet of andere mensen die het mogelijk weten? Overigens heb ik zitten googelen op de naam die ik dacht te lezen, maar ik maakte er iets van a la hermeyen, damn close maar schoot er niets mee op.
Ik vind dat jij je roomser voordoet dan je daadwerkelijk bent.
Overigens als ik dan ga googelen op batavieren, kom ik al snel op de stad nijmegen uit....en aangezien we allemaal in Nijmegen wonen, denk ik niet dat dat juist is.
Flevoland is een interessante maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat nog niet bestond in de tijd van de batavieren.
Maar nogmaals, hulp is welkom. ben je van mening dat ik onvoldoende mijn best doe, prima, geef dan maar een tip om me op weg te helpen als je het antwoord al weet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:00 schreef Perenijsje het volgende:
Geen idee. Het kan overal zijn. Den Haag, Amsterdam, Utrecht... Thorn.. Kun je wat meer foto's overleggen?
Nee, helaas, het standbeeld en het interieur van de kerk zijn wel het meest identificerend. In de aanloop zullen ze wel meer plaatjes gaan sturen.
Ja, het is inderdaad verschrikkelijk kinderachtig, net als alfabet liedjes op een huwelijk, selfies of je druk maken over voetbal. Maar je weet net zo goed als ik dat het gebeurt en dat je hier last van gaat hebben tot je dood. Maar wat is je punt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je geen leerling meer bent is een 'kamp' met dit soort 'opdrachten' van de 'leiding' wel onwijs kinderachtig, dat snap je zelf hopelijk ook wel. Das leuk als je 11 bent, speurzoekertje en dropping enzo
Dat heb je toch helemaal zelf in de hand of je dit in je leven hebt of niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:23 schreef RRD_kiter het volgende:
Ja, het is inderdaad verschrikkelijk kinderachtig, net als alfabet liedjes op een huwelijk, selfies of je druk maken over voetbal. Maar je weet net zo goed als ik dat het gebeurt en dat je hier last van gaat hebben tot je dood. Maar wat is je punt?
top kerel, dat huis heb ik dus na jouw tip via streetview kunnen vinden in Edam:quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:32 schreef rene90 het volgende:
Is het niet deze kerk in Monnickendam (kerk op het Noordeinde)? Het lijkt in ieder geval wel erg qua ramen / banken / opbouw.
http://www.monnickendamto(...)icolaas-en-anthonius
Waar die andere foto's vandaan komen geen idee, maar misschien gaan jullie dus een tripje Waterland doen (Monnickendam, Marken, Edam, Volendam).
succes met je vip arrangement!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
top kerel, dat huis heb ik dus na jouw tip via streetview kunnen vinden in Edam:
[ afbeelding ]
Koop maar lekker een biertje voor jezelf in de Koperen Vis, of in het Markerveerhuis, of een ijsje bij ijssalon Willem Honingh in Volendam.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef RRD_kiter het volgende:
hahahaha, @SP3C en Rene90: noem de plek even in een pm en ik zorg dat een dezer weken een klein kratje pils gedropt wordt, dik verdiend! (ik moet het wel even plannen dus verwacht dat biertje niet al vanavond)
TS, Hoe was hetquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef RRD_kiter het volgende:
naja, mannen, het zou jullie gegund zijn. Thanks voor de hulp, en ik zal zeker een keer proosten op jullie als de maagden mij druiven voeren en verkoeling toeblazen met hun zoete adem gedurende de VIP treatment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |