It's HBO.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:54 schreef Bombel het volgende:
Wat was er eigenlijk functioneel aan de naaktscenes deze week? (Ook die van vorige werk trouwens met die piraat...)
De acteur ís Iersquote:
No worries, ik zit al aan de medicatiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef Bombel het volgende:
[..]
1. Spoilers
2. Accenten
3. Recasts
4. Leukste hoofdrolspelers
5. Minst leuke hoofdrolspelers
6. Een hoop geblaat over Jamie, waarbij ik me ernstig zorgen maak over de betreffende users...
Ja, heerlijk kontje had 'ie he.quote:
Ik ken hem verder nergens van, en ik vond het helemaal niet awkward.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Khaleesi het volgende:
Toen Daario/Michiel zei "let me do what I do best" wist ik wel dat het over mensen vermoorden ging, maar vond het toch maar awkard overkomen. Blijkbaar komt ie op mij nog steeds over als een lieve pretty boy. Wat ie het beste doet had ook zomaar zijn gitaar erbij pakken en een ballade aan Dany brengen kunnen zijn.(misschien is dat ook een beetje door Treme voorkennis)
Maar bij Daario valt het wel erg op he...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:58 schreef Isabeau het volgende:
Het zou me nooit zijn opgevallen dat de Mountain een andere acteur was als ik het hier niet continu zou hebben gelezen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Khaleesi het volgende:
Toen Daario/Michiel zei "let me do what I do best" wist ik wel dat het over mensen vermoorden ging, maar vond het toch maar awkard overkomen. Blijkbaar komt ie op mij nog steeds over als een lieve pretty boy. Wat ie het beste doet had ook zomaar zijn gitaar erbij pakken en een ballade aan Dany brengen kunnen zijn.(misschien is dat ook een beetje door Treme voorkennis)
Die was vorig seizoen ook een stuk prominenter aanwezig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar bij Daario valt het wel erg op he...
Wel jammer dat the mountain gehakt gaat maken van Oberynquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vond alles erg voorspelbaar (zonet pas aflevering mockingbird kunnen zien ivbm fuckers die nooit seeden) had al verwacht dat sowieso bronn en jamie gevraagd zouden worden en dat cercei the mountain zou kiezen (voorspelde ik in eerder deel van deze reeks immers) maar dat bronn zou afzeggen vond ik wel jammer al begreep ik het wel, daarnaast was het wel interresanter geweest als cercei jamie had gekozen maar aan de andere kant is het ook weer te begrijpen dat dat nooit doorgegaan was ivbm tywin.
Oberyn is bij me wel heel erg gestegen, vond sowieso zn kleding altijd al gaaf alleen dat hij er zo turks uitziet stond me erg tegen tbh. Gewoon geen prettig uiterlijk kan er ook niks aan doen dat dat zo overkomt.
verder vond ik het einde erg slecht geacteerd, heel geforceerd allemaal.
Daenerys komt me verder nu echt zwaar de strot uit, hoop innig dat die stompzinnige slet pijnlijk ten onder gaat.
Lannisters onder tyrion ftw
Iunno, mischien dat oberyn ook goed kan vechten. Denk niet dat the mountain nog echt meerwaarde heeft verder, en ze laten vast tyrion ook niet sterven. Die is veel te tof.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel jammer dat the mountain gehakt gaat maken van Oberyn
fuck off met je spoilersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel jammer dat the mountain gehakt gaat maken van Oberyn
Dat dachten we van Ned ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iunno, mischien dat oberyn ook goed kan vechten. Denk niet dat the mountain nog echt meerwaarde heeft verder, en ze laten vast tyrion ook niet sterven. Die is veel te tof.
lekker belangrijk...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van die soms bespottelijke accenten?
He wacht is even!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, heerlijk kontje had 'ie he.
Ja, want Game of Thrones staat erom bekend om de sympathieke characters te laten winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef Tanin het volgende:
Oberyn >>> Mountain, dat kan niet anders
En wtf Turks? Die gast is hartstikke Spaans (Hispanic)!
Als je afhaakt omdat je favoriete karakter het loodje legt, dan moet je geen GoT kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat dachten we van Ned ook![]()
Ik zie het helemaal gebeuren hè.. Oberyn verliest, Tyrion on trial, dikke doei.
Ben benieuwd hoeveel kijkers er dan afhaken. Tyrion is wel een beetje het boegbeeld van GoT.
Oberyn komt Stennis (no pun intended) schoppen in King's Landing, die zou een weinig roemruchte dood sterven als ie The Mountain niet eens af kan maken...Lijkt me niet, dan hadden ze Bronn wel gewoon laten vechten ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, want Game of Thrones staat erom bekend om de sympathieke characters te laten winnen
Het gaat niet zozeer om sympathiek. Oberyn lijkt een hele interessante verhaallijn op te kunnen leveren. Zeker ook omdat volgens hem de Mountain slechts het begin is. De Mountain zelf is niet echt een personage waar een hele boeiende verhaallijn omheen hangt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, want Game of Thrones staat erom bekend om de sympathieke characters te laten winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |