Hij moet eerst nog van dat kutjoch af. Sansa en Robin huwen en er zelf een kind induwen? Dan heeft ie wel de macht, maar niet de naam, volgens mij is hij daar te trots voor...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Exactly, maar ik doelde meer op zijn volgende zet...
Lastig. Er zijn verder geen nabije familieleden in de Arryn-familie, maar ik denk niet dat Tywin het toe zal staan dat Littlefinger het Lord Paramouncy van de Vale toegewezen zal krijgen. Dat is teveel macht voor een Huis, laat staan voor een persoon.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:50 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog van dat kutjoch af. Sansa en Robin huwen en er zelf een kind induwen? Dan heeft ie wel de macht, maar niet de naam, volgens mij is hij daar te trots voor...
Robin naar King's Landing sturen om hem op te voeden, en zorgen dat ie Tommen goed irriteert zodat hij ge-executeert wordt? Dan valt het niet zo op dat hij erachter zit.
Uithuwen aan House Martell?
Inderdaad. Wat een downie is dat zeg...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Robin sowieso door de moondoor flikkeren, maar niet voordat hij uitgebreid is gemarteld.
Nja eerst Sansa pushen zodra Tyrion dood is, mits Tyrion doodgaat natuurlijk, denk dat zijn volgende zet erg afhangt van het lot van Tyrion.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Exactly, maar ik doelde meer op zijn volgende zet...
Als hij Sansa duwt, is hij zijn claim op het Noorden kwijt. Het is voor Littlefinger juist belangrijk om Sansa in leven te houden, op het moment dat Tyrion sterft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nja eerst Sansa pushen zodra Tyrion dood is, mits Tyrion doodgaat natuurlijk, denk dat zijn volgende zet erg afhangt van het lot van Tyrion.
doe er dan meteen een verkrachting met een speer bij,d an weet je tenminste zeker dat HBO de serie cancelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Robin sowieso door de moondoor flikkeren, maar niet voordat hij uitgebreid is gemarteld.
HBO bestelt dan juist nog een seizoenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe er dan meteen een verkrachting met een speer bij,d an weet je tenminste zeker dat HBO de serie cancelt.
them bastards!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
HBO bestelt dan juist nog een seizoen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:38 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]Niet leuk dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Bespottelijk!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van die soms bespottelijke accenten?
Welke? De enige die ik buiten de toon vind vallen zijn Melissandre en Shae, en Pedovinger omdat ie niet consequent is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pushen "onder druk zetten" excuses, had wat duidelijker moeten zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als hij Sansa duwt, is hij zijn claim op het Noorden kwijt. Het is voor Littlefinger juist belangrijk om Sansa in leven te houden, op het moment dat Tyrion sterft.
Oh! Ik dacht op dezelfde manier als Lysa.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Pushen "onder druk zetten" excuses, had wat duidelijker moeten zijn
Stoort mij totaal niet, let er niet eens op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
boek 1 = seizoen 1quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:53 schreef Teddyburrr het volgende:
In welk boek zitten we qua verhaal? Is het 1 boek per seizoen?
Zit je vrouw naast je of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:54 schreef Bombel het volgende:
Wat was er eigenlijk functioneel aan de naaktscenes deze week? (Ook die van vorige werk trouwens met die piraat...)
Dat ik er een stijfje van kreeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:54 schreef Bombel het volgende:
Wat was er eigenlijk functioneel aan de naaktscenes deze week? (Ook die van vorige werk trouwens met die piraat...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |